Alleen The Fifth Element heb ik gezien uit dit lijstje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Allemaal nog niet gezien?
Hot Fuzz gevolgd door Zombieland gevolgd door Dazed and Confused
Ga Hot Fuzz kijken, echt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alleen The Fifth Element heb ik gezien uit dit lijstje.
Zombieland lijkt me ook wel vet, maar ik nu toch niet helemaal 100 meer dus dat komt wel goed.quote:
Vind je haar ook zo'n damn fine?!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Baszh het volgende:
Dark City dan maar, gewoon vanwege Connelly
Aan watchlist toegevoegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Baszh het volgende:
Dark City dan maar, gewoon vanwege Connelly
Jazekerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zombieland lijkt me ook wel vet, maar ik nu toch niet helemaal 100 meer dus dat komt wel goed.
[..]
Vind je haar ook zo'n damn fine?!
Die is ook zeer vermakelijk en moet je ook echt gaan kijken binnenkort, maar Hot Fuzz heeft meer naar mijn mening.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zombieland lijkt me ook wel vet, maar ik nu toch niet helemaal 100 meer dus dat komt wel goed.
Is een prima 720p versie, wel gekrimpt om het hier goed zichtbaar te houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo zagen je plaatjes er pas niet echt uit.
Beetje zware kost, niet? Ken alleen de laatste en daar moet je wel voor in de stemming zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dial M for Murder, To Catch a Thief of We need to talk about Kevin.
Ok het verschil is best groot vergeleken met de blu-rayquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is een prima 720p versie, wel gekrimpt om het hier goed zichtbaar te houden
Met Dail M for Murder kan hij beter wachten want die komt binnenkort op blu-ray uit....in 3Dquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dial M for Murder, To Catch a Thief of We need to talk about Kevin.
Gaat flink loos ineensquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef Waaghals het volgende:
Beetje bliksem hier en mijn telefoon heeft geen bereik meer
Toch niet zo'n dramatische uitvoering met gekleurde dingen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok het verschil is best groot vergeleken met de blu-ray
[..]
Met Dail M for Murder kan hij beter wachten want die komt binnenkort op blu-ray uit....in 3D![]()
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Toch niet zo'n dramatische uitvoering met gekleurde dingen?
Hoe vind je dit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok het verschil is best groot vergeleken met de blu-ray
[..]
Met Dail M for Murder kan hij beter wachten want die komt binnenkort op blu-ray uit....in 3D![]()
Alleen die laatste toch? Valt mee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef ArtistA het volgende:
Beetje zware kost, niet? Ken alleen de laatste en daar moet je wel voor in de stemming zijn.
Kan daar ook slecht tegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zeg dat. Bagger slecht geslapen afgelopen week met die hitte.
Nee, de SC is pas veel later gestart en heeft lange tijd stilgelegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef Borizzz het volgende:
Zijn er tot nu toe meer FMT-SC topics geopend dan FMT topics
Waarvandaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef Baszh het volgende:
Kom ik terug in Nederland kan ik 30 min door de regen fietsen
Het land waar moeder Teresa geboren isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, de SC is pas veel later gestart en heeft lange tijd stilgelegen.
[..]
Waarvandaan?
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan zie je die geprojecteerde achtergrond zooi zeker nog opvallender
en allemaal vrouwen met grote neuzen???quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:44 schreef Baszh het volgende:
Ja een zonvakantie is niet echt aan mij besteed en verder d'r was vrij weinig te beleven.
Hoe kom je daar bij ? Vrouwen zagen er wel goed uit, natuurlijk ook een stuk schaarser gekleed dan hier in Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en allemaal vrouwen met grote neuzen???
Hot Fuzzquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef Robby87 het volgende:
"I'm not Jenine."
Whehe, ik kom hier wel doorheen
Ik bedoelde natuurlijk dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je elke film tegen elke film wilt hebben in paren, dus bij je 1e film ga je 99 langs, bij je 2e maar 98 want de 1e is al geweest, dan kom je uit op 99+98+....1 oftewel 50*99 = 4950
Goedemorgen! Nee niet gezien, beetje een dansshow van 3,5 uur kijken waarvan je al weet hoe het afloopt, d'r steekt er eentje de boel in de hens met een fakkel... Nee de samenvatting op het nieuws van een halve minuut was goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:44 schreef dyonvbaal het volgende:
morgeiemand nog naar de openingsceremonie gekeken gister?
Benieuwd wat je ervan vond. Ik had die film aan een collega gegeven en hij was er helemaal vol vanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga Hot Fuzz kijken, thnx mensen, kusjes
Het zit je dwars héquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dus je hebt niemand kunnen neerschieten.
Dat valt mij dan weer mee.
Heb hem ook gezien gisteren. Heel wat tenenkrommende scènesquote:
moeder theresa had n beste gok anders.....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ? Vrouwen zagen er wel goed uit, natuurlijk ook een stuk schaarser gekleed dan hier in Nederland.
Sommige onzinnige scènes werden te lang gerekt, en belangrijke scènes waren zo voorbij. Catwoman voegde niks toe en Batman/Bruce Wayne is gewoon een sukkel geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb hem ook gezien gisteren. Heel wat tenenkrommende scènes![]()
Zelfs een moment waar iedereen ging lachen, zo slecht was het.
Oja en per slot van rekening kwam er ook nog een dronken zwerver naast ons zitten.
Wat voor cijfer zou je het geven?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige onzinnige scènes werden te lang gerekt, en belangrijke scènes waren zo voorbij. Catwoman voegde niks toe en Batman/Bruce Wayne is gewoon een sukkel geworden.
Jammer Nolan!
Batman begins weet ik niet meer zo goed.quote:
Batman Begins: 9.2quote:
Naja ik ga hem toch gewoon in de bios kijken. Onze filmsmaak komt sowieso niet echt overeenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Batman Begins: 9.2
The Dark Knight: 8.9
The Dark Knight Rises: 6.1
Ik heb erg genoten, leuke filmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vond. Ik had die film aan een collega gegeven en hij was er helemaal vol van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb erg genoten, leuke film. Mooiste van alles vond ik nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee welke film.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef dekatophetspek het volgende:
Staat een nieuwe vraag klaar. Kom maar op met die antwoorden
[FOK! Movie Trivia] - JULI 2012 - Deel 26
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |