Dekker en Heemskerk zwommen het best. Daarna Veldhuis en daarna Stekelenburg.. gok ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds de 1,2,3 nietTenminste niet in die context
Oh zoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dekker en Heemskerk zwommen het best. Daarna Veldhuis en daarna Stekelenburg.. gok ik.
1,2,3 als in de volgorde van het beste relatieve vormpeil (zo op het oog, dus onzin). Hinkelien zwemt dus niet eens bij Truijens, laat dus maar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die 1,2,3? Ranomi zwemt in Eindhoven ja.
En geen van allen traint bij Truijens. Inge en Femke bij Gibson, Ranomi en Marleen bij Verhaeren en Schreuder zwemt in België.
Nee, dat zei ik hier thuis ookal. Sowieso vind ik de schoolslagzwemmers altijd maar matig in NL.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh zoHelder.
Maar Stekelenburg zwemt eigenlijk al het hele jaar matig, dus dat vind ik geen graadmeter voor de vorm van de Truijens clan.
Is dat niet een beetje te laat?quote:
twitter:aadvangroningen twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:59:51Zuid Koreaan Park zwemt wel 400 mtr vrij!!! FINA buro bepalend ipv scheidsrechter. reageer retweet
twitter:swimjos twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 17:05:53TAE Hwan Park mag toch de finale zwemmen op de 400 vrije slag. Het Koreaanse protest tegen de diskwalificatie heeft succes gehad. Bizonder reageer retweet
Waaaaattt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef DeLuna het volgende:
twitter:aadvangroningen twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:59:51Zuid Koreaan Park zwemt wel 400 mtr vrij!!! FINA buro bepalend ipv scheidsrechter. reageer retweet
Extra baan gebruiken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef DeLuna het volgende:
Echt balen als je er nu buiten valt..Cochrane dus.
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef DeLuna het volgende:
twitter:swimjos twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 17:05:53TAE Hwan Park mag toch de finale zwemmen op de 400 vrije slag. Het Koreaanse protest tegen de diskwalificatie heeft succes gehad. Bizonder reageer retweet
quote:A FINA official tells The Associated Press that the swimming governing body made the decision after reviewing video of what had been ruled a false start.
Ik vind het wel twijfelgeval.twitter:DennisOverhage twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 17:21:48Titelverdediger Park succesvol in protest tegen diskwalificatie (valse start). Zie hier beelden van bovenaf reageer retweet
niet echt per definitie een veel sneller teamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef TheArt het volgende:
Australië met 3 nieuwe zwemsters in de finale: Schlanger, Coutts en Campbell.
Schlanger en Campbell wel een paar tienden, Coutts niet. Maar zoveel scheelt het niet idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef franklop het volgende:
[..]
niet echt per definitie een veel sneller team
dat zeg ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schlanger en Campbell wel een paar tienden, Coutts niet. Maar zoveel scheelt het niet idd.
Ik hou vooral rekening met de VS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zeg ik.
Goed medaille zal wel lukken vanavond, kleur zien we dan wel
ja idd, maar als Veldhuis nog een 0,5 sneller kan, dan kan goud dichtbij komenquote:
Medaille lukt zeker, helemaal nu Duitsland er al uitligt. Ik had 4 landen in gedachte als kanshebbers.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zeg ik.
Goed medaille zal wel lukken vanavond, kleur zien we dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |