52,75 - een paar tienden voordeel in de estafette is inderdaad richting 52 laagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dik 3 seconden? Dan zit ze op 52,laag.
Inge is juist een slowstarter 's ochtends.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dekker heeft er patent op in finales langzamer te zwemmen dan in series dus ik juich nog niet.
Dat stond vier jaar geleden ook geen goud in de weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dekker heeft er patent op in finales langzamer te zwemmen dan in series dus ik juich nog niet.
Wie? :pquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef debeterebob het volgende:
Wtf die tieten van die Zuid-Afrikaan
Vanuit stilstand kan ze ook 52.75, dus dan moet dat wel lukken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dik 3 seconden? Dan zit ze op 52,laag.
Wel bij Phelps-Cavic, nogal essentieel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat nergens over?Dude, het was duidelijk te zien op de beelden. Regels zijn regels. En deze elektronica faalt niet zo gauw.
Je gaat ervan uit dat ze die magistrale tijd van afgelopen jaar zomaar even herhaald?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
52,75 - een paar tienden voordeel in de estafette is inderdaad richting 52 laag
De platen ja. Hier ging het om het startblok. Te vroeg is gewoon te vroeg. Jammer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel bij Phelps-Cavic, nogal essentieel.
Dan nog snap ik niet waarom er á la motorsport geen tijdstraffen worden gegeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat nergens over?Dude, het was duidelijk te zien op de beelden. Regels zijn regels. En deze elektronica faalt niet zo gauw.
Eh? Ja?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat ze die magistrale tijd van afgelopen jaar zomaar even herhaald?
Ja, zeker in een estafette.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat ze die magistrale tijd van afgelopen jaar zomaar even herhaald?
Even een extra pitstop maken in het waterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom er á la motorsport geen tijdstraffen worden gegeven.
Ik sluit het niet uit natuurlijk. Maar teksten als "als Dekker hetzelfde zwemt dan kunnen we niet verliezen" vind ik nogal voorbarig.quote:
Een drijf trough penalty dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Even een extra pitstop maken in het water
Grapje neem ik aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Even een extra pitstop maken in het water
Ik ga er vanuit ja. Vooral omdat je op een OS toch meestal NOG beter bent dan tijdens een kwalificatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit natuurlijk. Maar teksten als "als Dekker hetzelfde zwemt dan kunnen we niet verliezen" vind ik nogal voorbarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |