Magnesium is magnesium. Maar er zal nog meer inzitten dat het voor je gevoel net anders maakt.quote:
versnijden ze er nog wat coke bij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want meerdere hebben hun eigen magnesium mee, ze waren ontevreden over het magnesium dat daar was, gaf te weinig grip.
Nee dat is Sintnicolaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef IbanMayo het volgende:
Mijn meest gewenste en gegunde gouden medaille: Epke
Gelukkig is hij geen bakker gewordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef PlayS het volgende:
Dit is de kers op de taart, maar je moet wel vier jaar lang een taart bakken.
Tyf op, Epke gaat goud winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
Epke: de volgende nationale teleurstelling
Vannacht is het z'n vrouw. Ritsje enzquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die oma kan zo de vrouw van Mart zijn.
Doodsverwensing dit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mark Huizinga is echt een topper. Past echt in het rijtje Ruska - Geesink.
Zippahhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vannacht is het z'n vrouw. Ritsje enz
Absoluut. Groot persoon ook naast de mat, wat mij betreft ook groter dan Geesink die toch vrij nors overkwam. Nooit meegedaan aan dat populaire gedoe ook van van der Geest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mark Huizinga is echt een topper. Past echt in het rijtje Ruska - Geesink.
dat hoop ik net zo hard als jij, maar er wordt nu al zo een hype om die jongen gemaakt dat het alleen maar mis kan gaan.quote:
Mart.zipquote:
Van der Geest doet zelfs nog mee. Die ene dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Absoluut. Groot persoon ook naast de mat. Nooit meegedaan aan dat populaire gedoe van van der Geest.
Dat is de intro, maar was gewoon langer dan de rest.quote:
Heb persoonlijk meer respect voor Elco dan voor Dennis eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van der Geest doet zelfs nog mee. Die ene dan.
Die laatste is echt overal te zien geweest. Tot aan Wie is de Mol aan toenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:24 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Heb persoonlijk meer respect voor Elco dan voor Dennis eigenlijk.
Vandaag heeft hij laten zien dat hij met de druk kan omgaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
dat hoop ik net zo hard als jij, maar er wordt nu al zo een hype om die jongen gemaakt dat het alleen maar mis kan gaan.
En ware woorden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
Verhaeren hard en eerlijk, maar niet onsympathiek.
Zeker. Nieuwe chef de mission?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Verhaeren is een nuchtere en realistische kerel
Ik vind zijn intonatie zo kut altijdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef kilon het volgende:
Ik vind Verhaeren altijd zo'n irritante gast. Ik zal blij zijn als hij geen bondscoach meer is.
Schnabbelcircuit draaide op volle toeren inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die laatste is echt overal te zien geweest. Tot aan Wie is de Mol aan toen
Mooi inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
Ada heeft een vraagje en je Niki al wegdraaien met zo een blik "daar komt ze weer"!
Heemskerk stagneert.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Marcoss het volgende:
Bij Verhaeren werd 4 jaar geleden wel gezegd dat er slecht gepiekt werd. Nu zijn er 2 van de 4 die in Frankrijk zijn gaan zwemmen en eigenlijk qua tijden ook niet goed pieken, zeker Heemskerk die vorig jaar veel sneller was.
Is hij ook zanger toevallig?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Schnabbelcircuit draaide op volle toeren inderdaad.
Daarnaast komt hij ook veel minder sympathiek over dan Huizinga.
Echt hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
Ada heeft een vraagje en je Niki al wegdraaien met zo een blik "daar komt ze weer"!
Wel DJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |