Tim Allen vind ik normaal een vreselijk figuur en ik had me dan ook op het ergste voorbereid. Was dan ook verbaasd dat ik me nauwelijks geërgerd heb en dat het gewoon een simpele wegkijk film bleekquote:Op zondag 29 juli 2012 11:07 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een dertien-in-een-dozijn baggerfilm, maar het heeft z'n momenten:
Janeane Garofalo: "You're making a big mistake!"
Tom Sizemore: "Story of my life."
Dennis Farina is ook altijd leuk. En Tim Allen eigenlijk ook wel.
In de Toy Story Trilogy heb je toch ook niet zoveel last van hem?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tim Allen vind ik normaal een vreselijk figuur en ik had me dan ook op het ergste voorbereid. Was dan ook verbaasd dat ik me nauwelijks geërgerd heb en dat het gewoon een simpele wegkijk film bleek
Ik weet niet eens dat hij daarin zit, maar nee zijn stem is niet het probleemquote:Op zondag 29 juli 2012 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
In de Toy Story Trilogy heb je toch ook niet zoveel last van hem?
Hij is Buzz Lightyear.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens dat hij daarin zit, maar nee zijn stem is niet het probleem
Hij's Buzzquote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik moet al lachen als ik z'n hoofd zie. (Al heb ik dat bij talloze acteurs.)quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sommige liedjes vond ik wat bah... maar over het algemeen heb ik erg veel moeten lachen en vond ik het een erg vermakelijke animatie. Iets boven gemiddeldquote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat er geen nominaties voor waren
Hoewel het over het algemeen een best aardige film is. En vooral de laatste minuut vond ik wel mooi.
Tom Hanks ook nietquote:Op zondag 29 juli 2012 11:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah, tja ik ben geen Toy Story fan dus ik weet uberhaupt geen stemacteurs daaruit
Dat is meer dan met de meeste hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands
Compatibility: average (39%) — you share 785 movies
Oh...de liedjes waren afschuwelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sommige liedjes vond ik wat bah... maar over het algemeen heb ik erg veel moeten lachen en vond ik het een erg vermakelijke animatie. Iets boven gemiddeld
Zal voornamelijk door de anime/animatie komen. Sommige liedjes wel, sommige niet. Ik vond dat nummer in de fabriek best grappig en als hij net in het bos is vond ik ook wel leuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is meer dan met de meeste hier.
[..]
Oh...de liedjes waren afschuwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Die had ik voordat je hem noemde inderdaad ook niet kunnen noemen, maar dat heb ik met 99,9% van alle animatiefilms.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zal voornamelijk door de anime/animatie komen. Sommige liedjes wel, sommige niet. Ik vond dat nummer in de fabriek best grappig en als hij net in het bos is vond ik ook wel leuk.Oja toen moest ik ook even lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig weet je dan nog meer dan de meeste hier over animatiefilms.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die had ik voordat je hem noemde inderdaad ook niet kunnen noemen, maar dat heb ik met 99,9% van alle animatiefilms.
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dan nog meer dan de meeste hier over animatiefilms.
Ik kom bijna altijd te laat als er animatie vragen gesteld wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dan nog meer dan de meeste hier over animatiefilms.
Hier is je kans te laatquote:Op zondag 29 juli 2012 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kom bijna altijd te laat als er animatie vragen gesteld worden
Ik wilde eigenlijk een franse film uit de jaren 30 vragen. Maar daar is het nog te vroeg voor.quote:
Daar had ik eerder 18 jaar over gedaanquote:Op zondag 29 juli 2012 11:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een franse film uit de jaren 30 vragen. Maar daar is het nog te vroeg voor.
en dan zou het nog snel zijn...quote:
L'âge d'or had ik wel geraden hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 11:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een franse film uit de jaren 30 vragen. Maar daar is het nog te vroeg voor.
Die was het nietquote:Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
L'âge d'or had ik wel geraden hooreen andere waarschijnlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |