Alleen The Fifth Element heb ik gezien uit dit lijstje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Allemaal nog niet gezien?
Hot Fuzz gevolgd door Zombieland gevolgd door Dazed and Confused
Ga Hot Fuzz kijken, echt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alleen The Fifth Element heb ik gezien uit dit lijstje.
Zombieland lijkt me ook wel vet, maar ik nu toch niet helemaal 100 meer dus dat komt wel goed.quote:
Vind je haar ook zo'n damn fine?!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Baszh het volgende:
Dark City dan maar, gewoon vanwege Connelly
Aan watchlist toegevoegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Baszh het volgende:
Dark City dan maar, gewoon vanwege Connelly
Jazekerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zombieland lijkt me ook wel vet, maar ik nu toch niet helemaal 100 meer dus dat komt wel goed.
[..]
Vind je haar ook zo'n damn fine?!
Die is ook zeer vermakelijk en moet je ook echt gaan kijken binnenkort, maar Hot Fuzz heeft meer naar mijn mening.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zombieland lijkt me ook wel vet, maar ik nu toch niet helemaal 100 meer dus dat komt wel goed.
Is een prima 720p versie, wel gekrimpt om het hier goed zichtbaar te houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo zagen je plaatjes er pas niet echt uit.
Beetje zware kost, niet? Ken alleen de laatste en daar moet je wel voor in de stemming zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dial M for Murder, To Catch a Thief of We need to talk about Kevin.
Ok het verschil is best groot vergeleken met de blu-rayquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is een prima 720p versie, wel gekrimpt om het hier goed zichtbaar te houden
Met Dail M for Murder kan hij beter wachten want die komt binnenkort op blu-ray uit....in 3Dquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dial M for Murder, To Catch a Thief of We need to talk about Kevin.
Gaat flink loos ineensquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef Waaghals het volgende:
Beetje bliksem hier en mijn telefoon heeft geen bereik meer
Toch niet zo'n dramatische uitvoering met gekleurde dingen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok het verschil is best groot vergeleken met de blu-ray
[..]
Met Dail M for Murder kan hij beter wachten want die komt binnenkort op blu-ray uit....in 3D![]()
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Toch niet zo'n dramatische uitvoering met gekleurde dingen?
Hoe vind je dit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok het verschil is best groot vergeleken met de blu-ray
[..]
Met Dail M for Murder kan hij beter wachten want die komt binnenkort op blu-ray uit....in 3D![]()
Alleen die laatste toch? Valt mee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef ArtistA het volgende:
Beetje zware kost, niet? Ken alleen de laatste en daar moet je wel voor in de stemming zijn.
Kan daar ook slecht tegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zeg dat. Bagger slecht geslapen afgelopen week met die hitte.
Nee, de SC is pas veel later gestart en heeft lange tijd stilgelegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef Borizzz het volgende:
Zijn er tot nu toe meer FMT-SC topics geopend dan FMT topics
Waarvandaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef Baszh het volgende:
Kom ik terug in Nederland kan ik 30 min door de regen fietsen
Het land waar moeder Teresa geboren isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, de SC is pas veel later gestart en heeft lange tijd stilgelegen.
[..]
Waarvandaan?
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan zie je die geprojecteerde achtergrond zooi zeker nog opvallender
en allemaal vrouwen met grote neuzen???quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:44 schreef Baszh het volgende:
Ja een zonvakantie is niet echt aan mij besteed en verder d'r was vrij weinig te beleven.
Hoe kom je daar bij ? Vrouwen zagen er wel goed uit, natuurlijk ook een stuk schaarser gekleed dan hier in Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en allemaal vrouwen met grote neuzen???
Hot Fuzzquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef Robby87 het volgende:
"I'm not Jenine."
Whehe, ik kom hier wel doorheen
Ik bedoelde natuurlijk dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je elke film tegen elke film wilt hebben in paren, dus bij je 1e film ga je 99 langs, bij je 2e maar 98 want de 1e is al geweest, dan kom je uit op 99+98+....1 oftewel 50*99 = 4950
Goedemorgen! Nee niet gezien, beetje een dansshow van 3,5 uur kijken waarvan je al weet hoe het afloopt, d'r steekt er eentje de boel in de hens met een fakkel... Nee de samenvatting op het nieuws van een halve minuut was goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:44 schreef dyonvbaal het volgende:
morgeiemand nog naar de openingsceremonie gekeken gister?
Benieuwd wat je ervan vond. Ik had die film aan een collega gegeven en hij was er helemaal vol vanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga Hot Fuzz kijken, thnx mensen, kusjes
Het zit je dwars héquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dus je hebt niemand kunnen neerschieten.
Dat valt mij dan weer mee.
Heb hem ook gezien gisteren. Heel wat tenenkrommende scènesquote:
moeder theresa had n beste gok anders.....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ? Vrouwen zagen er wel goed uit, natuurlijk ook een stuk schaarser gekleed dan hier in Nederland.
Sommige onzinnige scènes werden te lang gerekt, en belangrijke scènes waren zo voorbij. Catwoman voegde niks toe en Batman/Bruce Wayne is gewoon een sukkel geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb hem ook gezien gisteren. Heel wat tenenkrommende scènes![]()
Zelfs een moment waar iedereen ging lachen, zo slecht was het.
Oja en per slot van rekening kwam er ook nog een dronken zwerver naast ons zitten.
Wat voor cijfer zou je het geven?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige onzinnige scènes werden te lang gerekt, en belangrijke scènes waren zo voorbij. Catwoman voegde niks toe en Batman/Bruce Wayne is gewoon een sukkel geworden.
Jammer Nolan!
Batman begins weet ik niet meer zo goed.quote:
Batman Begins: 9.2quote:
Naja ik ga hem toch gewoon in de bios kijken. Onze filmsmaak komt sowieso niet echt overeenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Batman Begins: 9.2
The Dark Knight: 8.9
The Dark Knight Rises: 6.1
Ik heb erg genoten, leuke filmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vond. Ik had die film aan een collega gegeven en hij was er helemaal vol van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb erg genoten, leuke film. Mooiste van alles vond ik nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee welke film.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef dekatophetspek het volgende:
Staat een nieuwe vraag klaar. Kom maar op met die antwoorden
[FOK! Movie Trivia] - JULI 2012 - Deel 26
Nu niet...het is te warm.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands geef me eens een goede reden om mijn it's a wonderful life blu-ray eindelijk eens in de speler te gooien... Ik heb hem deze maand al tien keer in me hand gehad en nog steeds niet gekeken
Een groot deel van de film speelt zich af rond kerstmis.Dus om dat met dit weer te kijken lijkt me niet echt handigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
* SamuelofSEK gooit schijfje weer terug in de doos met nog te kijken spul
Ik heb iets als Elf ook nog nooit gezien gedurende kersttijden en dat heb ik ook overleefdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Een groot deel van de film speelt zich af rond kerstmis.Dus om dat met dit weer te kijken lijkt me niet echt handig
Elf vergelijken met It's a Wonderful Lifequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb iets als Elf ook nog nooit gezien gedurende kersttijden en dat heb ik ook overleefd
Ik zei niet alleen met kerstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als jouw film alleen leuk is met kerst zal het niet veel beter zijn
Die wolven zijn zo onrealistischquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dus ik mag hem ook niet met The Grey vervangen van je
Inddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dus ik mag hem ook niet met The Grey vervangen van je
Sands komt nooit naar buiten.quote:
En... ben je over de schrik heen? Alles is in kleur buiten!quote:
Alsof ik alleen maar zwartwit kijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En... ben je over de schrik heen? Alles is in kleur buiten!
Inddquote:
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je fox, valt allemaal best mee
Dames die basketballenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Olympisch basketball voor dames... geil allemaal vrouwen van 2m of langer...
Tis echt oneerlijk om te zien. Team GB heeft allemaal van die normale lengtes/kleine meisjesquote:
Op IMDB>My Movies> Your Ratings en dan zie je rechts Refine Ratings en dan zit daar weer een tab met Release Year.quote:
Eurosport en dan heb je nog de Braziliaanse dames ook..quote:
Cinema Paradisoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef wyccie het volgende:
Vast een domme vraag: Azuloscurocasinegro of Cinema Paradiso?
Huh?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef wyccie het volgende:
Eerste niet gezien, Cinema Paradiso is mooi, maar weet de kwaliteit niet constant te houden vind ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef wyccie het volgende:
In het midden zakt het een beetje weg dat is wel zo ja. Wel een mooi einde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eerste niet gezien, Cinema Paradiso is mooi, maar weet de kwaliteit niet constant te houden vind ik.
Geen problemen mee, zolang je maar niet mee naar bed gaat nu...quote:
Ga slapen man.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:34 schreef picodealion het volgende:
Dank Sands, die statistieken ga ik ff checken.
En ik vond Cinema Paradiso echt kut trouwens.
Pot verweid de ketel ofzo iets?quote:
Het is nog vroeg, maar een ketel verweiden kan toch echt niet over de beugel.quote:Op zondag 29 juli 2012 07:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pot verweid de ketel ofzo iets?
BTW Morge
Ik ben dan al een tijdje wakker... maar dat snap ik niet... Had het verwijdt moeten zijn ofzo?quote:Op zondag 29 juli 2012 09:45 schreef Baszh het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, maar een ketel verweiden kan toch echt niet over de beugel.
Nee, verwijtquote:Op zondag 29 juli 2012 09:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben dan al een tijdje wakker... maar dat snap ik niet... Had het verwijdt moeten zijn ofzo?
Ook goedquote:
Ach, zelfs de beste breister laat wel eens een steekje vallen, een kruimeltje is ook brood en al doende leert men.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook goedmijn Nederlands laat nogal eens te wensen over. En spellingcontrole gaf niet aan dat ik iets verkeerd schreef, maar die gaat natuurlijk niet controleren of ik wel het juiste woord gebruikt heb...
Het is natuurlijk een dertien-in-een-dozijn baggerfilm, maar het heeft z'n momenten:quote:Op zondag 29 juli 2012 10:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wonderbaarlijk trouwens dat een film met Tim Allen gewoon kijkbaar blijkt
Tim Allen vind ik normaal een vreselijk figuur en ik had me dan ook op het ergste voorbereid. Was dan ook verbaasd dat ik me nauwelijks geërgerd heb en dat het gewoon een simpele wegkijk film bleekquote:Op zondag 29 juli 2012 11:07 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een dertien-in-een-dozijn baggerfilm, maar het heeft z'n momenten:
Janeane Garofalo: "You're making a big mistake!"
Tom Sizemore: "Story of my life."
Dennis Farina is ook altijd leuk. En Tim Allen eigenlijk ook wel.
In de Toy Story Trilogy heb je toch ook niet zoveel last van hem?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tim Allen vind ik normaal een vreselijk figuur en ik had me dan ook op het ergste voorbereid. Was dan ook verbaasd dat ik me nauwelijks geërgerd heb en dat het gewoon een simpele wegkijk film bleek
Ik weet niet eens dat hij daarin zit, maar nee zijn stem is niet het probleemquote:Op zondag 29 juli 2012 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
In de Toy Story Trilogy heb je toch ook niet zoveel last van hem?
Hij is Buzz Lightyear.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens dat hij daarin zit, maar nee zijn stem is niet het probleem
Hij's Buzzquote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik moet al lachen als ik z'n hoofd zie. (Al heb ik dat bij talloze acteurs.)quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sommige liedjes vond ik wat bah... maar over het algemeen heb ik erg veel moeten lachen en vond ik het een erg vermakelijke animatie. Iets boven gemiddeldquote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat er geen nominaties voor waren
Hoewel het over het algemeen een best aardige film is. En vooral de laatste minuut vond ik wel mooi.
Tom Hanks ook nietquote:Op zondag 29 juli 2012 11:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah, tja ik ben geen Toy Story fan dus ik weet uberhaupt geen stemacteurs daaruit
Dat is meer dan met de meeste hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands
Compatibility: average (39%) — you share 785 movies
Oh...de liedjes waren afschuwelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sommige liedjes vond ik wat bah... maar over het algemeen heb ik erg veel moeten lachen en vond ik het een erg vermakelijke animatie. Iets boven gemiddeld
Zal voornamelijk door de anime/animatie komen. Sommige liedjes wel, sommige niet. Ik vond dat nummer in de fabriek best grappig en als hij net in het bos is vond ik ook wel leuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is meer dan met de meeste hier.
[..]
Oh...de liedjes waren afschuwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Die had ik voordat je hem noemde inderdaad ook niet kunnen noemen, maar dat heb ik met 99,9% van alle animatiefilms.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zal voornamelijk door de anime/animatie komen. Sommige liedjes wel, sommige niet. Ik vond dat nummer in de fabriek best grappig en als hij net in het bos is vond ik ook wel leuk.Oja toen moest ik ook even lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig weet je dan nog meer dan de meeste hier over animatiefilms.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die had ik voordat je hem noemde inderdaad ook niet kunnen noemen, maar dat heb ik met 99,9% van alle animatiefilms.
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dan nog meer dan de meeste hier over animatiefilms.
Ik kom bijna altijd te laat als er animatie vragen gesteld wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dan nog meer dan de meeste hier over animatiefilms.
Hier is je kans te laatquote:Op zondag 29 juli 2012 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kom bijna altijd te laat als er animatie vragen gesteld worden
Ik wilde eigenlijk een franse film uit de jaren 30 vragen. Maar daar is het nog te vroeg voor.quote:
Daar had ik eerder 18 jaar over gedaanquote:Op zondag 29 juli 2012 11:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een franse film uit de jaren 30 vragen. Maar daar is het nog te vroeg voor.
en dan zou het nog snel zijn...quote:
L'âge d'or had ik wel geraden hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 11:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een franse film uit de jaren 30 vragen. Maar daar is het nog te vroeg voor.
Die was het nietquote:Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
L'âge d'or had ik wel geraden hooreen andere waarschijnlijk niet
Voor jouw misschien wel ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het was vast makkelijker geweest dan de huidige vraag
Heb je de hele IMDB-250 al gezien? Zo nee, get cracking.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Het is weer een typische zondag... Heb echt nergens zin in...
Ichek zegt dat ik er nog 112 moet kijken... Maar sommige wil ik niet kijken...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Heb je de hele IMDB-250 al gezien? Zo nee, get cracking.
Ik moet er nog 8 maar dat is het al ongeveer een jaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Heb je de hele IMDB-250 al gezien? Zo nee, get cracking.
Welke 8? Zeker "zeer" nieuwe films?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet er nog 8 maar dat is het al ongeveer een jaar.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Daar staan toch wel een paar in die je wel moet gezien hebben hoor Sands
Elke gehypte nieuwe film krijgt daar per definitie een plaats in ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Staat the dark knight rises in de top 250![]()
![]()
Tis alleen de vraag hoe lang blijft hij erin staan...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Elke gehypte nieuwe film krijgt daar per definitie een plaats in ofzo
Ik weet hetquote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Daar staan toch wel een paar in die je wel moet gezien hebben hoor Sands
Met Avatar duurde het 2 jaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tis alleen de vraag hoe lang blijft hij erin staan...
Dat geeft nog enige hoop voor die top 250 dat hij er uiteindelijk toch uit isquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Met Avatar duurde het 2 jaar.
Als het aan mij ligt dan zal het veel langer duren, ik geef films nooit cijfers op IMDb... Maar als ik zie dat DKR op 9 staat en Avengers al op 90 ofzo... Dan lijkt het best snel te gaan met Avengers en hopelijk ook met DKRquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Met Avatar duurde het 2 jaar.
Als ze gewoon films pas na een bepaalde periode opnemen, verschuift die top niet zo vaakquote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Sands het volgende:
Er staan teveel nieuwe films in de top 250, vooral in 2010 was het erg.
Ja en nee, waarom kunnen nieuwe films niet goed zijn? Tis alleen dat je een lijst een jaar of 10, 15 geleden begonnen bent en er veel meer mensen zijn die films uit hun eigen tijd kijken en punten geven dan films uit de jaren 40, 50 gaan kijken en punten geven..quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Sands het volgende:
Er staan teveel nieuwe films in de top 250, vooral in 2010 was het erg.
Of verhoudingen maken. 10 votes bij een film uit 1950 is evenveel als 1000 bij een film uit 2000 ofzo?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als ze gewoon films pas na een bepaalde periode opnemen, verschuift die top niet zo vaak
Het is meer dat mensen nieuwe films veel te snel een 10 geven.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja en nee, waarom kunnen nieuwe films niet goed zijn? Tis alleen dat je een lijst een jaar of 10, 15 geleden begonnen bent en er veel meer mensen zijn die films uit hun eigen tijd kijken en punten geven dan films uit de jaren 40, 50 gaan kijken en punten geven..
Maar dat is denk ik weer te veel in het voordeel van oude filmsquote:Op zondag 29 juli 2012 13:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Of verhoudingen maken. 10 votes bij een film uit 1950 is evenveel als 1000 bij een film uit 2000 ofzo?
Het lijkt ook wel of een groot deel van de stemmers maar 2 opties kennen: 10 of 1quote:Op zondag 29 juli 2012 13:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen nieuwe films veel te snel een 10 geven.
Het was een voorbeeld en als je dat zou doen moet je het aantal jaar dat een film oud is en niet het jaartal nemen. lijkt mijquote:Op zondag 29 juli 2012 13:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik weer te veel in het voordeel van oude films
Daarom geef ik geen cijfers... tis voldoende of onvoldoende 1 of 10...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of een groot deel van de stemmers maar 2 opties kennen: 10 of 1
Dat ja. Ik stem vooral 6 of 7quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of een groot deel van de stemmers maar 2 opties kennen: 10 of 1
Stemmen op oude films hebben al relatief meer invloed op het cijfer en volgens mij wordt er al een formule gebruikt om de top 250 op zo'n soort manier te maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld en als je dat zou doen moet je het aantal jaar dat een film oud is en niet het jaartal nemen. lijkt mij
Ik stem niet op imdb, maar mijn gemiddelde van 3 jaar films ofzo is ook zoiets. ~6,6 om precies te zijn.quote:
Beantwoord mijn vraag maar.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik stem niet op imdb, maar mijn gemiddelde van 3 jaar films ofzo is ook zoiets. ~6,6 om precies te zijn.
Ga even naar buiten. Stukje hardlopen, stukje wandelen of fietsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Het is weer een typische zondag... Heb echt nergens zin in...
Goed idee, ik ga er ook even op uit, lekker weer wasis hetquote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga even naar buiten. Stukje hardlopen, stukje wandelen of fietsen.
Neem een fototoestel mee. Fotografeer rare wolken.
Prima weer, geen spatje regen. Af en toe zon, een fris windje.
Zonde om vandaag binnen te zitten. Ik ben ook zo blij dat ik eindelijk weer eens fit genoeg ben om een stuk te rennen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
rustig aan he meneer ik herken batman returns niet eens
Is er niet van gekomen... Maar wat ik wel wilde (formule1 kijken) is er ook niet van gekomen... heb de hele tijd liggen slapen... Word weer een slapeloze nacht op deze manier...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga even naar buiten. Stukje hardlopen, stukje wandelen of fietsen.
Neem een fototoestel mee. Fotografeer rare wolken.
Prima weer, geen spatje regen. Af en toe zon, een fris windje.
Zonde om vandaag binnen te zitten. Ik ben ook zo blij dat ik eindelijk weer eens fit genoeg ben om een stuk te rennen.
Ik heb gisteren voor het eerst live formule 1 gezien, in Francorchampsquote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er niet van gekomen... Maar wat ik wel wilde (formule1 kijken) is er ook niet van gekomen... heb de hele tijd liggen slapen... Word weer een slapeloze nacht op deze manier...
Wat doet het weer eigenlijk, blijft het een beetje zoals afgelopen week?
Apart als ze dit weekend in Hongarije zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst live formule 1 gezien, in Francorchamps
Oh dan bedoel ik iets anders, weet er ook niks vanquote:Op zondag 29 juli 2012 17:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Apart als ze dit weekend in Hongarije zijnWeet je zeker dat het formule1 was?
haha dat was de 24 uurs ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dan bedoel ik iets anders, weet er ook niks van![]()
Hier was ik.
Ja datquote:
wat is =/=?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Okee dus formule 1 =/= auto circuit, weer wat geleerd
Is niet gelijk aanquote:
Het zit inderdaad in de wagens, maar kan zo gauw niet vinden wat de topsnelheid van een Formule3 wagen is in vergelijking met die van een Formule1. Maar over het algemeen word formule3 als een opstapje gezien naar de Formule1. Over een paar weken is de F1 op Spaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is niet gelijk aan![]()
Oh maar het verschil zit dus in de auto's, aha. En formule1 is dus sneller?
Aha okeequote:Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het zit inderdaad in de wagens, maar kan zo gauw niet vinden wat de topsnelheid van een Formule3 wagen is in vergelijking met die van een Formule1. Maar over het algemeen word formule3 als een opstapje gezien naar de Formule1. Over een paar weken is de F1 op Spa(mocht je het geld ervoor over hebben om een dag te gaan kijken, neem oordoppen mee)
Dan ga ik nog liever in een kinderdagverblijf zitten met mijn oordopjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het zit inderdaad in de wagens, maar kan zo gauw niet vinden wat de topsnelheid van een Formule3 wagen is in vergelijking met die van een Formule1. Maar over het algemeen word formule3 als een opstapje gezien naar de Formule1. Over een paar weken is de F1 op Spa(mocht je het geld ervoor over hebben om een dag te gaan kijken, neem oordoppen mee)
Smaken verschillenquote:Op zondag 29 juli 2012 18:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever in een kinderdagverblijf zitten met mijn oordopjes.
Ja klinkt fout... Maar ik doe het echt voor de sport... heb het zelf ook 10 jaar gedaanquote:
Dat valt nog mee, weet niet hoe het tegenwoordig is.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja klinkt fout... Maar ik doe het echt voor de sport... heb het zelf ook 10 jaar gedaan
Owh, hoor net dat de jongste maar 16 is(nog te jong, maar maakt het al minder erg om naar te kijken dan
)
Ik kan niet schatten, ik zou niet weten wie er 16 is en wie er 37 is (want die leeftijd zou er ook bij moeten zitten). Ze worden allemaal aangekleed als kleine meisjes, daar heb je helemaal gelijk in...quote:Op zondag 29 juli 2012 18:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, weet niet hoe het tegenwoordig is.
Maar vroeger zagen zelfs die van 20 er nog uit als 12
En ze hebben allemaal geen tietenquote:Op zondag 29 juli 2012 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan niet schatten, ik zou niet weten wie er 16 is en wie er 37 is (want die leeftijd zou er ook bij moeten zitten). Ze worden allemaal aangekleed als kleine meisjes, daar heb je helemaal gelijk in...
Dat heeft geen enkele topsportster...quote:
Doe jij maar eens dubbele flikflak horizontaal gestrekt met achterwaartse salto met dikke tietenquote:
Ik doe het nog niet eens zonder.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Doe jij maar eens dubbele flikflak horizontaal gestrekt met achterwaartse salto met dikke tieten
Gelukkig die sportsters op tv die geen tieten hebben ook nietquote:
Ik kan helemaal niks meerquote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef Waaghals het volgende:
Dyon kan het wel, hij heeft immers 10 jaar ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....goede en mooie vertolkingen van Hardy (die ogen), Gordon-Levitt en (vooral) Caine.
Het enige gevoel van 'meh' bij mij, zat 'm in een aantal toevalligheden/special effects...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest: TDK > TDKR = BB
Weinig mis met de film, geen 'slechte scenes' of te veel dingen over the top.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:04 schreef The_Substitute het volgende:
Net ook de TDKR gezien.
Mooie (terugkerende) thema's, goede teruggrepen naar de comics...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....goede en mooie vertolkingen van Hardy (die ogen), Gordon-Levitt en (vooral) Caine.
Het enige gevoel van 'meh' bij mij, zat 'm in een aantal toevalligheden/special effects...Vanavond BB kijken, morgen TDK en dan maar eens TDKR gaan bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest: TDK > TDKR = BB
Weinig mis met de film, geen 'slechte scenes' of te veel dingen over the top.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:15 schreef Sands het volgende:
Vanavond BB kijken, morgen TDK en dan maar eens TDKR gaan bekijken.
Doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:30 schreef Waaghals het volgende:
Gister eerste 3 uur van La Meglio Gioventu gekeken.
Misschien vandaag de rest nog als ik zin heb.
Da's knap.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:29 schreef Waaghals het volgende:
Doe jij maar eens dubbele flikflak horizontaal gestrekt met achterwaartse salto met dikke tieten
Bewegende beelden als bewijsquote:Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's knap.![]()
Een flikflak moet me nog wel lukken, met wat opwarming. Ik heb het net iets minder dan tien jaar gedaan.
Bij Wyccie vraag je dat wel en bij mij nietquote:
Omdat je een man bentquote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Wyccie vraag je dat wel en bij mij nietBen blij dat je mij wel geloofd
Jij maaide het gras al voor mijn voeten weg door te zeggen dat je niks meer kon.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Wyccie vraag je dat wel en bij mij nietBen blij dat je mij wel geloofd
Ook al aan turnen gedaan als dyon?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:56 schreef Baszh het volgende:
Flikflak zou me nog wel lukken op een tumbling baan, gewoon op de mat ben ik vast te stroef voor geworden
Je hebt me gezien, zie ik eruit als een lenig iemand? Dus Baszh blijft alleen overquote:Op zondag 29 juli 2012 20:30 schreef tombolafan het volgende:
Wat een lenige mannen hier!Ik heb nooit aan turnen gedaan, kan zelfs geen radslag
Ik heb geleerd dat uiterlijk niet alles zegtquote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt me gezien, zie ik eruit als een lenig iemand? Dus Baszh blijft alleen over
Wat goed van jequote:Op zondag 29 juli 2012 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat uiterlijk niet alles zegt
Wat een correcte opmerking. Maar in mijn geval... klopt het wel hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat uiterlijk niet alles zegt
Gezien wat Sammo Hung allemaal voor atletische dingen kan/kon, hoeft dat volgens mij niet per definitie een belemmering te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt me gezien, zie ik eruit als een lenig iemand? Dus Baszh blijft alleen over
hmm... even filmpje gekeken en nee, het hoeft geen belemmering te zijn. Maar ik doe geen enkele moeite om maar iets in de buurt te komen van wat die man allemaal kanquote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gezien wat Sammo Hung allemaal voor atletische dingen kan/kon, hoeft dat volgens mij niet per definitie een belemmering te zijn.
Dan wordt het wel lastig jaquote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hmm... even filmpje gekeken en nee, het hoeft geen belemmering te zijn. Maar ik doe geen enkele moeite om maar iets in de buurt te komen van wat die man allemaal kan
Dat is toch zo'n attentionwhore move?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan wel de brug
Maar niet vanuit staande positie achterover vallen en bruggen, dat is te gek
Ik deed met mijn zusje 'vliegtuigje', en dat lukte al zelden.quote:
Oh, dat kan ik vast ook nog wel.quote:
Die bedoel ik idd, de brug. Zie je vaak op standfoto's.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is de radslag toch?
Bruggetje is deze:
[ afbeelding ]
quote:
Mochten anders aardig wat leuke posities met vrouwelijke leeftijdsgenootjes doenquote:
Klopt was ook gewoon iets ernaast. Selectie was met 3 andere kerels en ben ik vrij snel mee opgehouden ik vond krachttraining niets aan en kwam in de puberteit dus wilde liever gamen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen acrogym gedaan en gewoon turnen deden wij apart. Selectie niet, maar daar zaten we toch op andere onderdelen.
En na gisteren Epke Zonderland gezien te hebben sla je je voor je kop dat je niet door bent gegaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef Baszh het volgende:
Klopt was ook gewoon iets ernaast. Selectie was met 3 andere kerels en ben ik vrij snel mee opgehouden ik vond krachttraining niets aan en kwam in de puberteit dus wilde liever gamen.
sexy he die gespierde mannenlijvenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat echt met natte handjes te kijken.
nee dat is niet 100 minuten borsten aaienquote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
100m Breaststroke... damn waarom ik heb me niet ingeschreven.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
100m Breaststroke... damn waarom ik heb me niet ingeschreven.
100 meter, ook goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee dat is niet 100 minuten borsten aaien
Misschien een beetje, was wel leuk geweest om het gewoon recreatief te onderhouden, maar als beroep nee echt niet, ongezond, onzeker of je ooit bij de (sub)top kan komen. Dan studeer ik lieverquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En na gisteren Epke Zonderland gezien te hebben sla je je voor je kop dat je niet door bent gegaan?
Ik zat echt met natte handjes te kijken. Zo spannend, zo knap ook.
100 mannen breaststroke ?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
100m Breaststroke... damn waarom heb ik me niet ingeschreven.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Baszh het volgende:
Misschien een beetje, was wel leuk geweest om het gewoon recreatief te onderhouden, maar als beroep nee echt niet, ongezond, onzeker of je ooit bij de (sub)top kan komen. Dan studeer ik liever
Zulke ambitie en discipline moet je maar hebbenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]1 zware blessure en al dat harde werken voor niks geweest.
Zonderland doet trouwens ook geneeskunde. En de judoka, Mooren, ook. Die zit zelfs in Nijmegen. Behoorlijk wat afgevallen om in die categorie te kunnen spelen!
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Baszh het volgende:
Wat een schande dat ik The Dark Crystal nog nooit gezien had, geweldigebest een goede film
Meidquote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Baszh het volgende:
Wat een schande dat ik The Dark Crystal nog nooit gezien had, geweldige film
Misschien is Labyrinth dan ook wat voor jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Baszh het volgende:
Wat een schande dat ik The Dark Crystal nog nooit gezien had, geweldige film
We kunnen nog genoeg films opnoemen uit je lijstjequote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef ArtistA het volgende:
Ook de laatste keer dat ik een lijstje post
Neequote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat moet toch een 'enge' film voorstellen of niet? Satanskind taferelen e.d.
Dogville wordt het sowieso niet, die duurt 3 uur ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We kunnen nog genoeg films opnoemen uit je lijstje
Ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef ArtistA het volgende:
Tja, hij stond erbij. En ik vond het een goede filmquote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dogville wordt het sowieso niet, die duurt 3 uur ofzo
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
quote:
Wat nou?quote:
Jij raadt alles af na 1960quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond dat de slechtste Eastwood film die ik tot nu toe gekeken heb.
Ik zou die afraden.
Ik vandaag 2xquote:Op zondag 29 juli 2012 22:32 schreef ArtistA het volgende:
Heb ook geen trek in een western. Heb pas The Good, Bad and Ugly gezien
Ja, 2e keer met commentaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhhh... heb je die film al twee keer gezien vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |