Zal ook 20 seconden toevoegen aan de tijd van Park. Dan maakt het dus geen flikker uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan?
Afgelopen F1 race werd nog na afloop 20 seconden aan iemands tijd toegevoegd, niet zo moeilijk
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan?
Afgelopen F1 race werd nog na afloop 20 seconden aan iemands tijd toegevoegd, niet zo moeilijk
man met tieten?quote:
Als we van die 20 seconden procenten maken van de 1.5 uur die de race duurde en dan naar de 400m vertalen denk ik zomaar dat hij door zou zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal ook 20 seconden toevoegen aan de tijd van Park. Dan maakt het dus geen flikker uit.
Ben je verder een beetje bekend met de zwemsport? Het wordt namelijk echt onmogelijk om bij een mindere (kringkampioenschappen bijv.) wedstrijd dat soort dingen toe te passen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Als we van die 20 seconden procenten maken van de 1.5 uur die de race duurde en dan naar de 400m vertalen denk ik zomaar dat hij door zou zijn
Beter? Had jij wat anders verwacht? Splittijden van vooral Dekker en Heemskerk waren dik in orde. Femke hield in en Marleen zeker ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:39 schreef komrad het volgende:
dames estafette is toch nog niet zo zeker.... hopelijk gaat het vanavond met Ranomi beter
Wat waren de tijden van de Australiërs dan? Die plaatsten zich wel als snelste voor de finale.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beter? Had jij wat anders verwacht? Splittijden van vooral Dekker en Heemskerk waren dik in orde. Femke hield in en Marleen zeker ook.
Even wat opmerkelijke split voor de individuele 100.
Steffen 54,43 als startzwemster. Ik mag hopen dat ze ingehouden heeft, want dat is niet best.
Sjöström 54,31. Zal wel ingehouden hebben, maar wel maar nipt geplaatst.
Ottesen 53,2. Sterke tijd.
Tang 53,86 als startzwemster. Niet bijzonder, wel opeens goed. Geen concurrente natuurlijk.
Herasimenia 53,85 als startzwemster. Niet indrukwekkend.
Bij de Australiërs en de Amerikanen absoluut geen bijzondere splittijden.
Vooral heel vlak. Allemaal ergens 54 laag tot 55 laag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat waren de tijden van de Australiërs dan? Die plaatsten zich wel als snelste voor de finale.
Is geen reden. Net zoals Blatter redeneert dat technologie is voetbal niet mogelijk is, omdat het voor FC Schubbetkutteveen niet op die manier kan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben je verder een beetje bekend met de zwemsport? Het wordt namelijk echt onmogelijk om bij een mindere (kringkampioenschappen bijv.) wedstrijd dat soort dingen toe te passen.
USA zet Franklin en Hardy nog in tijdens de finale neem ik aan. Die kunnen nog wel harder dan wat er nu gezwommen heeft. AUS heeft Campbell nog en Trickett kan ook wel harder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral heel vlak. Allemaal ergens 54 laag tot 55 laag.
Ik snap wel dat het niet kan hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben je verder een beetje bekend met de zwemsport? Het wordt namelijk echt onmogelijk om bij een mindere (kringkampioenschappen bijv.) wedstrijd dat soort dingen toe te passen.
Trickett is niet meer zo goed als dat ze was, vergeet dat niet. Zal individueel ook niet starten deze OS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:47 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
USA zet Franklin en Hardy nog in tijdens de finale neem ik aan. Die kunnen nog wel harder dan wat er nu gezwommen heeft. AUS heeft Campbell nog en Trickett kan ook wel harder.
Het is gewoon niet te doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is geen reden. Net zoals Blatter redeneert dat technologie is voetbal niet mogelijk is, omdat het voor FC Schubbetkutteveen niet op die manier kan.
Ja, en je mag gewoon niet bewegen voor het startschot. Klaar. Doe je dat wel, dan hou je je niet aan de regels.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het niet kan hoorHet is sowieso onmogelijk om een goede straftijd te verzinnen gezien bij de start aan kop liggen ook invloed heeft op de andere zwemmers, et cetera..
Dat laatste ben ik het wel mee eens, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te doen.Maar Park heeft dit probleem al langer, werd in 2004 ook gediskwalificeerd. Het hoort bij de sport, en iedereen weet het. Ik zie het probleem niet zo. Jammer, maar het is hard.
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die stráált gewoon de All American bubble gum girl uit.
Soort Manolev.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is zó fout, dat het leuk wordt. Om Gijp maar eens te citeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |