dan kijk je toch nietquote:
eensquote:
Ik ben de hele tijd al positief.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
waarom wordt opeens iedereen positief?dit is toch fakkin bullshit
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Echt perfect synchroon hoe die mannen met die hoeden die bewegingen maken.
Gelukkig geen gele robotsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Het is geen China, gelukkig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Uitgezonden door de TROS.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
prachtige hoor hier in Nederland zouden ze Joop van de Ende een musical er van laten maken met danny de munk en chantal jansen
Daar houden we van!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
prachtige hoor hier in Nederland zouden ze Joop van de Ende een musical er van laten maken met danny de munk en chantal jansen
Wat andacht op wo ii had gemogen jahquote:
indd, waar is dat geblevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef wdn het volgende:
en dan te bedenken dat er net nog allemaal gras lag
Ja was mijn idee net ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef rubbereend het volgende:
Ik zou toch zweren dat er net nog een grasveld midden in het stadion lag
Atletiek begint toch pas over een week.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef rubbereend het volgende:
Ik zou toch zweren dat er net nog een grasveld midden in het stadion lag
met jeroen krabbe als tulpenhandelaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
prachtige hoor hier in Nederl jand zouden ze Joop van de Ende een musical er van laten maken met danny de munk en chantal jansen
quote:
nergens voor te schamenquote:
Nee die boot was de eerste boot waar men vanuit India naar de UK kwamquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Musicalman Sjek komt klaar.
[ afbeelding ]
Ja en die boom net was Yggdrasilquote:
Star Wars the musical?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Musicalman Sjek komt klaar.
[ afbeelding ]
mwah daar zat nogal wat Chinese historie inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef TheArt het volgende:
Hier een soort rode draad door het verhaal wat je ziet dan al dat abstracte van Beijing.
sowieso een crappy regisseur. die film van indiaanse sloppenwijken was bar slecht..quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef rubbereend het volgende:
onee, nog meer ringen, Frodo wordt gek
het is ook donker in Londen hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef beantherio het volgende:
Het is wel heel donker voor een opening van de Olympische spelen.
Heel weinig. Was vooral allemaal bedoeld om alles maar meer, groter, beter enz zijn dan de rest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah daar zat nogal wat Chinese historie in
Tot nu toe vind ik het ook mooi in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik had gedacht dat ik er niets aan zou vinden, maar ik vind het werkelijk prachtig. De muziek, de sfeer... geweldig.
Trainspotting was wel:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sowieso een crappy regisseur. die film van indiaanse sloppenwijken was bar slecht..
ja, ze makn een ring, en beelden vanalles van engeland uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef TheArt het volgende:
Hier een soort rode draad door het verhaal wat je ziet dan al dat abstracte van Beijing.
boekdrukkunst, historische trommels bij de opening etc. maar wel alles groot groter grootst ja, maar dat is nou eenmaal daar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel weinig. Was vooral allemaal bedoeld om alles maar meer, groter, beter enz zijn dan de rest.
BBCquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef trabant het volgende:
Inhoudelijk is het Nederlandse commentaar erg brak, hadden ze niet iemand kunnen inhuren die thuis is in de Engelse geschiedenis?
jammer dat het totaal niet klopt met de werkelijkheid :/quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef marcodej het volgende:
Toch wel indrukwekkend in beeld gebracht, die geschiedenis.
ze hadden Maarten van Rossum er neer moeten zettenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef trabant het volgende:
Inhoudelijk is het Nederlandse commentaar erg brak, hadden ze niet iemand kunnen inhuren die thuis is in de Engelse geschiedenis?
spuit 11quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, dat zijn toch die ringen van de Olympische Spelen?
dat was het dan ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel weinig. Was vooral allemaal bedoeld om alles maar meer, groter, beter enz zijn dan de rest.
Dat is wel de boodschap natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:24 schreef Rickazio het volgende:
dus mensen, dankzij de industriële revolutie in Engeland zijn er nu de OS
quote:
Zit een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:24 schreef Rickazio het volgende:
dus mensen, dankzij de industriële revolutie in Engeland zijn er nu de OS
Nee die hebben andere kleurenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, dat zijn toch die ringen van de Olympische Spelen?
Ik heb er gewoon niet zoveel verstand van.quote:
Je kan zappen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
matig hoor... peking was tig keer leuker.
We zijn 25 minuten bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
dat vuurwerk in peking was CGI. wist je dat al?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
Peking was robot. Dit is mensenwerk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
Is het alleen maar achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef DeeBee het volgende:
De geschiedenis van Engeland stopt nu ongeveer ook ja, laatste 100 jaar is er in de helft van het land niets nieuws gebouwd.![]()
quote:Bradley Wiggins@bradwiggins
BELL BOY,BELL BOY!!!!
Ja dat is der echtquote:
Nou die deden wat stoute dingen, dat laten ze vast niet zienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Szura het volgende:
Ojee, Team GB.
Hopelijk geen fiasco als Team America
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn ze niet samen gefilmd.... Of ben ik te achterdochtig.
Denk dat ze afdaalt met zo'n touw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |