Jij maaide het gras al voor mijn voeten weg door te zeggen dat je niks meer kon.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Wyccie vraag je dat wel en bij mij nietBen blij dat je mij wel geloofd
Ook al aan turnen gedaan als dyon?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:56 schreef Baszh het volgende:
Flikflak zou me nog wel lukken op een tumbling baan, gewoon op de mat ben ik vast te stroef voor geworden
Je hebt me gezien, zie ik eruit als een lenig iemand? Dus Baszh blijft alleen overquote:Op zondag 29 juli 2012 20:30 schreef tombolafan het volgende:
Wat een lenige mannen hier!Ik heb nooit aan turnen gedaan, kan zelfs geen radslag
Ik heb geleerd dat uiterlijk niet alles zegtquote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt me gezien, zie ik eruit als een lenig iemand? Dus Baszh blijft alleen over
Wat goed van jequote:Op zondag 29 juli 2012 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat uiterlijk niet alles zegt
Wat een correcte opmerking. Maar in mijn geval... klopt het wel hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat uiterlijk niet alles zegt
Gezien wat Sammo Hung allemaal voor atletische dingen kan/kon, hoeft dat volgens mij niet per definitie een belemmering te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt me gezien, zie ik eruit als een lenig iemand? Dus Baszh blijft alleen over
hmm... even filmpje gekeken en nee, het hoeft geen belemmering te zijn. Maar ik doe geen enkele moeite om maar iets in de buurt te komen van wat die man allemaal kanquote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gezien wat Sammo Hung allemaal voor atletische dingen kan/kon, hoeft dat volgens mij niet per definitie een belemmering te zijn.
Dan wordt het wel lastig jaquote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hmm... even filmpje gekeken en nee, het hoeft geen belemmering te zijn. Maar ik doe geen enkele moeite om maar iets in de buurt te komen van wat die man allemaal kan
Dat is toch zo'n attentionwhore move?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan wel de brug
Maar niet vanuit staande positie achterover vallen en bruggen, dat is te gek
Ik deed met mijn zusje 'vliegtuigje', en dat lukte al zelden.quote:
Oh, dat kan ik vast ook nog wel.quote:
Die bedoel ik idd, de brug. Zie je vaak op standfoto's.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is de radslag toch?
Bruggetje is deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |