Twijfelachtige mening.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:41 schreef Steward het volgende:
Goed goed goed. Ik geef toe het klinkt beter dan de Spice Girls.
Dat krijg je er van als je teveel vegaburgers eet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:42 schreef Malahide het volgende:
Paul heeft de stembandjes niet lekker opgewarmd.
Normaal lag 'ie natuurlijk ook al lang in zijn nest met een warme kruik.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:43 schreef Khaleesi het volgende:
PaulDat mensen hiervoor opgebleven zijn
Vraag ik mijzelf af ja...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:43 schreef Khaleesi het volgende:
De Spice Girls komen ook nog.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:43 schreef Khaleesi het volgende:
![]()
Ja maar dat is in 1 van de 205 landen verboden heur!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:43 schreef Ame_thyst het volgende:
soms is het beter om te playbacken, zoals nu
Daar staan Engelsen toch bekent om.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:43 schreef Caland het volgende:
Zet je zo'n show in elkaar, laat je het aan het eind compleet floppen.
Waait zijn pruik/toupet af....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:43 schreef NorthernStar het volgende:
De grote vraag, houdt Paul zijn kunstgebit binnen?
Echt he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef VacaLoca het volgende:
Hij lijkt wel op Russell van True Blood
SSSSSSSSSST mag niemand weten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef replay11nl het volgende:
huh, wat doet LA the Voices op de blek van Team GB??
Dit dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:44 schreef Khaleesi het volgende:
de hele chinese natie ligt in een deuk nu
Toch ken ik geen Chinese liedjes die een heel stadion zou mee zingen.....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:44 schreef Khaleesi het volgende:
Wat?! Meen je dit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens al die lui hier wel ja maar dat is over 3 weken pas....
Nou, die gingen toch ook vreselijk de mist in bij Come Togetherquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, topictitel!
Ik vond de Arctic Monkeys toch echt stukken beter dan Sir Paul....
Liam Gallagher?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens gooi er wat rock in! ROCK N ROLL, TITS N ASS
Vond hun versie van come together nou niet echt best.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, topictitel!
Ik vond de Arctic Monkeys toch echt stukken beter dan Sir Paul....
Ja kom er ook half uur geleden pas achter. Ze komen op de sluitingsceremonie, niet de openingsceremonie.quote:
En de Britten elkaar maar feliciteren hoe geweldig het allemaal is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:44 schreef Khaleesi het volgende:
Wie laat je tegen mister McCartney zeggen dat ie alsnog niet mag, dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef Karina het volgende:
Hebben ze niet gerepeteerd en gehoord dat het niet kon?
lijkt mij wel lastig voetballen met zon vlam in het middenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef nattermann het volgende:
Is dat ding in het midden de vlam? Ik dacht dat die toren buiten het stadion het olympische vuur was?
en vooral omdat er geen r of l in het refrein zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef replay11nl het volgende:
Voor chinezen is het pas makkelijk om te zingen, hun volledige vocabulaire bestaat uit nananana
Ik moet morgen om 7:00 op, maar ben voor hun opgebleven. Lekker dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja kom er ook half uur geleden pas achter. Ze komen op de sluitingsceremonie, niet de openingsceremonie.
Tja, ik zou het wel zeggen. Dit was toch een afgang voor hem?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie laat je tegen mister McCartney zeggen dat ie alsnog niet mag, dan?
Hahahaaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 7:00 op, maar ben voor hun opgebleven. Lekker dan.
Volgens mij lag dat aan het geluid in hun oortjes, elke keer zaten ze er net onder, dat kan niet alleen aan het vals zingen liggen. Zelfde als met Joan Franka trouwens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die gingen toch ook vreselijk de mist in bij Come Together
Gewoon de eerste zes complete zinnen kneitervals.
ditquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Na Rowan Atkinson had ik moeten stoppen met kijken.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
'Sorry dude, dat was dus echt veel te vals he? We regelen wel iemand anders'.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie laat je tegen mister McCartney zeggen dat ie alsnog niet mag, dan?
Juist wel! Die muzikale compositie was echt heel bijzonder. Heb je ook naar de instrumenten geluisterd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vond hun versie van come together nou niet echt best.
Mr. Bean was idd het hoogtepunt van de showquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Geen Oasis. Kom op zeg, Blur over Oasis? NEIN! Rock N roll, sinds de Stone Roses de beste rock n roll band uit Engeland.quote:
Denk er nog maar even goed over na.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat ik van deze opening moet vinden. De stukken met Engelse humor waren het best. Het onsteken van de vlam was wat apart, beetje een sneue keuze. Rare fik ook, wel mooi opgebouwd.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef Qunix het volgende:
Mooie show. Lekker apart en Engeland's eigen.
De olympische spelen, de tijd van mijn leven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had hij maar een voorbeeld aan Dries genomen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
dan mag hetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kutjebef beffennaaienneuken
Sorry ik heb tourette.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sorry ik heb tourette.
ik doelde niet op gvd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sorry ik heb tourette.
7e voor haar, dus 7 x 4....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:50 schreef Guanabana het volgende:
die Ankie doet voor m'n gevoel ook al 30 jaar mee, wanneer is dat mens een keer te oud.
Is ook de 4e keer geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:50 schreef Guanabana het volgende:
die Ankie doet voor m'n gevoel ook al 30 jaar mee, wanneer is dat mens een keer te oud.
Hmm niet mee eens, eerder andersom zelfs :p Die Chinezen zitten nu te lachen om dat vuurwerk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:49 schreef Specularium het volgende:
Vuurwerk was geniaal.
Om de rest zitten Chinezen nu te lachen.
Dit is haar 7e keer inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk in die rode toren die buiten het stadion staat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:49 schreef DeeBee het volgende:
Maar, waar gaan die vlammen straks heen dan? Die zetten ze alsnog op het dak?
Zo in het midden is best onhandig.
6u45 voor mij. Hopelijk voor tweeën thuis.quote:
Als je het geld hebt... Ik zou het zo doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:50 schreef waxmask het volgende:
Je zou hier maar 1000 pond voor betaald hebben....
Ik schat rond 13uquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
6u45 voor mij. Hopelijk voor tweeën thuis.
Hup Epke, voor nu alvast.
Oud en nieuw show in Londen was extreem groot qua vuurwerk... Dit was inderdaad niet veel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:51 schreef Ame_thyst het volgende:
welk vuurwerk, ik zag 10 knallen en het was over :S
Zou ook nog kunnen ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:51 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk in die rode toren die buiten het stadion staat.
12:00 geloof ik. Is de eerste.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik schat rond 13u
Hoe laat moet Epke precies?
Thefuckquote:
Ze komt uit 68 en heeft in 88 voor de eerste keer meegedaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zei het als overdrijving! Wat bizar, hoe oud is ze dan?
Was heel veel maar ze zonden t niet uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:51 schreef Ame_thyst het volgende:
welk vuurwerk, ik zag 10 knallen en het was over :S
idd, geniaal gedaan met die (muziek) compositie. Dit was nogal magertje. Of misschien dat ze nu na de uitzending nog verder gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oud en nieuw show in Londen was extreem groot qua vuurwerk... Dit was inderdaad niet veel.
Hm dat ga ik op zeker niet halen.quote:
Nee geen John cleese of monty python in de ceremoniequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol ik zie nu Mr Beans performance van zonet terug op youtube
Hebben ze ook nog die gast van Fawlty Towers gedaan, die de oorlog niet noemt?
Spelen die niet bij de sluitingsceremonie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:53 schreef henkde_j het volgende:
Atkinson redde de avond. Had meer feest verwacht.
Zou Coldplay niet spelen?
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Spelen die niet bij de sluitingsceremonie?
Ze roepen allemaal onzin in dit topic, de Spice Girls zouden ook komen. Ik heb ze niet gezien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:53 schreef henkde_j het volgende:
Atkinson redde de avond. Had meer feest verwacht.
Zou Coldplay niet spelen?
Volgens mij een heel klein stukje Fawlty Towers geprojecteerd op dat huis tijdens die hele medley.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee geen John cleese of monty python in de ceremonie
iig een reden om het volume dan een stuk zachter te zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Spelen die niet bij de sluitingsceremonie?
Zwemmen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:54 schreef Aguero het volgende:
Welke sport hebben we morgen of eigenlijk vandaag allemaal?
Ik weet alleen de wegwedstrijd mannen maar er zal vast een hoop meer interessants zijn.
Zwemmen, 4x100. Kwali's turnen, een schietonderdeel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:54 schreef Aguero het volgende:
Ik weet alleen de wegwedstrijd mannen maar er zal vast een hoop meer interessants zijn.
Wat hebben we van het zwemmen?quote:
Zwemmen, judo, roeien, wegwedtrijd mannen, en nog wat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:54 schreef Aguero het volgende:
Niet zo goed, is niet echt de top.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die Nederlandse Marokkaan het gaat doen bij dressuur
Die zijn paard van de Marokkaanse koning heeft gekregen omdat die het zo tof vond dat hij voor Marokko gaat uitkomen.
oa 4x100m, eerste echte medaillekans.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat hebben we van het zwemmen?
Ik ben in 2008 er voor opgestaan maar dat is gelukkig nu niet nodig.
Dit ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat moet ik zien? En waar is dat stukje dat die duiven dood zijn?quote:
Waar lachen de chinezen om, dat ze geen kunst, cultuur en wetenschap hebben sinds het communisme. Lachen ze zich rot dat alles wat ze konden verzinnen voor hun ceremonie was door nog meer geforceerde goedkope uitgebuite arbeiders laten marcheren dan de russen dat decennia ervoor deden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:49 schreef Specularium het volgende:
Vuurwerk was geniaal.
Om de rest zitten Chinezen nu te lachen.
Inge Dekker, Lennart Stekelenburg en de damesestafette.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat hebben we van het zwemmen?
Ik ben in 2008 er voor opgestaan maar dat is gelukkig nu niet nodig.
Dat bedoel ik precies met in China vond ik het te Chinees.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:57 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Waar lachen de chinezen om, dat ze geen kunst, cultuur en wetenschap hebben sinds het communisme. Lachen ze zich rot dat alles wat ze konden verzinnen voor hun ceremonie was door nog meer geforceerde goedkope uitgebuite arbeiders laten marcheren dan de russen dat decennia ervoor deden.
Ik lach me rot om jouw niveau van entertainment, een paar keer per dag wisselen ze de wacht in Londen, misschien vermaakt dat je
Ik hoop stiekem op een verrassing/uitschieterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet zo goed, is niet echt de top.
Ik wist niet dat dit zo gevoelig lag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:57 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Waar lachen de chinezen om, dat ze geen kunst, cultuur en wetenschap hebben sinds het communisme. Lachen ze zich rot dat alles wat ze konden verzinnen voor hun ceremonie was door nog meer geforceerde goedkope uitgebuite arbeiders laten marcheren dan de russen dat decennia ervoor deden.
Ik lach me rot om jouw niveau van entertainment, een paar keer per dag wisselen ze de wacht in Londen, misschien vermaakt dat je
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:57 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Ja ik ook! En inmiddels is Engeland al zo de gedoodverfde winnaar, dat een overwinning van Nederland al een verrassing zou zijn. Zou zo gaaf zijn als Adelinde dat waar maakte, of Anky, dat zou helemaal een verrassing zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een verrassing/uitschieter
Het is hem in elk geval vreselijk gegund, wat een sympathieke kerel!
Wanneer? Ik heb maar klein deel van de ceremonie gezien vanavond?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:39 schreef Knip het volgende:
Pink Floyd!! En ze waren al eerder (subtiel) met het varken in beeld.
LOL alsof deze ceremonie van GB zo correct was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:57 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Hoeveelste OS wordt dit voor Salinero ook alweer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik ook! En inmiddels is Engeland al zo de gedoodverfde winnaar, dat een overwinning van Nederland al een verrassing zou zijn. Zou zo gaaf zijn als Adelinde dat waar maakte, of Anky, dat zou helemaal een verrassing zijn.
Aan het begin van de ceremonie was er een film waarbij de loop van de Teems werd gevolgd. Onderweg een grote ballon in de vorm van een varken, als op de hoes van Animals.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb maar klein deel van de ceremonie gezien vanavond?
Pink Floyd![]()
![]()
Tijdens het vuurwerk na het ontsteken van de vlam.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb maar klein deel van de ceremonie gezien vanavond?
Pink Floyd![]()
![]()
3e toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveelste OS wordt dit voor Salinero ook alweer?
Ik heb zo'n vermoeden dat Anky en Salinero na de laatste keer op hun hoogtepunt hadden moeten stoppenquote:
Had ze zelf ook, ze zou eigenlijk met haar nieuwe troef Upido komen. Maar die is nog niet klaar er voor en Salinero was weer in topvorm. En vergeleken met de rest van de ploeg staat eigenlijk alleen Adelinde met Parzival boven haar nu. Dus wie weet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Anky en Salinero na de laatste keer op hun hoogtepunt hadden moeten stoppen
Ah thanks! Dan ga ik dat deel nog even opzoeken. Staat vast wel op youtube.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:01 schreef Knip het volgende:
[..]
Aan het begin van de ceremonie was er een film waarbij de loop van de Teems werd gevolgd. Onderweg een grote ballon in de vorm van een varken, als op de hoes van Animals.
Had ze nog graag een keertje bij elkaar gezien dit keer (-1vanwege overlijden) Was een beter einde geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ah thanks! Dan ga ik dat deel nog even opzoeken. Staat vast wel op youtube.
Dat varken heb ik op die manier ook tijdens concerten gezien, geniaal.
Er was een playlist waar Oasis wel opstond maar het is niet gedraaid. Net als meer nummers op die lijst trouwens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb een vraag aan de mensen die de gehele ceremonie gezien hebben.
Was er een Oasis-nummer te horen?
Thanks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:23 schreef Felixa het volgende:
[..]
Er was een playlist waar Oasis wel opstond maar het is niet gedraaid. Net als meer nummers op die lijst trouwens.
Hindu Times en Wonderwall stonden op de playlist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb ook Muse gemist. Ze hebben notabene een nummer speciaal voor de OS geschreven (Survival). Ik had hun liever i.p.v. Arctic Monkeys gezien
Jij faalt behoorlijkquote:
Refrein van Uprising kwam nog wel ergens voorbij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb ook Muse gemist. Ze hebben notabene een nummer speciaal voor de OS geschreven (Survival). Ik had hun liever i.p.v. Arctic Monkeys gezien
Is je juf op vakantie ?quote:
Je moet niet vergelijken met Beijingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:29 schreef TLC het volgende:
Dat Mr. Bean gedeelte was n beetje leuk, eerlijk gezegd vond ik aan die hele opening geen reet aan.
En totaal onduidelijk wat ze nu met die vlam gaan doen ? blijft ie daar zo midden in het stadion staan ?Die vlam hoort op zijn vaste plaats te branden na afloop van de opening en niet verhuist te worden als niemand het op tv ziet
![]()
Sorry hoor Sjek, maar de opening in Beijing was 10 keer beter.
Ligt aan jou. Ik heb ze wel gezien en genoemd horen worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:40 schreef TLC het volgende:
Ligt het trouwens aan mij want ik heb Slovenie en Slowakije helemaal niet genoemd zien worden tijdens de opening ?
Ik vond 't rommelig, lawaaiierig en weinig met het thema Olympische spelen te maken hebben. Optredens van de Queen en Atkinson maakten 't nog een beetje te pruimen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:29 schreef TLC het volgende:
Dat Mr. Bean gedeelte was n beetje leuk, eerlijk gezegd vond ik aan die hele opening geen reet aan.
En totaal onduidelijk wat ze nu met die vlam gaan doen ? blijft ie daar zo midden in het stadion staan ?Die vlam hoort op zijn vaste plaats te branden na afloop van de opening en niet verhuist te worden als niemand het op tv ziet
![]()
Sorry hoor Sjek, maar de opening in Beijing was 10 keer beter.
Hoezo? Het hele geheel ging over mensen (en dan speciek het Londense volk). Net als het OS over mensen gaat. "It was for the people, by the people".quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vond 't rommelig, lawaaiierig en weinig met het thema Olympische spelen te maken hebben. Optredens van de Queen en Atkinson maakten 't nog een beetje te pruimen.
je bedoelt dat je daar zit met je dure ticket en niet als ons bij de tv even weg kan zappen/lopen? Fijn dat die vlam in dat stadion brandt, maar hoe krijgen ze dat ding nu in die toren? Bij vorige Spelen was toch wel gebruikelijk dat dat gelijk gebeurde, grote FAAL vind ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:48 schreef beantherio het volgende:
Ik vond het erg goed. Ik denk wel dat het een soort show is dat je beter meekrijgt als je in het publiek zit.
Als je je daar al druk om maaktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:52 schreef mikerw het volgende:
[..]
je bedoelt dat je daar zit met je dure ticket en niet als ons bij de tv even weg kan zappen/lopen? Fijn dat die vlam in dat stadion brandt, maar hoe krijgen ze dat ding nu in die toren? Bij vorige Spelen was toch wel gebruikelijk dat dat gelijk gebeurde, grote FAAL vind ik.
Gister zat je nog te zeiken dat de OS teveel uitzendtijd op de tv kreegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:26 schreef Syntix het volgende:
Engeland, Londen, Britten: OS![]()
![]()
GVD wat een geniale opening was dat. Londen > alle andere ceremonies. Die Britten weten iig hoe ze zoiets moeten doen![]()
Dan is het nog wel prachtig zo'n opening. Dat niet snappenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gister zat je nog te zeiken dat de OS teveel uitzendtijd op de tv kreeg
Waarschijnlijk blijft alleen Mr. Bean en de vlam in het midden van het stadion hangen. Die was wel erg mooi gemaakt zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was een andere insteek dan gebruikelijk, typisch Brits, op zich wel eens een leuk, maar op lange termijn één van de minder memorabele openingsceremonies, vermoed ik.
Emeli Sande, ze zong Abide With Me, dat ook werd gespeeld op het moment dat de Titanic zonk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:44 schreef kort het volgende:
Welk lied was, die werd gezongen door die vrouw in een blauwe jurk met die rode dans, prachtigWeet iemand de naam van het liedje?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Paul zingt wel onwijs verschrikkelijk teringslecht zeg
Caliban's Dream, geschreven door Underworld. Gezongen door onder andere Alex Trimble (van Two Door Cinema Club)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Die muziek tijdens die 'ereronde' van die jongeren was echt mooi. Weet iemand hoe dat heet?
Overigens ook kippevel bij Eclipse van Pink Floyd. Perfect gekozen wat mij betreft
Bedankt. Echt prachtig ditquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef ookgijbrutus het volgende:
[..]
Caliban's Dream, geschreven door Underworld. Gezongen door onder andere Alex Trimble (van Two Door Cinema Club)
Dat idee had ik ook een beetje; als je daar in dat stadion zat kreeg je waarschijnlijk een soort 'Lord of the Rings' ervaring over je heen. Maar hier voor de TV, met groot scherm en HDTV kwam het vooral rommelig en onaantrekkelijk over. Daardoor vond ik het eerder saai dan indrukwekkend.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:48 schreef beantherio het volgende:
Ik vond het erg goed. Ik denk wel dat het een soort show is dat je beter meekrijgt als je in het publiek zit.
Dat vroeg ik me idd ook al af. Als je 's avonds naar London Live kijkt, zie je ook niks op dat gekke bouwwerk wat naast het stadion staat. En ik zie ook geen gloed in het stadion.quote:Op maandag 30 juli 2012 03:21 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het nou met die vlam trouwens? Waar staat die? Die vlam moet toch hoog boven het stadion staan vind ik.
Vond het al niks maar nu ik dit weet vind ik het nog minder. Sowieso moet die vlam gewoon buiten het stadion te zien zijn en niet meer verplaatst worden en zelfs uitgedaan na de opening.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De vlam is verplaatst. http://nos.nl/os2012/video/400727-olympisch-vuur-verplaatst.html
Ja dat klopt. Maar het gaat er om dat die vlam vanuit Olympia naar Londen is gekomen en de vlam die nu brand is "nog steeds" de Olympische vlam.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De vlam opzich niet, maar wel het olympisch vuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |