Heb hem ook gezien gisteren. Heel wat tenenkrommende scènesquote:
moeder theresa had n beste gok anders.....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ? Vrouwen zagen er wel goed uit, natuurlijk ook een stuk schaarser gekleed dan hier in Nederland.
Sommige onzinnige scènes werden te lang gerekt, en belangrijke scènes waren zo voorbij. Catwoman voegde niks toe en Batman/Bruce Wayne is gewoon een sukkel geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb hem ook gezien gisteren. Heel wat tenenkrommende scènes![]()
Zelfs een moment waar iedereen ging lachen, zo slecht was het.
Oja en per slot van rekening kwam er ook nog een dronken zwerver naast ons zitten.
Wat voor cijfer zou je het geven?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige onzinnige scènes werden te lang gerekt, en belangrijke scènes waren zo voorbij. Catwoman voegde niks toe en Batman/Bruce Wayne is gewoon een sukkel geworden.
Jammer Nolan!
Batman begins weet ik niet meer zo goed.quote:
Batman Begins: 9.2quote:
Naja ik ga hem toch gewoon in de bios kijken. Onze filmsmaak komt sowieso niet echt overeenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Batman Begins: 9.2
The Dark Knight: 8.9
The Dark Knight Rises: 6.1
Ik heb erg genoten, leuke filmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vond. Ik had die film aan een collega gegeven en hij was er helemaal vol van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb erg genoten, leuke film. Mooiste van alles vond ik nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee welke film.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef dekatophetspek het volgende:
Staat een nieuwe vraag klaar. Kom maar op met die antwoorden
[FOK! Movie Trivia] - JULI 2012 - Deel 26
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |