Dat kan nog bijna drie seconden sneller met Kromowidjojo.quote:
Alleen Kromo kan dus al 2,5 seconde harder.quote:
Marleen kan minstens een seconde harder, Heemskerk kan nog wel een paar tiende harder en Ranomi kan dik 3 sec. harder t.o.v. van Schreuder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
Dekker
Ranomi kan zeker 2,5 seconde eraf zwemmen
Vindt die van Heemskerk nog indrukwekkender, gezien die lastiger in kon schatten wanneer Schreuder aantikte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef IbanMayo het volgende:
Dekker goede split! Hopelijk vanavond weer
3:33.76 is geen Goud denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan nog bijna drie seconden sneller met Kromowidjojo.
Gaat toch nergens over als ie eerste wordt en dan daardoor geDSQ wordt, terwijl het op 10 replays nog niet te zien is dat hij sneller gestart zou zijnquote:
Dat is de geest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Marleen kan minstens een seconde harder, Heemskerk kan nog wel een paar tiende harden en Ranomi kan dik 3 sec. harder t.o.v. van Schreuder.
Als Inge vanavond ook zo zwemt, kunnen we niet verliezen.
Op mijn planning staat half 10quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag, weten ze wel hoe laat de finale is?
De rest van het Nederlands team kan ook nog tijd winnen. Maar dat geldt ook voor Australië natuurlijk.quote:
Dik 3 seconden? Dan zit ze op 52,laag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Marleen kan minstens een seconde harder, Heemskerk kan nog wel een paar tiende harden en Ranomi kan dik 3 sec. harder t.o.v. van Schreuder.
Dekker heeft er patent op in finales langzamer te zwemmen dan in series dus ik juich nog niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen 3 seconden... Heemskerk kan ook nog 1 seconde harder, Veldhuis ook nog wel 0,5...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
Dekker
Ranomi kan zeker 2,5 seconde eraf zwemmen
Sub 52 split gewoon in de finale joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dik 3 seconden? Dan zit ze op 52,laag.
Gaat nergens over?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Gaat toch nergens over als ie eerste wordt en dan daardoor geDSQ wordt, terwijl het op 10 replays nog niet te zien is dat hij sneller gestart zou zijn
En elektronica kan ook fouten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |