Gelukkig is dat nu nog niet echt belangrijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef pullup het volgende:
Dammit nu zitten er allemaal mensen te spoileren die naar de bbc kijken
Tja, dat had gewoon goed moeten gaan natuurlijk, ook al knullig..quote:
bedankt voor het delen manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse estafettedames zijn er ook bij, vanuit Barcelona.
zonder Dafnequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse estafettedames zijn er ook bij, vanuit Barcelona.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zit al zes minuten zo voor mijn tv:
je zag gras en dacht dat Federer al moest spelen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zit al zes minuten zo voor mijn tv:
Wat is dit onthutsend saai zeg.quote:
oh echtquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:07 schreef tralalala het volgende:
They're Taking The Hobbits To Isengard!
Veeg me op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:07 schreef Samson het volgende:
Zei die kerel nu aan het begin dat het allemaal jonger en sneller dan Peking zou zijn, hahahahahahaha....
Je hebt een spanningsboog van 3.5 minuut?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ze moeten nu echt met wat leuks komen anders ga ik afhaken. dit slaat nergens op :/
Nog maar een uur of 3 te gaanquote:
Ik was er al bang voor dat het zo zou gaan toen ik hoorde dat Jack er zat. Net maar gezapt naar de BBC.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:07 schreef --3S-- het volgende:
Na 10 seconden ben ik ook naar BBC gegaan, die gasten zitten er alleen doorheen te lullen
6 uur hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
duurt tot 1 uur
morgen om kwart voor 7 uit mijn nest
Volledig geregisseerde communistische propaganda was dat. Dan vind ik dit beter.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:08 schreef Falco het volgende:
Bij Peking zaten vier jaar geleden nu 2008 bazen op trommels te slaan. Wat een contrast met dit dan.
onzin. die samenhorigheid van al die chinezen was 100x beter dan die amateuristische rotzooi.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volledig geregisseerde communistische propaganda was dat. Dan vind ik dit beter.
Idem.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
duurt tot 1 uur
morgen om kwart voor 7 uit mijn nest
ze hebben wel een vette boom neergezetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef pleeborstel het volgende:
Dat ze Peking niet kunnen overtreffen snap ik, maar dit slaat alles
Dat was een grote faal ja. Met die Beckham die een bal in een levensgroot doel moest schieten, maar in plaats daarvan een paar mensen voor hun hoofd schoot.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef pullup het volgende:
Ik vond dat die Engelsen zich bij hun pre-presentatie in Peking al blameerden maar dit is wel hel dramatisch voorlopig
aiquote:
BURN HER !!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef tralalala het volgende:
Ook al die levende bomen uit The lord of the rings
Peking 2008.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Welke openingsceremonie is dat niet?
politiek correctheidquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef fratsman het volgende:
Liepen er in Engeland in de 19e eeuw al negers door de fabrieken?
Wat een tolerant land.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef fratsman het volgende:
Liepen er in Engeland in de 19e eeuw al negers door de fabrieken?
Ik moest denken aan de Efteling door je post: Kaasheuvel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Nepthys het volgende:
Ze zouden nu dat evenement moeten houden waarbij mensen achter een kaas aan een heuvel afrennen.
Die werden nog in ketenen naar jamaica vervoerd toen.quote:
My precious!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef ZaZoe het volgende:
Verwacht dat Sméagol het vuur aansteekt, en daarna alle medailles wegpikt.
[ afbeelding ]
Zo'n ceremonie zegt heel veel hoe een land over zijn burgers denkt. In China zijn dat gewoon volledig uitwisselbare, identieke eenheden die nog geen mm speelruimte krijgen om af te wijken van het geen het partijprogramma wil. Dan krijg je zo'n strakke ceremonie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onzin. die samenhorigheid van al die chinezen was 100x beter dan die amateuristische rotzooi.
Tobbendansenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Door het commentaar van Jack heb ik het idee dat ik naar Spel Zonder Grenzen zit te kijken
Don't mention the war!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef marcodej het volgende:
Gaan ze straks de Tweede Wereldoorlog ook naspelen?
ehm nee. Peking was vet. Dit is gewoon kut!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Rikketik het volgende:
Ach over vier jaar in Rio loopt iedereen tien minuten in de openingsceremonie alweer te klagen dat het niets voorstelt bij wat ze nu in Londen laten zien.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Szura het volgende:
Wanneer komt Al-Qaeda aanvliegen, verkleed als Nazgul?
quote:
Dan laten we gewoon 3 uur lang Dries zingenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon bij Olympische spelen in Amsterdam geen show.
Qftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo'n ceremonie zegt heel veel hoe een land over zijn burgers denkt. In China zijn dat gewoon volledig uitwisselbare, identieke eenheden die nog geen mm speelruimte krijgen om af te wijken van het geen het partijprogramma wil. Dan krijg je zo'n strakke ceremonie.
In Engeland zijn het gewoon vrije mensen.
Ik weet wel wat mijn sympathie heeft.
Zingen ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan laten we gewoon 3 uur lang Dries zingen
Waarschijnlijk eerst The Great War.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef marcodej het volgende:
Gaan ze straks de Tweede Wereldoorlog ook naspelen?
Ik denk ik het niet, waarschijnlijk wordt het een show met veel schone dames in piepkleine bikini's.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Rikketik het volgende:
Ach over vier jaar in Rio loopt iedereen tien minuten in de openingsceremonie alweer te klagen dat het niets voorstelt bij wat ze nu in Londen laten zien.
Het zou het voetbal wel een hele nieuwe dimensie geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef Szura het volgende:
Maar goed dat ze niet hoeven voetballen op dat veld
je bent in Engeland, dus dat moet welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef ZaZoe het volgende:
Hoort eigenlijk wel een fikse onweersbui bij
Gypsy Weddingquote:
QFTquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind dit eigenlijk veel mooier dan die abstracte show van Beijing.
En AbFabquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef themole het volgende:
Waar is Little Britain en/of Monty Python?
Ik wacht er ook op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef themole het volgende:
Waar is Little Britain en/of Monty Python?
Dat was spectaculair, dit is gewoon een rommeltjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb die van 4 jaar geleden gemist Weet niet meer precies waarom, weet wel dat ik toen wel net verhuisd was. Dat kan dus meespelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Rikketik het volgende:
En voetbalhooligans.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef Szura het volgende:
Gaan ze de Londense rellen straks ook naspelen?
Alsof daar zoveel zijn vzn in de UK...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk ik het niet, waarschijnlijk wordt het een show met veel schone dames in piepkleine bikini's.
opgegaan in de massaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zie wel iemand met een bakkebaard
ze gaan niet meer terug in de tijd neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef pleeborstel het volgende:
Geen middeleeuwse torture in de voorstelling?
Of de 12-jarige moedersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Ze eindigen straks met Britse trash die zich de pleuris zuipt op stranden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |