Phelps net door, Cseh eruit op de 400 meter wisselquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn de grootste verassingen van vandaag bij het zwemmen ?
quote:
Park en Biedermann eruit ? wtf ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Phelps net door, Cseh eruit op de 400 meter wissel
Park en Biedermann eruit op de 400 vrij
Park is gediskwalificeerd, te vroeg weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Park en Biedermann eruit ? wtf ?
direct in hun race of gewoon te langzaam gezwommen en dus niet overall door
Ja baas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Leatherface het volgende:
Laat ik het volgende alvast gezegd hebben.
Als de estafettedames geen goud halen, dan wil ik geen lulkoek horen over losers. Ze hebben vier jaar dit nummer gedominereerd, als het dan nu misgaat kan dat gewoon gebeuren. Sporten kennen verloop.
oh lekker handig !, en biedermann, gewoon niet genoeg dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Park is gediskwalificeerd, te vroeg weg.
Think positive, prolongatie, legendes, top van de Olympos, alles!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Leatherface het volgende:
Als de estafettedames geen goud halen, dan wil ik geen lulkoek horen over losers. Ze hebben vier jaar dit nummer gedominereerd, als het dan nu misgaat kan dat gewoon gebeuren. Sporten kennen verloop.
Nee nee, niets van dat indekken. Ze hebben hiervoor getraind, nu moeten ze knallen. Dit is de plaats en de tijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Leatherface het volgende:
Het kan ook eenvoudiger worden gezegd:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Think positive, prolongatie, legendes, top van de Olympos, alles!
Ik zit ook de hele tijd aan doemscenario's te denken, godverquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:15 schreef DeLuna het volgende:
Ergste nachtmerrie is toch wel dat er straks iemand verkeerd overneemt.
Maar dat was vier jaar geleden ook. Olympisch kampioen blijf je voor altijd en evahhh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:16 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nee nee, niets van dat indekken. Ze hebben hiervoor getraind, nu moeten ze knallen. Dit is de plaats en de tijd.
Het zou in lijn liggen met wat er is gebeurd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Leatherface het volgende:
We zijn verdoemd. Into the abyss.. Neeeeeeeee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou in lijn liggen met wat er is gebeurd.
Al die vorige 32 zwemster moeten nog van dat platform af.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, is nu ook reclame bij ES ja, blijkbaar een vrij lange pauze.
Iets anders verwacht?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk NOS, maar dat is dus niet live?
Nee dat is de vorige seriequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef marcodej het volgende:
Op es zijn ze al 1.5 minuut bezig, 3e naar 150meterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef marcodej het volgende:
Dat was eigenlijk de minste toch, qua kwalificatietijd?quote:
Nee, Hinkelien, van deze 4.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de minste toch, qua kwalificatietijd?
Gelukkig ook nog geen Kromowidjojo erbij.quote:
Dat klopt, maar die doet de finale toch niet?quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die doet de finale toch niet?
Weet jij zo snel de opstellingen van USA en AUS?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef TheArt het volgende:
Dit kan nog zoveel harder. Ik zie het al.
Kromo moet je vergelijken met de tijd van Schreuder natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef Wrijfhout het volgende:
2 sec achter austalie, ranomi zwemt in de finale, maar of die die achterstand inhaald
Ja, Veldhuis moet wel ingehouden hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef TheArt het volgende:
Dit kan nog zoveel harder. Ik zie het al.
Schreuder doet sowieso niet mee in de finale.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef DeeBee het volgende:
Dekker en Heemskerk wel in orde, Schreuder viel vies terug de 2e 50 meter...
En Veldhuis hopelijk gespaard.
Moet goed komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, Veldhuis moet wel ingehouden hebben.
Plus Ranomi erbij vanavond
Die hebben al een lekkere ochtend.quote:
Brrrr. Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef DeeBee het volgende:
Wordt wel een thriller vanavond hoor wederom.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Thas het volgende:
Wat een kutdag, scheve scheidsrechters diePark
een gouden medaille ontnemen
![]()
![]()
![]()
Enorm balen jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Thas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar deed Steffen het heel goed toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland gaat dit zwemtoernooi weer knetterhard falen zoals in Athene en Peking, merk je nu al aan alles![]()
![]()
Uitgezonderd Steffen dan vier jaar geleden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland gaat dit zwemtoernooi weer knetterhard falen zoals in Athene en Peking, merk je nu al aan alles![]()
![]()
Die kan ze idd het beste laten lopen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef Wilskracht het volgende:
Moet Dekker eerst die halve vlinderslag zwemmn kan ze mischien beter niet doen.
Had ik net ook met de laatste van de dames.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef Wrijfhout het volgende:
Lol, mijn PR op 400m is sneller dan van die man uit Qatar
Bielderberg er ook al uit hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Columbiafan het volgende:
![]()
?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Thas het volgende:
![]()
![]()
![]()
De 2 Campbells zullen er nog wel inkomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Wie gaan de Australiërs vervangen voor vanavond dan?
Ja daar hadden ze enorm geluk met Steffen maar in de breedte was het huilen met de pet op, en Athene was helemaal dramatisch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Uitgezonderd Steffen dan vier jaar geleden.
Het is een complot. Illuminati, council on foreign relations, Venetian black nobility enzovoorts.quote:
We hadden in een ander land geboren moeten worden, hadden we ook meegedaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had ik net ook met de laatste van de dames.
Ja, iemand kan niet handelen dat zijn favoriet zo stom is een valse start te makenquote:
Ze hebben het zelf over Sydney, dat schijnt ook dramatisch zijn begonnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ja daar hadden ze enorm geluk met Steffen maar in de breedte was het huilen met de pet op, en Athene was helemaal dramatisch.
Dat kan nog bijna drie seconden sneller met Kromowidjojo.quote:
Alleen Kromo kan dus al 2,5 seconde harder.quote:
Marleen kan minstens een seconde harder, Heemskerk kan nog wel een paar tiende harder en Ranomi kan dik 3 sec. harder t.o.v. van Schreuder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
Dekker
Ranomi kan zeker 2,5 seconde eraf zwemmen
Vindt die van Heemskerk nog indrukwekkender, gezien die lastiger in kon schatten wanneer Schreuder aantikte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef IbanMayo het volgende:
Dekker goede split! Hopelijk vanavond weer
3:33.76 is geen Goud denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan nog bijna drie seconden sneller met Kromowidjojo.
Gaat toch nergens over als ie eerste wordt en dan daardoor geDSQ wordt, terwijl het op 10 replays nog niet te zien is dat hij sneller gestart zou zijnquote:
Dat is de geest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Marleen kan minstens een seconde harder, Heemskerk kan nog wel een paar tiende harden en Ranomi kan dik 3 sec. harder t.o.v. van Schreuder.
Als Inge vanavond ook zo zwemt, kunnen we niet verliezen.
Op mijn planning staat half 10quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag, weten ze wel hoe laat de finale is?
De rest van het Nederlands team kan ook nog tijd winnen. Maar dat geldt ook voor Australië natuurlijk.quote:
Dik 3 seconden? Dan zit ze op 52,laag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Marleen kan minstens een seconde harder, Heemskerk kan nog wel een paar tiende harden en Ranomi kan dik 3 sec. harder t.o.v. van Schreuder.
Dekker heeft er patent op in finales langzamer te zwemmen dan in series dus ik juich nog niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen 3 seconden... Heemskerk kan ook nog 1 seconde harder, Veldhuis ook nog wel 0,5...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
Dekker
Ranomi kan zeker 2,5 seconde eraf zwemmen
Sub 52 split gewoon in de finale joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dik 3 seconden? Dan zit ze op 52,laag.
Gaat nergens over?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Gaat toch nergens over als ie eerste wordt en dan daardoor geDSQ wordt, terwijl het op 10 replays nog niet te zien is dat hij sneller gestart zou zijn
En elektronica kan ook fouten maken.
52,75 - een paar tienden voordeel in de estafette is inderdaad richting 52 laagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inge is juist een slowstarter 's ochtends.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dekker heeft er patent op in finales langzamer te zwemmen dan in series dus ik juich nog niet.
Dat stond vier jaar geleden ook geen goud in de weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dekker heeft er patent op in finales langzamer te zwemmen dan in series dus ik juich nog niet.
Wie? :pquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef debeterebob het volgende:
Wtf die tieten van die Zuid-Afrikaan
Vanuit stilstand kan ze ook 52.75, dus dan moet dat wel lukken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel bij Phelps-Cavic, nogal essentieel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat nergens over?Dude, het was duidelijk te zien op de beelden. Regels zijn regels. En deze elektronica faalt niet zo gauw.
Je gaat ervan uit dat ze die magistrale tijd van afgelopen jaar zomaar even herhaald?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
52,75 - een paar tienden voordeel in de estafette is inderdaad richting 52 laag
De platen ja. Hier ging het om het startblok. Te vroeg is gewoon te vroeg. Jammer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel bij Phelps-Cavic, nogal essentieel.
Dan nog snap ik niet waarom er á la motorsport geen tijdstraffen worden gegeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat nergens over?Dude, het was duidelijk te zien op de beelden. Regels zijn regels. En deze elektronica faalt niet zo gauw.
Eh? Ja?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat ze die magistrale tijd van afgelopen jaar zomaar even herhaald?
Ja, zeker in een estafette.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat ze die magistrale tijd van afgelopen jaar zomaar even herhaald?
Even een extra pitstop maken in het waterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom er á la motorsport geen tijdstraffen worden gegeven.
Ik sluit het niet uit natuurlijk. Maar teksten als "als Dekker hetzelfde zwemt dan kunnen we niet verliezen" vind ik nogal voorbarig.quote:
Een drijf trough penalty dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Even een extra pitstop maken in het water
Grapje neem ik aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Even een extra pitstop maken in het water
Ik ga er vanuit ja. Vooral omdat je op een OS toch meestal NOG beter bent dan tijdens een kwalificatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit natuurlijk. Maar teksten als "als Dekker hetzelfde zwemt dan kunnen we niet verliezen" vind ik nogal voorbarig.
Zal ook 20 seconden toevoegen aan de tijd van Park. Dan maakt het dus geen flikker uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan?
Afgelopen F1 race werd nog na afloop 20 seconden aan iemands tijd toegevoegd, niet zo moeilijk
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan?
Afgelopen F1 race werd nog na afloop 20 seconden aan iemands tijd toegevoegd, niet zo moeilijk
man met tieten?quote:
Als we van die 20 seconden procenten maken van de 1.5 uur die de race duurde en dan naar de 400m vertalen denk ik zomaar dat hij door zou zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal ook 20 seconden toevoegen aan de tijd van Park. Dan maakt het dus geen flikker uit.
Ben je verder een beetje bekend met de zwemsport? Het wordt namelijk echt onmogelijk om bij een mindere (kringkampioenschappen bijv.) wedstrijd dat soort dingen toe te passen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Als we van die 20 seconden procenten maken van de 1.5 uur die de race duurde en dan naar de 400m vertalen denk ik zomaar dat hij door zou zijn
Beter? Had jij wat anders verwacht? Splittijden van vooral Dekker en Heemskerk waren dik in orde. Femke hield in en Marleen zeker ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:39 schreef komrad het volgende:
dames estafette is toch nog niet zo zeker.... hopelijk gaat het vanavond met Ranomi beter
Wat waren de tijden van de Australiërs dan? Die plaatsten zich wel als snelste voor de finale.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beter? Had jij wat anders verwacht? Splittijden van vooral Dekker en Heemskerk waren dik in orde. Femke hield in en Marleen zeker ook.
Even wat opmerkelijke split voor de individuele 100.
Steffen 54,43 als startzwemster. Ik mag hopen dat ze ingehouden heeft, want dat is niet best.
Sjöström 54,31. Zal wel ingehouden hebben, maar wel maar nipt geplaatst.
Ottesen 53,2. Sterke tijd.
Tang 53,86 als startzwemster. Niet bijzonder, wel opeens goed. Geen concurrente natuurlijk.
Herasimenia 53,85 als startzwemster. Niet indrukwekkend.
Bij de Australiërs en de Amerikanen absoluut geen bijzondere splittijden.
Vooral heel vlak. Allemaal ergens 54 laag tot 55 laag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat waren de tijden van de Australiërs dan? Die plaatsten zich wel als snelste voor de finale.
Is geen reden. Net zoals Blatter redeneert dat technologie is voetbal niet mogelijk is, omdat het voor FC Schubbetkutteveen niet op die manier kan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben je verder een beetje bekend met de zwemsport? Het wordt namelijk echt onmogelijk om bij een mindere (kringkampioenschappen bijv.) wedstrijd dat soort dingen toe te passen.
USA zet Franklin en Hardy nog in tijdens de finale neem ik aan. Die kunnen nog wel harder dan wat er nu gezwommen heeft. AUS heeft Campbell nog en Trickett kan ook wel harder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral heel vlak. Allemaal ergens 54 laag tot 55 laag.
Ik snap wel dat het niet kan hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben je verder een beetje bekend met de zwemsport? Het wordt namelijk echt onmogelijk om bij een mindere (kringkampioenschappen bijv.) wedstrijd dat soort dingen toe te passen.
Trickett is niet meer zo goed als dat ze was, vergeet dat niet. Zal individueel ook niet starten deze OS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:47 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
USA zet Franklin en Hardy nog in tijdens de finale neem ik aan. Die kunnen nog wel harder dan wat er nu gezwommen heeft. AUS heeft Campbell nog en Trickett kan ook wel harder.
Het is gewoon niet te doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is geen reden. Net zoals Blatter redeneert dat technologie is voetbal niet mogelijk is, omdat het voor FC Schubbetkutteveen niet op die manier kan.
Ja, en je mag gewoon niet bewegen voor het startschot. Klaar. Doe je dat wel, dan hou je je niet aan de regels.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het niet kan hoorHet is sowieso onmogelijk om een goede straftijd te verzinnen gezien bij de start aan kop liggen ook invloed heeft op de andere zwemmers, et cetera..
Dat laatste ben ik het wel mee eens, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te doen.Maar Park heeft dit probleem al langer, werd in 2004 ook gediskwalificeerd. Het hoort bij de sport, en iedereen weet het. Ik zie het probleem niet zo. Jammer, maar het is hard.
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die stráált gewoon de All American bubble gum girl uit.
Soort Manolev.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is zó fout, dat het leuk wordt. Om Gijp maar eens te citeren.
twitter:dekker_inge twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 14:26:44Geen 100 vlinder halve finale voor mij vanavond... Moeilijke beslissing maar al mijn energie gaat nu naar de estafette! reageer retweet
twitter:swimjos twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 14:25:45Verhaeren was er nog niet uit in welke volgorde de estafetteploeg vanavond van start gaat. Veldhuis viel een beetje tegen als startzwemster reageer retweet
Dacht ik ook. Van Rouwendaal ook nog gisteren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat de zwemploeg een twitter-stop had? Ik zie Dekker gewoon volop twitteren.
Ranomi ook nog vandaag. Volgens mij mochten ze voor zichzelf bepalen en zijn er een aantal die gestopt zijn (zoals Verschuren) en een aantal twitteren gewoon nog steeds.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Van Rouwendaal ook nog gisteren.
Ach is wel logisch. Voor de een werkt het misschien wel ontspannend, en de ander wil zich gewoon compleet focussen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:35 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Ranomi ook nog vandaag. Volgens mij mochten ze voor zichzelf bepalen en zijn er een aantal die gestopt zijn (zoals Verschuren) en een aantal twitteren gewoon nog steeds.
Ik denk dat de Australiers wel voluit gingen, de langzaamsten zullen vervangen worden. Dus het zal echt van de wissels moeten komen voor hen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef marcodej het volgende:
Nederland degelijk. Veldhuis kan nog wel een klapje harder mag ik hopen, Dekker en Heemskerk goed, Kromo moet een klap harder dan Schreuder kunnen.
Australie ging ook niet full monthy neem ik aan? Wordt spannend vanavond.
Tja, Kromo zei dat ze vooral heel veel op bed ligt te rusten voor de wedstrijden, lijkt me geen enkel probleem om dan je telefoontje/laptop erbij te hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach is wel logisch. Voor de een werkt het misschien wel ontspannend, en de ander wil zich gewoon compleet focussen.
quote:Jacco Verhaeren was niet tevreden over de race die de estafettezwemsters op de 4x100 meter vanochtend hebben gezwommen. "Ik vond het tweede gedeelte van de race van startzwemster Marleen Veldhuis niet sterk. Inge Dekker en Femke Heemskerk zwommen solide, al was Heemskerk niet zo goed als een jaar geleden op de WK in Sjanghai. Hinkelien Schreuder tenslotte zwom langzamer dan verwacht.’’
Nederland zwom in 3.37,76 naar de derde tijd. Australië en de Verenigde Staten waren ruim een seconde rapper. Heemskerk bleek de snelste van het Nederlandse kwartet met een splittijd van 53,62. Dekker (53,79), Veldhuis (54,73) en Schreuder (55,62) waren trager.
Welke startvolgorde Oranje toepast in de finale, weet Verhaeren nog niet. "Ik ben er nog niet uit hoe we het tactisch gaan aanpakken. De vraag is cruciaal waar de derde en vierde zwemster in het veld komen te liggen. We kunnen de aanval kiezen of er toe besluiten in het tweede deel van de wedstrijd op de tegenstanders te jagen. Daar ga ik eens rustig over nadenken.’’
Ondanks de povere prestatie in de serie, houdt Verhaeren hoop op het olympische goud. "Met Kromowidjojo voor Schreuder en de rest van de dames iets scherper van het blok moet het vanavond flink sneller kunnen gaan. Het wordt een kraker. Maar het is geen race die we niet kunnen winnen.''
Kan me niet voorstellen dat Marleen vol ging. Dat bestaat gewoon niet.quote:
Dit keer is dat sowieso sterk, aangezien de helft ergens anders trainde en dus een totaal andere trainingsaanpak heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:04 schreef marcodej het volgende:
Toch niet weer verkeerd gepiekt, net als in Peking? Lijkt me sterk, zit nog gewoon rek in. Wordt spannend. Zin an.
De Marseille-ladies lijken, puur op basis van deze serie (een losse flodder dus), degelijker te hebben gezwommen dan de andere twee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:07 schreef TheArt het volgende:
D
[..]
Dit keer is dat sowieso sterk, aangezien de helft ergens anders trainde en dus een totaal andere trainingsaanpak heeft
Maar Schreuder zwemt evenmin bij Verhaerenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Marseille-ladies lijken, puur op basis van deze serie (een losse flodder dus), degelijker te hebben gezwommen dan de andere twee.
Dan is het dus 1. Gibson, 2. Verhaeren, 3. Truijens. Ranomi zwemt toch bij Verhaeren? Ai! Falers, nu al. Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar Schreuder zwemt evenmin bij Verhaeren
Wat bedoel je met die 1,2,3? Ranomi zwemt in Eindhoven ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan is het dus 1. Gibson, 2. Verhaeren, 3. Truijens. Ranomi zwemt toch bij Verhaeren? Ai! Falers, nu al. Allemaal de schuld van de Rabobank.
Ja idd. Maar Schreuder zwemt ook niet bij Truijens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan is het dus 1. Gibson, 2. Verhaeren, 3. Truijens. Ranomi zwemt toch bij Verhaeren? Ai! Falers, nu al. Allemaal de schuld van de Rabobank.
Hij bedoelt met Stekelenburg denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die 1,2,3? Ranomi zwemt in Eindhoven ja.
En geen van allen traint bij Truijens. Inge en Femke bij Gibson, Ranomi en Marleen bij Verhaeren en Schreuder zwemt in België.
Dan snap ik nog steeds de 1,2,3 nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij bedoelt met Stekelenburg denk ik.
Dekker en Heemskerk zwommen het best. Daarna Veldhuis en daarna Stekelenburg.. gok ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds de 1,2,3 nietTenminste niet in die context
Oh zoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dekker en Heemskerk zwommen het best. Daarna Veldhuis en daarna Stekelenburg.. gok ik.
1,2,3 als in de volgorde van het beste relatieve vormpeil (zo op het oog, dus onzin). Hinkelien zwemt dus niet eens bij Truijens, laat dus maar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die 1,2,3? Ranomi zwemt in Eindhoven ja.
En geen van allen traint bij Truijens. Inge en Femke bij Gibson, Ranomi en Marleen bij Verhaeren en Schreuder zwemt in België.
Nee, dat zei ik hier thuis ookal. Sowieso vind ik de schoolslagzwemmers altijd maar matig in NL.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh zoHelder.
Maar Stekelenburg zwemt eigenlijk al het hele jaar matig, dus dat vind ik geen graadmeter voor de vorm van de Truijens clan.
Is dat niet een beetje te laat?quote:
twitter:aadvangroningen twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:59:51Zuid Koreaan Park zwemt wel 400 mtr vrij!!! FINA buro bepalend ipv scheidsrechter. reageer retweet
twitter:swimjos twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 17:05:53TAE Hwan Park mag toch de finale zwemmen op de 400 vrije slag. Het Koreaanse protest tegen de diskwalificatie heeft succes gehad. Bizonder reageer retweet
Waaaaattt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef DeLuna het volgende:
twitter:aadvangroningen twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:59:51Zuid Koreaan Park zwemt wel 400 mtr vrij!!! FINA buro bepalend ipv scheidsrechter. reageer retweet
Extra baan gebruiken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef DeLuna het volgende:
Echt balen als je er nu buiten valt..Cochrane dus.
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef DeLuna het volgende:
twitter:swimjos twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 17:05:53TAE Hwan Park mag toch de finale zwemmen op de 400 vrije slag. Het Koreaanse protest tegen de diskwalificatie heeft succes gehad. Bizonder reageer retweet
quote:A FINA official tells The Associated Press that the swimming governing body made the decision after reviewing video of what had been ruled a false start.
Ik vind het wel twijfelgeval.twitter:DennisOverhage twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 17:21:48Titelverdediger Park succesvol in protest tegen diskwalificatie (valse start). Zie hier beelden van bovenaf reageer retweet
niet echt per definitie een veel sneller teamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef TheArt het volgende:
Australië met 3 nieuwe zwemsters in de finale: Schlanger, Coutts en Campbell.
Schlanger en Campbell wel een paar tienden, Coutts niet. Maar zoveel scheelt het niet idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef franklop het volgende:
[..]
niet echt per definitie een veel sneller team
dat zeg ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schlanger en Campbell wel een paar tienden, Coutts niet. Maar zoveel scheelt het niet idd.
Ik hou vooral rekening met de VS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zeg ik.
Goed medaille zal wel lukken vanavond, kleur zien we dan wel
ja idd, maar als Veldhuis nog een 0,5 sneller kan, dan kan goud dichtbij komenquote:
Medaille lukt zeker, helemaal nu Duitsland er al uitligt. Ik had 4 landen in gedachte als kanshebbers.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zeg ik.
Goed medaille zal wel lukken vanavond, kleur zien we dan wel
Dan hoop ik dat Marleen oppast met overnemen want ze heeft een handje van krappe overnames.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:42 schreef franklop het volgende:
Denk dat Verhaeren de volgorde Dekker, heemskerk, Veldhuis, kromo gaat doen.
Onderschat China niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Medaille lukt zeker, helemaal nu Duitsland er al uitligt. Ik had 4 landen in gedachte als kanshebbers.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Onderschat China niet?
1 Nederland 3:31.71
2 Amerika 3:31.73
3 Australië 3:31.76
4 China 3:31.79
Helemaal toppiejoppie.
3.31, daar komt niemand aan en als één land het kan, dan is het NL.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Onderschat China niet?
1 Nederland 3:31.71
2 Amerika 3:31.73
3 Australië 3:31.76
4 China 3:31.79
Helemaal toppiejoppie.
yup, zag je goed in de special donderdagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Marleen oppast met overnemen want ze heeft een handje van krappe overnames.
Dat zou wel een anticlimax zijn mochten ze het zo verliezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, zag je goed in de special donderdag
Ik heb in haar het meeste vertrouwen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Szura het volgende:
Kromo als laatste, dat wordt me weer veel te spannend
Ik ook maar zo'n inhaalrace is altijd zenuwslopendquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb in haar het meeste vertrouwen.
Wat is de opstelling? Heb het even gemist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Szura het volgende:
Kromo als laatste, dat wordt me weer veel te spannend
Ga alleen op de gok van Frankie af, hierbovenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat is de opstelling? Heb het even gemist.
Ohquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga alleen op de gok van Frankie af, hierboven
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh
Dat Ranomi als laatste komt lijkt me wel logisch.
Lijkt me sterk. Ik zou Femke sowieso op 2 zetten, dan lig je na 2 zwemsters zeker niet achter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Hopelijk ligt ze niet kansloos achter
Ja maar Femke kan ook goed inhalen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik zou Femke sowieso op 2 zetten, dan lig je na 2 zwemsters zeker niet achter.
Wel verrassend dat Coutts zwemt met ook al de 100 vlinder een uurtje daarvoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schlanger en Campbell wel een paar tienden, Coutts niet. Maar zoveel scheelt het niet idd.
Laat haar dan gewoon starten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, zag je goed in de special donderdag
Toen zat ze er na 10 meter alweer naast, alleen maar door die fabelachtige onderwatertechniek.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef Marcoss het volgende:
Kromowidjojo had wel een fantastische inhaalrace in Peking toen ze de slechte start van Dekker moest herstellen.
Zelfs ik wissel sneller.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef wimderon het volgende:
Die uitslagenpagina vind ik maar matig, net zoals in Beijing. Bij Omegatiming zie je zo de splits en de overnametijden.
Volgens mij heeft Nederland vanmorgen erg safe gewisseld, daar valt ook nog wel winst te halen denk ik.
Erg traag en onoverzichtelijk ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef wimderon het volgende:
Die uitslagenpagina vind ik maar matig, net zoals in Beijing. Bij Omegatiming zie je zo de splits en de overnametijden.
Volgens mij heeft Nederland vanmorgen erg safe gewisseld, daar valt ook nog wel winst te halen denk ik.
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er nog zwemmen op het programma?
Doen er nog Belgen mee?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nooit gehoord van een ochtend- en avondprogramma'?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou.. als het zwembad niet lekt..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik bedoel is er nog zwemmen vanavond?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een ochtend- en avondprogramma'?
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik bedoel is er nog zwemmen vanavond?
Lees mijn antwoord nog eens goed, dat is namelijk ook direct het antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in. Pak het volledige schema er eens bij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die jongen is misschien niet zo wegwijs op het internet. Ik weet verder niet hoe oud hij is en zo. We kunnen toch wel een beetje behulpzaam zijn voor elkaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in. Pak het volledige schema er eens bij.
Dit dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die jongen is misschien niet zo wegwijs op het internet. Ik weet verder niet hoe oud hij is en zo. We kunnen toch wel een beetje behulpzaam zijn voor elkaar.
met je schijnheilge gezicht.... ik wou alleen bevestiging, want ik had het al door dat het geen zwemmen was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die jongen is misschien niet zo wegwijs op het internet. Ik weet verder niet hoe oud hij is en zo. We kunnen toch wel een beetje behulpzaam zijn voor elkaar.
Zenuwachtig niet, heb er wel zin aanquote:
Huh? Schijnheilig, ik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
met je schijnheilge gezicht.... ik wou alleen bevestiging, want ik had het al door dat het geen zwemmen was.
Compleet tegengesteld dus. VS gaat all out in het begin. Alles op de eerste twee om een gat te slaan. Australië verdeelt het en Nederland gooit alles op het eind.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:42 schreef wimderon het volgende:
Lineups:
Australie: Schlanger, Elmslie, Coutts, Campbell
Usa: Franklin, Hardy, Neal, Schmitt
Nederland: Dekker, Veldhuis, Heemskerk, Kromowidjojo
China: Tang, Qiu, Wang, Pang
Zweden: Coleman, Sjostrom, Marko-Varga, Fagundez
Denemarken: Blume, Nielsen, Friis, Ottesen
Groot-Brittannie: Smith, Halsall, Lloyd, McClatchey
Japan: Ueda, Matsumoto, Uchida, Ito
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan weet nu dus wat voor vlees je in de kuip hebt