Heeft ze nietquote:
Knechten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Waar kwam ie dan voor? Om warm te rijden voor de ronde van Schiermonnikoog?
Jammer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Heeft ze nietHeb ik ook al naar gezocht, ook via vriendinnen van haar.
ook altijd die holle kreten ''ja we zaten mee'' we reden op kop''quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat ze dat gevoel ook echt hebben.
Jij klaagt ook als stekelenburg niet gescoort heeft?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat ze dat gevoel ook echt hebben.
Ik word ook een beetje duizelig nog, 't is even wennen. Ik zit nu zo veel te heen-en-weren dat ik uiteindelijk niks echt volg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef --3S-- het volgende:
Ik snap echt niet hoe ik de Olympische Spelen moet volgen, er zijn veel te veel sporten
Wij kijkers zijn achteraf gesloopter dan de sportersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje duizelig nog, 't is even wennen. Ik zit nu zo veel te heen-en-weren dat ik uiteindelijk niks echt volg.
Precies, wat nou strakke trainingsschema's en rare diëten, wij moeten pas echt afzien!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wij kijkers zijn achteraf gesloopter dan de sporters
Tot twee uur openingceremonie kijken, dan werken en daarna op zes schermen tegelijk willen kijken, dan ben ik nu gaar ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wij kijkers zijn achteraf gesloopter dan de sporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |