Dames die basketballenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Olympisch basketball voor dames... geil allemaal vrouwen van 2m of langer...
Tis echt oneerlijk om te zien. Team GB heeft allemaal van die normale lengtes/kleine meisjesquote:
Op IMDB>My Movies> Your Ratings en dan zie je rechts Refine Ratings en dan zit daar weer een tab met Release Year.quote:
Eurosport en dan heb je nog de Braziliaanse dames ook..quote:
Cinema Paradisoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef wyccie het volgende:
Vast een domme vraag: Azuloscurocasinegro of Cinema Paradiso?
Huh?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef wyccie het volgende:
Eerste niet gezien, Cinema Paradiso is mooi, maar weet de kwaliteit niet constant te houden vind ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef wyccie het volgende:
In het midden zakt het een beetje weg dat is wel zo ja. Wel een mooi einde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eerste niet gezien, Cinema Paradiso is mooi, maar weet de kwaliteit niet constant te houden vind ik.
Geen problemen mee, zolang je maar niet mee naar bed gaat nu...quote:
Ga slapen man.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:34 schreef picodealion het volgende:
Dank Sands, die statistieken ga ik ff checken.
En ik vond Cinema Paradiso echt kut trouwens.
Pot verweid de ketel ofzo iets?quote:
Het is nog vroeg, maar een ketel verweiden kan toch echt niet over de beugel.quote:Op zondag 29 juli 2012 07:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pot verweid de ketel ofzo iets?
BTW Morge
Ik ben dan al een tijdje wakker... maar dat snap ik niet... Had het verwijdt moeten zijn ofzo?quote:Op zondag 29 juli 2012 09:45 schreef Baszh het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, maar een ketel verweiden kan toch echt niet over de beugel.
Nee, verwijtquote:Op zondag 29 juli 2012 09:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben dan al een tijdje wakker... maar dat snap ik niet... Had het verwijdt moeten zijn ofzo?
Ook goedquote:
Ach, zelfs de beste breister laat wel eens een steekje vallen, een kruimeltje is ook brood en al doende leert men.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook goedmijn Nederlands laat nogal eens te wensen over. En spellingcontrole gaf niet aan dat ik iets verkeerd schreef, maar die gaat natuurlijk niet controleren of ik wel het juiste woord gebruikt heb...
Het is natuurlijk een dertien-in-een-dozijn baggerfilm, maar het heeft z'n momenten:quote:Op zondag 29 juli 2012 10:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wonderbaarlijk trouwens dat een film met Tim Allen gewoon kijkbaar blijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |