Blijft staan dat alleen Kromo boven zichzelf uitstijgt, het was goed maar niet uitmuntend. Dat laatste heb je nodig op een OS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook gewoon goed (sneller dan het WK), niet superbe. Australie was wel superbe.
Tuurlijk. En in mijn andere posts heb ik dat ook genoeg laten blijken dat ik er ook zo over denk (hoop ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zonder die anderen had ze ook geen zilver.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Blijft staan dat alleen Kromo boven zichzelf uitstijgt, het was goed maar niet uitmuntend. Dat laatste heb je nodig op een OS.
Ja, daarom snap ik het gezever er rondom nooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Principe is heel simpel, je moet als eerste over de streep komen.
Maar die laatste wordt niet serieus genomen. Gewoon een clown.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Huizinga vind ik sowieso altijd veel betere teksten hebben dan vd Geest, maar die laatste wordt zowat overal voor uitgenodigd..
Dennis interviewt dit jaar Olympische vrouwen voor de Margriet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Huizinga vind ik sowieso altijd veel betere teksten hebben dan vd Geest, maar die laatste wordt zowat overal voor uitgenodigd..
vd Geest heb ik nooit serieus genomen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Probleem is dat je 145 verschillende renners hebt, die ingedeeld zijn in teams, maar ook voor zichzelf rijden. Je hebt je teammaats en soms ook je concurrenten nodig om te winnen. Daarnaast heb je soms ook nog belangen van het team waar je normaal voor fietst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik het gezever er rondom nooit
Vandaar mijn eerdere post dat ze allemaal een wan prestatie leveren op KR na, nogmaals dit is het eind podium waarop je moet presteren dat moet gewoon, je top, je verdedigt je land alles daaronder is een grote wanprestatie. En ja dit is keihard, maar zo is topsport, waar miljoenen mee verdiend kunnen worden, terwijl er genoeg andere 'normale' beroepen zijn waar men net zo hard voor werkt maar die dat lekker tot hun 67ste mogen doen zonder al die voordelen van beroemd zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dekker zwom naar vermogen (was niet goed natuurlijk), maar de twee dames in het midden hadden een tikkie harder gekund/gemoeten.
die komen al klaar op het feit dat ze meezatenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Remzz het volgende:
Dit ook tegen Niki Terpstra en Robert Gesink zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |