Hoezo? Het hele geheel ging over mensen (en dan speciek het Londense volk). Net als het OS over mensen gaat. "It was for the people, by the people".quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vond 't rommelig, lawaaiierig en weinig met het thema Olympische spelen te maken hebben. Optredens van de Queen en Atkinson maakten 't nog een beetje te pruimen.
je bedoelt dat je daar zit met je dure ticket en niet als ons bij de tv even weg kan zappen/lopen? Fijn dat die vlam in dat stadion brandt, maar hoe krijgen ze dat ding nu in die toren? Bij vorige Spelen was toch wel gebruikelijk dat dat gelijk gebeurde, grote FAAL vind ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:48 schreef beantherio het volgende:
Ik vond het erg goed. Ik denk wel dat het een soort show is dat je beter meekrijgt als je in het publiek zit.
Als je je daar al druk om maaktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:52 schreef mikerw het volgende:
[..]
je bedoelt dat je daar zit met je dure ticket en niet als ons bij de tv even weg kan zappen/lopen? Fijn dat die vlam in dat stadion brandt, maar hoe krijgen ze dat ding nu in die toren? Bij vorige Spelen was toch wel gebruikelijk dat dat gelijk gebeurde, grote FAAL vind ik.
Gister zat je nog te zeiken dat de OS teveel uitzendtijd op de tv kreegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:26 schreef Syntix het volgende:
Engeland, Londen, Britten: OS![]()
![]()
GVD wat een geniale opening was dat. Londen > alle andere ceremonies. Die Britten weten iig hoe ze zoiets moeten doen![]()
Dan is het nog wel prachtig zo'n opening. Dat niet snappenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gister zat je nog te zeiken dat de OS teveel uitzendtijd op de tv kreeg
Waarschijnlijk blijft alleen Mr. Bean en de vlam in het midden van het stadion hangen. Die was wel erg mooi gemaakt zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was een andere insteek dan gebruikelijk, typisch Brits, op zich wel eens een leuk, maar op lange termijn één van de minder memorabele openingsceremonies, vermoed ik.
Emeli Sande, ze zong Abide With Me, dat ook werd gespeeld op het moment dat de Titanic zonk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:44 schreef kort het volgende:
Welk lied was, die werd gezongen door die vrouw in een blauwe jurk met die rode dans, prachtigWeet iemand de naam van het liedje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |