Ik moet morgen om 7:00 op, maar ben voor hun opgebleven. Lekker dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja kom er ook half uur geleden pas achter. Ze komen op de sluitingsceremonie, niet de openingsceremonie.
Tja, ik zou het wel zeggen. Dit was toch een afgang voor hem?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie laat je tegen mister McCartney zeggen dat ie alsnog niet mag, dan?
Hahahaaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 7:00 op, maar ben voor hun opgebleven. Lekker dan.
Volgens mij lag dat aan het geluid in hun oortjes, elke keer zaten ze er net onder, dat kan niet alleen aan het vals zingen liggen. Zelfde als met Joan Franka trouwens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die gingen toch ook vreselijk de mist in bij Come Together
Gewoon de eerste zes complete zinnen kneitervals.
ditquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Na Rowan Atkinson had ik moeten stoppen met kijken.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
'Sorry dude, dat was dus echt veel te vals he? We regelen wel iemand anders'.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie laat je tegen mister McCartney zeggen dat ie alsnog niet mag, dan?
Juist wel! Die muzikale compositie was echt heel bijzonder. Heb je ook naar de instrumenten geluisterd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vond hun versie van come together nou niet echt best.
Mr. Bean was idd het hoogtepunt van de showquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Geen Oasis. Kom op zeg, Blur over Oasis? NEIN! Rock N roll, sinds de Stone Roses de beste rock n roll band uit Engeland.quote:
Denk er nog maar even goed over na.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat ik van deze opening moet vinden. De stukken met Engelse humor waren het best. Het onsteken van de vlam was wat apart, beetje een sneue keuze. Rare fik ook, wel mooi opgebouwd.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef Qunix het volgende:
Mooie show. Lekker apart en Engeland's eigen.
De olympische spelen, de tijd van mijn leven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had hij maar een voorbeeld aan Dries genomen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Vijf_voor het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |