yup, zag je goed in de special donderdagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Marleen oppast met overnemen want ze heeft een handje van krappe overnames.
Dat zou wel een anticlimax zijn mochten ze het zo verliezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, zag je goed in de special donderdag
Ik heb in haar het meeste vertrouwen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Szura het volgende:
Kromo als laatste, dat wordt me weer veel te spannend
Ik ook maar zo'n inhaalrace is altijd zenuwslopendquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb in haar het meeste vertrouwen.
Wat is de opstelling? Heb het even gemist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Szura het volgende:
Kromo als laatste, dat wordt me weer veel te spannend
Ga alleen op de gok van Frankie af, hierbovenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat is de opstelling? Heb het even gemist.
Ohquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga alleen op de gok van Frankie af, hierboven
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh
Dat Ranomi als laatste komt lijkt me wel logisch.
Lijkt me sterk. Ik zou Femke sowieso op 2 zetten, dan lig je na 2 zwemsters zeker niet achter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Hopelijk ligt ze niet kansloos achter
Ja maar Femke kan ook goed inhalen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik zou Femke sowieso op 2 zetten, dan lig je na 2 zwemsters zeker niet achter.
Wel verrassend dat Coutts zwemt met ook al de 100 vlinder een uurtje daarvoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schlanger en Campbell wel een paar tienden, Coutts niet. Maar zoveel scheelt het niet idd.
Laat haar dan gewoon starten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, zag je goed in de special donderdag
Toen zat ze er na 10 meter alweer naast, alleen maar door die fabelachtige onderwatertechniek.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef Marcoss het volgende:
Kromowidjojo had wel een fantastische inhaalrace in Peking toen ze de slechte start van Dekker moest herstellen.
Zelfs ik wissel sneller.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef wimderon het volgende:
Die uitslagenpagina vind ik maar matig, net zoals in Beijing. Bij Omegatiming zie je zo de splits en de overnametijden.
Volgens mij heeft Nederland vanmorgen erg safe gewisseld, daar valt ook nog wel winst te halen denk ik.
Erg traag en onoverzichtelijk ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef wimderon het volgende:
Die uitslagenpagina vind ik maar matig, net zoals in Beijing. Bij Omegatiming zie je zo de splits en de overnametijden.
Volgens mij heeft Nederland vanmorgen erg safe gewisseld, daar valt ook nog wel winst te halen denk ik.
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er nog zwemmen op het programma?
Doen er nog Belgen mee?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nooit gehoord van een ochtend- en avondprogramma'?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou.. als het zwembad niet lekt..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik bedoel is er nog zwemmen vanavond?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een ochtend- en avondprogramma'?
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik bedoel is er nog zwemmen vanavond?
Lees mijn antwoord nog eens goed, dat is namelijk ook direct het antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in. Pak het volledige schema er eens bij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die jongen is misschien niet zo wegwijs op het internet. Ik weet verder niet hoe oud hij is en zo. We kunnen toch wel een beetje behulpzaam zijn voor elkaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in. Pak het volledige schema er eens bij.
Dit dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die jongen is misschien niet zo wegwijs op het internet. Ik weet verder niet hoe oud hij is en zo. We kunnen toch wel een beetje behulpzaam zijn voor elkaar.
met je schijnheilge gezicht.... ik wou alleen bevestiging, want ik had het al door dat het geen zwemmen was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die jongen is misschien niet zo wegwijs op het internet. Ik weet verder niet hoe oud hij is en zo. We kunnen toch wel een beetje behulpzaam zijn voor elkaar.
Zenuwachtig niet, heb er wel zin aanquote:
Huh? Schijnheilig, ik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
met je schijnheilge gezicht.... ik wou alleen bevestiging, want ik had het al door dat het geen zwemmen was.
Compleet tegengesteld dus. VS gaat all out in het begin. Alles op de eerste twee om een gat te slaan. Australië verdeelt het en Nederland gooit alles op het eind.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:42 schreef wimderon het volgende:
Lineups:
Australie: Schlanger, Elmslie, Coutts, Campbell
Usa: Franklin, Hardy, Neal, Schmitt
Nederland: Dekker, Veldhuis, Heemskerk, Kromowidjojo
China: Tang, Qiu, Wang, Pang
Zweden: Coleman, Sjostrom, Marko-Varga, Fagundez
Denemarken: Blume, Nielsen, Friis, Ottesen
Groot-Brittannie: Smith, Halsall, Lloyd, McClatchey
Japan: Ueda, Matsumoto, Uchida, Ito
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan weet nu dus wat voor vlees je in de kuip hebt