Het was een voorbeeld en als je dat zou doen moet je het aantal jaar dat een film oud is en niet het jaartal nemen. lijkt mijquote:Op zondag 29 juli 2012 13:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik weer te veel in het voordeel van oude films
Daarom geef ik geen cijfers... tis voldoende of onvoldoende 1 of 10...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of een groot deel van de stemmers maar 2 opties kennen: 10 of 1
Dat ja. Ik stem vooral 6 of 7quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of een groot deel van de stemmers maar 2 opties kennen: 10 of 1
Stemmen op oude films hebben al relatief meer invloed op het cijfer en volgens mij wordt er al een formule gebruikt om de top 250 op zo'n soort manier te maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld en als je dat zou doen moet je het aantal jaar dat een film oud is en niet het jaartal nemen. lijkt mij
Ik stem niet op imdb, maar mijn gemiddelde van 3 jaar films ofzo is ook zoiets. ~6,6 om precies te zijn.quote:
Beantwoord mijn vraag maar.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik stem niet op imdb, maar mijn gemiddelde van 3 jaar films ofzo is ook zoiets. ~6,6 om precies te zijn.
Ga even naar buiten. Stukje hardlopen, stukje wandelen of fietsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Het is weer een typische zondag... Heb echt nergens zin in...
Goed idee, ik ga er ook even op uit, lekker weer wasis hetquote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga even naar buiten. Stukje hardlopen, stukje wandelen of fietsen.
Neem een fototoestel mee. Fotografeer rare wolken.
Prima weer, geen spatje regen. Af en toe zon, een fris windje.
Zonde om vandaag binnen te zitten. Ik ben ook zo blij dat ik eindelijk weer eens fit genoeg ben om een stuk te rennen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
rustig aan he meneer ik herken batman returns niet eens
Is er niet van gekomen... Maar wat ik wel wilde (formule1 kijken) is er ook niet van gekomen... heb de hele tijd liggen slapen... Word weer een slapeloze nacht op deze manier...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga even naar buiten. Stukje hardlopen, stukje wandelen of fietsen.
Neem een fototoestel mee. Fotografeer rare wolken.
Prima weer, geen spatje regen. Af en toe zon, een fris windje.
Zonde om vandaag binnen te zitten. Ik ben ook zo blij dat ik eindelijk weer eens fit genoeg ben om een stuk te rennen.
Ik heb gisteren voor het eerst live formule 1 gezien, in Francorchampsquote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er niet van gekomen... Maar wat ik wel wilde (formule1 kijken) is er ook niet van gekomen... heb de hele tijd liggen slapen... Word weer een slapeloze nacht op deze manier...
Wat doet het weer eigenlijk, blijft het een beetje zoals afgelopen week?
Apart als ze dit weekend in Hongarije zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst live formule 1 gezien, in Francorchamps
Oh dan bedoel ik iets anders, weet er ook niks vanquote:Op zondag 29 juli 2012 17:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Apart als ze dit weekend in Hongarije zijnWeet je zeker dat het formule1 was?
haha dat was de 24 uurs ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dan bedoel ik iets anders, weet er ook niks van![]()
Hier was ik.
Ja datquote:
wat is =/=?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Okee dus formule 1 =/= auto circuit, weer wat geleerd
Is niet gelijk aanquote:
Het zit inderdaad in de wagens, maar kan zo gauw niet vinden wat de topsnelheid van een Formule3 wagen is in vergelijking met die van een Formule1. Maar over het algemeen word formule3 als een opstapje gezien naar de Formule1. Over een paar weken is de F1 op Spaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is niet gelijk aan![]()
Oh maar het verschil zit dus in de auto's, aha. En formule1 is dus sneller?
Aha okeequote:Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het zit inderdaad in de wagens, maar kan zo gauw niet vinden wat de topsnelheid van een Formule3 wagen is in vergelijking met die van een Formule1. Maar over het algemeen word formule3 als een opstapje gezien naar de Formule1. Over een paar weken is de F1 op Spa(mocht je het geld ervoor over hebben om een dag te gaan kijken, neem oordoppen mee)
Dan ga ik nog liever in een kinderdagverblijf zitten met mijn oordopjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het zit inderdaad in de wagens, maar kan zo gauw niet vinden wat de topsnelheid van een Formule3 wagen is in vergelijking met die van een Formule1. Maar over het algemeen word formule3 als een opstapje gezien naar de Formule1. Over een paar weken is de F1 op Spa(mocht je het geld ervoor over hebben om een dag te gaan kijken, neem oordoppen mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |