quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Szura het volgende:
Wanneer komt Al-Qaeda aanvliegen, verkleed als Nazgul?
quote:
Dan laten we gewoon 3 uur lang Dries zingenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon bij Olympische spelen in Amsterdam geen show.
Qftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo'n ceremonie zegt heel veel hoe een land over zijn burgers denkt. In China zijn dat gewoon volledig uitwisselbare, identieke eenheden die nog geen mm speelruimte krijgen om af te wijken van het geen het partijprogramma wil. Dan krijg je zo'n strakke ceremonie.
In Engeland zijn het gewoon vrije mensen.
Ik weet wel wat mijn sympathie heeft.
Zingen ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan laten we gewoon 3 uur lang Dries zingen
Waarschijnlijk eerst The Great War.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef marcodej het volgende:
Gaan ze straks de Tweede Wereldoorlog ook naspelen?
Ik denk ik het niet, waarschijnlijk wordt het een show met veel schone dames in piepkleine bikini's.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Rikketik het volgende:
Ach over vier jaar in Rio loopt iedereen tien minuten in de openingsceremonie alweer te klagen dat het niets voorstelt bij wat ze nu in Londen laten zien.
Het zou het voetbal wel een hele nieuwe dimensie geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef Szura het volgende:
Maar goed dat ze niet hoeven voetballen op dat veld
je bent in Engeland, dus dat moet welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef ZaZoe het volgende:
Hoort eigenlijk wel een fikse onweersbui bij
Gypsy Weddingquote:
QFTquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind dit eigenlijk veel mooier dan die abstracte show van Beijing.
En AbFabquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef themole het volgende:
Waar is Little Britain en/of Monty Python?
Ik wacht er ook op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef themole het volgende:
Waar is Little Britain en/of Monty Python?
Dat was spectaculair, dit is gewoon een rommeltjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb die van 4 jaar geleden gemist Weet niet meer precies waarom, weet wel dat ik toen wel net verhuisd was. Dat kan dus meespelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Rikketik het volgende:
En voetbalhooligans.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef Szura het volgende:
Gaan ze de Londense rellen straks ook naspelen?
Alsof daar zoveel zijn vzn in de UK...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk ik het niet, waarschijnlijk wordt het een show met veel schone dames in piepkleine bikini's.
opgegaan in de massaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zie wel iemand met een bakkebaard
ze gaan niet meer terug in de tijd neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef pleeborstel het volgende:
Geen middeleeuwse torture in de voorstelling?
Of de 12-jarige moedersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Ze eindigen straks met Britse trash die zich de pleuris zuipt op stranden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |