Dat heb ik ook gedaan. Ik herkende Ada Kok bijna nietquote:
Heb het vannacht ook nog even gekeken. Prima uitzending jaquote:Op zondag 29 juli 2012 09:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Ik herkende Ada Kok bijna nietWel een leuke uitzending! Is nu weer op tv.
Nu is het weer op tv de hhquote:Op zondag 29 juli 2012 09:46 schreef tompsv18 het volgende:
Heb het vannacht ook nog even gekeken. Prima uitzending ja
Dat wordt een spektakelquote:
is het karate al begonnen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij gaat vast uitleggen wat onze sporters allemaal verkeerd doen...
Weer die enge lach van hemquote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef Stiggie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-vijandigheid.dhtml
[ afbeelding ]
moet je hem eens vragen over Ajax , gelijk flippen wssquote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken wat Louis gaat vertellen zo.
''IK GA FalenHEERSEN MET NEDERLAND DE KOMENDE TWEE JAAR''
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
Mart maakt er nu al een show van tijdens de promo nu
Mart zal zo subtiel wel zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
moet je hem eens vragen over Ajax , gelijk flippen wss
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zou mooi zijn als Louis straks een toespraak in het HHH gaat houden.
We zijn de beste van Athene, we zijn de beste van Peking en we zijn de beste van Londen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
schijnt dat Louis al een masterplan over de OS heeft ingedient bij het IOC over het opnieuw structuren van de OSquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft wel de ''Mart en Joep op de stoep bij Cruijffshow'' goed gedaan met die rel van de RvCquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mart zal er wel niks van weten omdat hij voetbal haat
wist Mart wel dat dat over voetbal ging ?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ''Mart en Joep op de stoep bij Cruijffshow'' goed gedaan met die rel van de RvC
Danny Blind gaat de uitvoering doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schijnt dat Louis al een masterplan over de OS heeft ingedient bij het IOC over het opnieuw structuren van de OS
Ik denk het niet. Waarschijnlijk dacht hij dat hij live getuige was de oplossing van een moord.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wist Mart wel dat dat over voetbal ging ?
Dat smerige tering plan bij de KNVB, wat een drama.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schijnt dat Louis al een masterplan over de OS heeft ingedient bij het IOC over het opnieuw structuren van de OS
Mart was blij dat Joep een tijd niet bij hem in de buurt was.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wist Mart wel dat dat over voetbal ging ?
Zoiets iddquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn de beste van Athene, we zijn de beste van Peking en we zijn de beste van Londen?
Dan gaat die al de plaatsen opnoemen waar ze heeft gewonnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoiets idd
Of iets n.a.v. de gouden medaille van Vos.
Of een leuk gedichtje.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn de beste van Athene, we zijn de beste van Peking en we zijn de beste van Londen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |