quote:
nergens voor te schamenquote:
Nee die boot was de eerste boot waar men vanuit India naar de UK kwamquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Musicalman Sjek komt klaar.
[ afbeelding ]
Ja en die boom net was Yggdrasilquote:
Star Wars the musical?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Musicalman Sjek komt klaar.
[ afbeelding ]
mwah daar zat nogal wat Chinese historie inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef TheArt het volgende:
Hier een soort rode draad door het verhaal wat je ziet dan al dat abstracte van Beijing.
sowieso een crappy regisseur. die film van indiaanse sloppenwijken was bar slecht..quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef rubbereend het volgende:
onee, nog meer ringen, Frodo wordt gek
het is ook donker in Londen hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef beantherio het volgende:
Het is wel heel donker voor een opening van de Olympische spelen.
Heel weinig. Was vooral allemaal bedoeld om alles maar meer, groter, beter enz zijn dan de rest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah daar zat nogal wat Chinese historie in
Tot nu toe vind ik het ook mooi in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik had gedacht dat ik er niets aan zou vinden, maar ik vind het werkelijk prachtig. De muziek, de sfeer... geweldig.
Trainspotting was wel:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sowieso een crappy regisseur. die film van indiaanse sloppenwijken was bar slecht..
ja, ze makn een ring, en beelden vanalles van engeland uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef TheArt het volgende:
Hier een soort rode draad door het verhaal wat je ziet dan al dat abstracte van Beijing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |