Daar deed ze het voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind Vos wel iets liefs hebben eigenlijk.
Sowieso na die gouden plak zou ik haar wel doen.
in het begin was ze nog een verlegen deern uit Babyloniënbroekquote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nog belangrijker, ze is steeds beter aan te horen. In het begin praatte ze altijd zo zenuwachtig. Is nu nog niet optimaal, maar wordt steeds beter
Ze zien er allebei uit als schrale lesbo's, beter gaan ze met elkaar, ze houden toch niet van een stang tussen de benenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef tralalala het volgende:
Marianne is lekkerder dan Loes in ieder geval
nog wel 3 ook als je kijkt naar Longoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
En Vos kan moeiteloos nog wel een Olympiade mee
Lekker pittigquote:
Dan zijn het er nog acht.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog wel 3 ook als je kijkt naar Longo
Maar nog steeds zou ik haar niet raken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef tralalala het volgende:
Marianne is lekkerder dan Loes in ieder geval
Nog wel 5 kijk maar naar longoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
En Vos kan moeiteloos nog wel een Olympiade mee
Tsja...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zien er allebei uit als schrale lesbo's, beter gaan ze met elkaar, ze houden toch niet van een stang tussen de benen
Geesink zegt in de regel vrij weinig meer inderdaad...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
ze zeggen nu in ieder geval al meer als geesink en terpstra
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb vanmiddag ook gekeken naar het fietsen! Vos mooi goud gewonnen..Knap hoor
Heujquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb vanmiddag ook gekeken naar het fietsen! Vos mooi goud gewonnen..Knap hoor
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geesink zegt in de regel vrij weinig meer inderdaad...
Echt? Leuk joh!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb vanmiddag ook gekeken naar het fietsen!
Erg leuk dat je dit met ons wil delen. Bedankt daarvoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
samen met henk en de kids op de bank met een hup holland hup sjaaltje?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Die wil zich focussen op de tijdrit.quote:
Greet en harm waren stout bezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
samen met henk en de kids op de bank met een hup holland hup sjaaltje?
gr gr
Ah, Louis heeft niet opgelet bij Engels vroeger op school.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Die staat bij Buckingham Palace te schreeuwen "Where the best from London"
Ik hoop dat Louis iets beter Engels spreektquote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Lolwhut? Waar?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, Louis heeft niet opgelet bij Engels vroeger op school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |