Phelps net door, Cseh eruit op de 400 meter wisselquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn de grootste verassingen van vandaag bij het zwemmen ?
quote:
Park en Biedermann eruit ? wtf ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Phelps net door, Cseh eruit op de 400 meter wissel
Park en Biedermann eruit op de 400 vrij
Park is gediskwalificeerd, te vroeg weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Park en Biedermann eruit ? wtf ?
direct in hun race of gewoon te langzaam gezwommen en dus niet overall door
Ja baas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Leatherface het volgende:
Laat ik het volgende alvast gezegd hebben.
Als de estafettedames geen goud halen, dan wil ik geen lulkoek horen over losers. Ze hebben vier jaar dit nummer gedominereerd, als het dan nu misgaat kan dat gewoon gebeuren. Sporten kennen verloop.
oh lekker handig !, en biedermann, gewoon niet genoeg dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Park is gediskwalificeerd, te vroeg weg.
Think positive, prolongatie, legendes, top van de Olympos, alles!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Leatherface het volgende:
Als de estafettedames geen goud halen, dan wil ik geen lulkoek horen over losers. Ze hebben vier jaar dit nummer gedominereerd, als het dan nu misgaat kan dat gewoon gebeuren. Sporten kennen verloop.
Nee nee, niets van dat indekken. Ze hebben hiervoor getraind, nu moeten ze knallen. Dit is de plaats en de tijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Leatherface het volgende:
Het kan ook eenvoudiger worden gezegd:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Think positive, prolongatie, legendes, top van de Olympos, alles!
Ik zit ook de hele tijd aan doemscenario's te denken, godverquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:15 schreef DeLuna het volgende:
Ergste nachtmerrie is toch wel dat er straks iemand verkeerd overneemt.
Maar dat was vier jaar geleden ook. Olympisch kampioen blijf je voor altijd en evahhh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:16 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nee nee, niets van dat indekken. Ze hebben hiervoor getraind, nu moeten ze knallen. Dit is de plaats en de tijd.
Het zou in lijn liggen met wat er is gebeurd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef Leatherface het volgende:
We zijn verdoemd. Into the abyss.. Neeeeeeeee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou in lijn liggen met wat er is gebeurd.
Al die vorige 32 zwemster moeten nog van dat platform af.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, is nu ook reclame bij ES ja, blijkbaar een vrij lange pauze.
Iets anders verwacht?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk NOS, maar dat is dus niet live?
Nee dat is de vorige seriequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef marcodej het volgende:
Op es zijn ze al 1.5 minuut bezig, 3e naar 150meterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |