politiek correctheidquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef fratsman het volgende:
Liepen er in Engeland in de 19e eeuw al negers door de fabrieken?
Wat een tolerant land.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef fratsman het volgende:
Liepen er in Engeland in de 19e eeuw al negers door de fabrieken?
Ik moest denken aan de Efteling door je post: Kaasheuvel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Nepthys het volgende:
Ze zouden nu dat evenement moeten houden waarbij mensen achter een kaas aan een heuvel afrennen.
Die werden nog in ketenen naar jamaica vervoerd toen.quote:
My precious!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef ZaZoe het volgende:
Verwacht dat Sméagol het vuur aansteekt, en daarna alle medailles wegpikt.
[ afbeelding ]
Zo'n ceremonie zegt heel veel hoe een land over zijn burgers denkt. In China zijn dat gewoon volledig uitwisselbare, identieke eenheden die nog geen mm speelruimte krijgen om af te wijken van het geen het partijprogramma wil. Dan krijg je zo'n strakke ceremonie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onzin. die samenhorigheid van al die chinezen was 100x beter dan die amateuristische rotzooi.
Tobbendansenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Door het commentaar van Jack heb ik het idee dat ik naar Spel Zonder Grenzen zit te kijken
Don't mention the war!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef marcodej het volgende:
Gaan ze straks de Tweede Wereldoorlog ook naspelen?
ehm nee. Peking was vet. Dit is gewoon kut!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Rikketik het volgende:
Ach over vier jaar in Rio loopt iedereen tien minuten in de openingsceremonie alweer te klagen dat het niets voorstelt bij wat ze nu in Londen laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |