Heemskerk is inderdaad niet naar het niveau voor individuele titels gegroeid, wat misschien nog wel mogelijk werd geacht een paar jaar terug. Wel zonde, maar er lijkt nu geen verbetering meer in te zitten nee, helaas.quote:
Enrico Morricone?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef reddevil1408 het volgende:
De ronde van Burgos gaat ook niet door voor Terpstra na die aanvaring met de tafel.
Mee eens. Algeheel een prima uitzending.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede gasten vandaag. Ada en Mark zijn prettige sprekers.
Op zich ook wel terecht. Atleet met de grootste gunningsfactor wat mij betreft.quote:
Ik vond het niets, Ada was wel leuk maar dat geblaat van Mark Huizinga vind ik zelf niets. Niki en Robert Gesink voegen zoals ze gewoonlijk doen niets toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:33 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Mee eens. Algeheel een prima uitzending.
De wielerwedstrijd vrouwen begint om 1 uur.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoelaat komen de belangrijkste medaille wedstrijden met Nederlanders morgen? Als die er al zijn
Was net in beeld: Vos vanaf 13:00.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoelaat komen de belangrijkste medaille wedstrijden met Nederlanders morgen? Als die er al zijn
Bij 100m en 200 rennen bij atletiek ook medaille kans.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef Marcoss het volgende:
Alleen Vos (en misschien van Vleuten) die een medaille kanpakken morgen? Of zijn er nog andere sporten?
Dat is volgende week pas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij 100m en 200 rennen bij atletiek ook medaille kans.
Ik heb weinig uitschieters naar boven of beneden gezien. Geen goud op de estafette is ook niet geheel onverwacht of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Zowat de enige Nederlander die naar gelang de verwachtingen presteert. Niet zo gek dus.
Staat wel op uitzendinggemist dat dit het geval is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie of Studio Sportzomer hh wordt om 00:00u
Oké fijn. Bedankt!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef Felagund het volgende:
Staat wel op uitzendinggemist dat dit het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |