Klopt was ook gewoon iets ernaast. Selectie was met 3 andere kerels en ben ik vrij snel mee opgehouden ik vond krachttraining niets aan en kwam in de puberteit dus wilde liever gamen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen acrogym gedaan en gewoon turnen deden wij apart. Selectie niet, maar daar zaten we toch op andere onderdelen.
En na gisteren Epke Zonderland gezien te hebben sla je je voor je kop dat je niet door bent gegaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef Baszh het volgende:
Klopt was ook gewoon iets ernaast. Selectie was met 3 andere kerels en ben ik vrij snel mee opgehouden ik vond krachttraining niets aan en kwam in de puberteit dus wilde liever gamen.
sexy he die gespierde mannenlijvenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat echt met natte handjes te kijken.
nee dat is niet 100 minuten borsten aaienquote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
100m Breaststroke... damn waarom ik heb me niet ingeschreven.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
100m Breaststroke... damn waarom ik heb me niet ingeschreven.
100 meter, ook goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee dat is niet 100 minuten borsten aaien
Misschien een beetje, was wel leuk geweest om het gewoon recreatief te onderhouden, maar als beroep nee echt niet, ongezond, onzeker of je ooit bij de (sub)top kan komen. Dan studeer ik lieverquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En na gisteren Epke Zonderland gezien te hebben sla je je voor je kop dat je niet door bent gegaan?
Ik zat echt met natte handjes te kijken. Zo spannend, zo knap ook.
100 mannen breaststroke ?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
100m Breaststroke... damn waarom heb ik me niet ingeschreven.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Baszh het volgende:
Misschien een beetje, was wel leuk geweest om het gewoon recreatief te onderhouden, maar als beroep nee echt niet, ongezond, onzeker of je ooit bij de (sub)top kan komen. Dan studeer ik liever
Zulke ambitie en discipline moet je maar hebbenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]1 zware blessure en al dat harde werken voor niks geweest.
Zonderland doet trouwens ook geneeskunde. En de judoka, Mooren, ook. Die zit zelfs in Nijmegen. Behoorlijk wat afgevallen om in die categorie te kunnen spelen!
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Baszh het volgende:
Wat een schande dat ik The Dark Crystal nog nooit gezien had, geweldigebest een goede film
Meidquote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Baszh het volgende:
Wat een schande dat ik The Dark Crystal nog nooit gezien had, geweldige film
Misschien is Labyrinth dan ook wat voor jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Baszh het volgende:
Wat een schande dat ik The Dark Crystal nog nooit gezien had, geweldige film
We kunnen nog genoeg films opnoemen uit je lijstjequote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef ArtistA het volgende:
Ook de laatste keer dat ik een lijstje post
Neequote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat moet toch een 'enge' film voorstellen of niet? Satanskind taferelen e.d.
Dogville wordt het sowieso niet, die duurt 3 uur ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We kunnen nog genoeg films opnoemen uit je lijstje
Ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef ArtistA het volgende:
Tja, hij stond erbij. En ik vond het een goede filmquote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dogville wordt het sowieso niet, die duurt 3 uur ofzo
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
quote:
Wat nou?quote:
Jij raadt alles af na 1960quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond dat de slechtste Eastwood film die ik tot nu toe gekeken heb.
Ik zou die afraden.
Ik vandaag 2xquote:Op zondag 29 juli 2012 22:32 schreef ArtistA het volgende:
Heb ook geen trek in een western. Heb pas The Good, Bad and Ugly gezien
Ja, 2e keer met commentaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhhh... heb je die film al twee keer gezien vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |