Oude Olympische helden dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:36 schreef DeeBee het volgende:
Ook Ada Kok, Gesink (daar is 'ie!) en Terpstra aan tafel.
was ook mijn gedachten, wat een schril contrast met de reactie van de dames estafette ploeg die wel zilver winnen.quote:
quote:
Zijn voor mijn privécollectie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[..]
Zijn voor mijn privécollectie.
FB link dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Gesink kwam niet voor de medailles hier..
Waarom heb ik het gevoel dat ze dat gevoel ook echt hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
meedoen is belangrijker dan winnen
Waar kwam ie dan voor? Om warm te rijden voor de ronde van Schiermonnikoog?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Gesink kwam niet voor de medailles hier..
Heeft ze nietquote:
Knechten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Waar kwam ie dan voor? Om warm te rijden voor de ronde van Schiermonnikoog?
Jammer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Heeft ze nietHeb ik ook al naar gezocht, ook via vriendinnen van haar.
ook altijd die holle kreten ''ja we zaten mee'' we reden op kop''quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat ze dat gevoel ook echt hebben.
Jij klaagt ook als stekelenburg niet gescoort heeft?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat ze dat gevoel ook echt hebben.
Ik word ook een beetje duizelig nog, 't is even wennen. Ik zit nu zo veel te heen-en-weren dat ik uiteindelijk niks echt volg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef --3S-- het volgende:
Ik snap echt niet hoe ik de Olympische Spelen moet volgen, er zijn veel te veel sporten
Wij kijkers zijn achteraf gesloopter dan de sportersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje duizelig nog, 't is even wennen. Ik zit nu zo veel te heen-en-weren dat ik uiteindelijk niks echt volg.
Precies, wat nou strakke trainingsschema's en rare diëten, wij moeten pas echt afzien!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wij kijkers zijn achteraf gesloopter dan de sporters
Tot twee uur openingceremonie kijken, dan werken en daarna op zes schermen tegelijk willen kijken, dan ben ik nu gaar ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, wat nou strakke trainingsschema's en rare diëten, wij moeten pas echt afzien!
Ben allang blij dat er maar een uur tijdverschil is en dat ik niet midden in de nacht op hoef om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de drie diploma's hè!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
vond het grappig toen z,on groep erachter als een malle ging sprinten terwijl de medailles verdeeld waren![]()
Vino heeft die 32 man inderdaad betaalt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:49 schreef reddevil1408 het volgende:
Ja....volgens mij is het idd verkocht..., die 32 man bleven inderdaad verdacht stil zitten bij die demaragge bergaf van Vino.
Uran schrok zich rot dat ie olympische goud kon winnen en maakt gewoon een inschattingsfout, iets dat de rabo al vijf jaar in de ronde van Frankrijk doet of zijn die ook verkocht?
hoe lang hield die fransman het vol vandaagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef Marcoss het volgende:
En die jongen hebben ze ingeschreven bij het mountainbiken, die komt die fiets niet eens op
Op de OS-site staat 70 km, maar denk dat hij eerder afgestapt is en pas na 70 km de 1ste keer werd gekeken wie er nog in koers was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hoe lang hield die fransman het vol vandaag
Synthol, maar deze man is wel wereldkampioen dus hij heeft er wel kracht in zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef -Willempie- het volgende:
Hoe heet dat spul waarmee je je kan injecteren, zodat het lijkt dat je veel spieren hebt?
Daar lijkt het op.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef takata het volgende:
Wat een complot theorieën zeg.
Uran is gewoon verrast of stom gereden.
Op nu naar de andere sporten van de spelen
Mart zoek een excuus om langer over het wielrennen te pratenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef takata het volgende:
Geldt sowieso voor veel sporters, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
Er valt ook geen leuke quote uit die renners te persen he, wat een correct gelul.
Elkaar lopen beschermen enzo.....
Thanks, ik zeg ook darr lijkt het op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Synthol, maar deze man is wel wereldkampioen dus hij heeft er wel kracht in zitten.
Nee. Kazakse oliedollarsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef takata het volgende:
Synthol.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef -Willempie- het volgende:
Hoe heet dat spul waarmee je je kan injecteren, zodat het lijkt dat je veel spieren hebt?
Daar lijkt het op.
Ik was blij dat de Tour over was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef kingmob het volgende:
Gelukkig is er maar weinig wielrennen tijdens de OS
Morgen weer!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef kingmob het volgende:
Gelukkig is er maar weinig wielrennen tijdens de OS
Ik ookquote:
Principe is heel simpel, je moet als eerste over de streep komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:56 schreef kingmob het volgende:
Tijdrijden is ook iets interessanter voor de leek. Ik vind dat wegwielrennen een soort Cricket van hoeveel ik er van snap
Komt gewoon doordat het vrouwen zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef kilon het volgende:
Toch lijken het vaker zwemmers te zijn die blij zijn met zilver dan andere sporters. Kan toeval zijn natuurlijk..
als je op goud rekent en ervoor getraind hebt, is zilver een teleurstellingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef reddevil1408 het volgende:
Je wint niet zo maar Goud, zilver of Brons.
Die meiden hebben vier jaar lang getriand, de finale gehaald en lagen naar 2 wissels 8e geloof ik.....
als je dan nog zo terug komt en Zilver pakt is een prachtige prestatie!
Als je de favoriet bent, want/daarnaast wereldkampioen, Olympisch kampioen en wereldrecordhouder bent, dan is zilver gewoon kut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef reddevil1408 het volgende:
Die meiden hebben vier jaar lang getriand, de finale gehaald en lagen naar 2 wissels 8e geloof ik.....
Kan je na gaan hoe dramatisch de eerste was en dus schandalig gepresteerd heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef reddevil1408 het volgende:
Zonder die anderen had ze ook geen zilver.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Kromo had de rest echt ongeveer op hun bek willen timmeren volgens mij...
Die houdt zich duidelijk in ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Kromo had de rest echt ongeveer op hun bek willen timmeren volgens mij...
Als ze niet huilt wordt het er niet veel beter op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef -Willempie- het volgende:
Huilen maakt je niet aantrekkelijker.
Dekker zwom naar vermogen (was niet goed natuurlijk), maar de twee dames in het midden hadden een tikkie harder gekund/gemoeten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe dramatisch de eerste was en dus schandalig gepresteerd heeft
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef -Willempie- het volgende:
Huilen maakt je niet aantrekkelijker.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zonder die anderen had ze ook geen zilver.
Het was eigenlijk ook gewoon goed (sneller dan het WK), niet superbe. Australie was wel superbe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ongelofelijk dat interview, '' het is eigenlijk gewoon goed '' , die KR schaamt zich diep van binnen voor haar teamgenoot denk ik
Blijft staan dat alleen Kromo boven zichzelf uitstijgt, het was goed maar niet uitmuntend. Dat laatste heb je nodig op een OS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook gewoon goed (sneller dan het WK), niet superbe. Australie was wel superbe.
Tuurlijk. En in mijn andere posts heb ik dat ook genoeg laten blijken dat ik er ook zo over denk (hoop ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zonder die anderen had ze ook geen zilver.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Blijft staan dat alleen Kromo boven zichzelf uitstijgt, het was goed maar niet uitmuntend. Dat laatste heb je nodig op een OS.
Ja, daarom snap ik het gezever er rondom nooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Principe is heel simpel, je moet als eerste over de streep komen.
Maar die laatste wordt niet serieus genomen. Gewoon een clown.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Huizinga vind ik sowieso altijd veel betere teksten hebben dan vd Geest, maar die laatste wordt zowat overal voor uitgenodigd..
Dennis interviewt dit jaar Olympische vrouwen voor de Margriet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Huizinga vind ik sowieso altijd veel betere teksten hebben dan vd Geest, maar die laatste wordt zowat overal voor uitgenodigd..
vd Geest heb ik nooit serieus genomen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Probleem is dat je 145 verschillende renners hebt, die ingedeeld zijn in teams, maar ook voor zichzelf rijden. Je hebt je teammaats en soms ook je concurrenten nodig om te winnen. Daarnaast heb je soms ook nog belangen van het team waar je normaal voor fietst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik het gezever er rondom nooit
Vandaar mijn eerdere post dat ze allemaal een wan prestatie leveren op KR na, nogmaals dit is het eind podium waarop je moet presteren dat moet gewoon, je top, je verdedigt je land alles daaronder is een grote wanprestatie. En ja dit is keihard, maar zo is topsport, waar miljoenen mee verdiend kunnen worden, terwijl er genoeg andere 'normale' beroepen zijn waar men net zo hard voor werkt maar die dat lekker tot hun 67ste mogen doen zonder al die voordelen van beroemd zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dekker zwom naar vermogen (was niet goed natuurlijk), maar de twee dames in het midden hadden een tikkie harder gekund/gemoeten.
die komen al klaar op het feit dat ze meezatenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Remzz het volgende:
Dit ook tegen Niki Terpstra en Robert Gesink zeggen
Mart is niet zo van de "auto-cue"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Is eigenlijk nog zieliger als je een briefje nodig hebt.
Bedoelde meer de sporters.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Mart is niet zo van de "auto-cue"
65quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef ZaZoe het volgende:
Ouwe beelden zeg. Hoe oud is Ada eigenlijk? 75?
quote:
Gesink en Terpstra ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]![]()
Deze brief heeft die dekker en die andere 2 losers waarschijnlijk direct na het lezen de prullenbak ingegooid
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
Het verhaal over het Speedo pak begrijp ik niet helemaal...
Of shag roken met Ada, bamihapjes met Bossiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik zou Ada wel als tante willen hebben. Lekker dronken worden op verjaardagen.
En met ome Johan Boskamp naar voetbalwedstrijdjes.
Dat sowieso. En dan lekker keuvelen met Gijpie en die gekke oom Hansie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik zou Ada wel als tante willen hebben. Lekker dronken worden op verjaardagen.
En met ome Johan Boskamp naar voetbalwedstrijdjes.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef DeeBee het volgende:
'Bend over, I want to check your zipper...'
Mart keek op dat moment alsof iemand z'n pick-up line die Ria Visser het bed in kreeg eindelijk ontdekt had!
Er heeft zich iemand aangemeld schijnbaar volgens Martquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef marcodej het volgende:
Is die medaille van Voorting al gevonden?
quote:
Ja, heeft ie gedaan. Als eerste door.quote:
Dat is dus het pijnlijke, sommige die echt kans maken op een medaille nemen dit wel degelijk letterlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
Iedereen weet dat dat 'ik kom hier vooral om te genieten' een holle frase is om in de underdogrol te kruipen.
magnesium is magnesiumquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef heywoodu het volgende:
Mag je je eigen magnesium gewoon op die stok smeren, en dus iedereen dwingen om dat te gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Ja dat doen ze allemaal, alleen omdat hij als eerst moest deden ze daar blijkbaar moeilijk over.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef heywoodu het volgende:
Mag je je eigen magnesium gewoon op die stok smeren, en dus iedereen dwingen om dat te gebruiken
Neequote:
Blijkbaar niet want meerdere hebben hun eigen magnesium mee, ze waren ontevreden over het magnesium dat daar was, gaf te weinig grip.quote:
Dat denk ik niet.quote:
Als het maar niet die Duitser of die Chinees wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
Epke: de volgende nationale teleurstelling
Magnesium is magnesium. Maar er zal nog meer inzitten dat het voor je gevoel net anders maakt.quote:
versnijden ze er nog wat coke bij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want meerdere hebben hun eigen magnesium mee, ze waren ontevreden over het magnesium dat daar was, gaf te weinig grip.
Nee dat is Sintnicolaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef IbanMayo het volgende:
Mijn meest gewenste en gegunde gouden medaille: Epke
Gelukkig is hij geen bakker gewordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef PlayS het volgende:
Dit is de kers op de taart, maar je moet wel vier jaar lang een taart bakken.
Tyf op, Epke gaat goud winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
Epke: de volgende nationale teleurstelling
Vannacht is het z'n vrouw. Ritsje enzquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die oma kan zo de vrouw van Mart zijn.
Doodsverwensing dit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mark Huizinga is echt een topper. Past echt in het rijtje Ruska - Geesink.
Zippahhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vannacht is het z'n vrouw. Ritsje enz
Absoluut. Groot persoon ook naast de mat, wat mij betreft ook groter dan Geesink die toch vrij nors overkwam. Nooit meegedaan aan dat populaire gedoe ook van van der Geest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mark Huizinga is echt een topper. Past echt in het rijtje Ruska - Geesink.
dat hoop ik net zo hard als jij, maar er wordt nu al zo een hype om die jongen gemaakt dat het alleen maar mis kan gaan.quote:
Mart.zipquote:
Van der Geest doet zelfs nog mee. Die ene dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Absoluut. Groot persoon ook naast de mat. Nooit meegedaan aan dat populaire gedoe van van der Geest.
Dat is de intro, maar was gewoon langer dan de rest.quote:
Heb persoonlijk meer respect voor Elco dan voor Dennis eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van der Geest doet zelfs nog mee. Die ene dan.
Die laatste is echt overal te zien geweest. Tot aan Wie is de Mol aan toenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:24 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Heb persoonlijk meer respect voor Elco dan voor Dennis eigenlijk.
Vandaag heeft hij laten zien dat hij met de druk kan omgaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
dat hoop ik net zo hard als jij, maar er wordt nu al zo een hype om die jongen gemaakt dat het alleen maar mis kan gaan.
En ware woorden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
Verhaeren hard en eerlijk, maar niet onsympathiek.
Zeker. Nieuwe chef de mission?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Verhaeren is een nuchtere en realistische kerel
Ik vind zijn intonatie zo kut altijdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef kilon het volgende:
Ik vind Verhaeren altijd zo'n irritante gast. Ik zal blij zijn als hij geen bondscoach meer is.
Schnabbelcircuit draaide op volle toeren inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die laatste is echt overal te zien geweest. Tot aan Wie is de Mol aan toen
Mooi inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
Ada heeft een vraagje en je Niki al wegdraaien met zo een blik "daar komt ze weer"!
Heemskerk stagneert.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Marcoss het volgende:
Bij Verhaeren werd 4 jaar geleden wel gezegd dat er slecht gepiekt werd. Nu zijn er 2 van de 4 die in Frankrijk zijn gaan zwemmen en eigenlijk qua tijden ook niet goed pieken, zeker Heemskerk die vorig jaar veel sneller was.
Is hij ook zanger toevallig?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Schnabbelcircuit draaide op volle toeren inderdaad.
Daarnaast komt hij ook veel minder sympathiek over dan Huizinga.
Echt hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
Ada heeft een vraagje en je Niki al wegdraaien met zo een blik "daar komt ze weer"!
Wel DJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |