Snap ikquote:
Hoe wat waar? Is voor mij relatief dichtbij!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja alles in Amstelveen is te duur, ik ga nu zelf naar Science Park voor 12 euro de maand (studentenprijs), 3 squatrekken, compounds worden geadviseerd, personeel goed. Maar 't is uur met OV of 45 minuten fietsen. Viel wel mee toen ik college had in amsterdam, maar op een vrije dag...
Vlakbij man. Van de week ZEKER effe kijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
USC Science Park is idd echt een bazengym. Alleen echt een kutlokatie.
Je moet daarvoor wel ingeschreven staan bij de HvA of UvA.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Vlakbij man. Van de week ZEKER effe kijken.
Als het me aanstaat is dat mn nieuwe stek
Op de site staat iets andersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet daarvoor wel ingeschreven staan bij de HvA of UvA.
Goed plan, ga ik aankomende week ook eens doen. Ik heb nu al weken last van mijn arm wat maar terug blijft komen. Het begint irritant te worden en stopt m'n progress. Even een week deloaden, als het dan niet weg is toch maar naar de dokter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:31 schreef kevin_ het volgende:
Even een deload training gedaan vanochtend sinds ik maar 2 uur had geslapen en gister ook al getraind had. Alle oefeningen 2 sets gedaan en gepakt in de rep range van 12-14 en benen 25. Het was verrassend zwaar eigenlijk.![]()
Wel een aardige tip trouwens om eens flink te minderen in gewicht en je te concentreren op je vorm eens in de zoveel maanden. Ik voelde mijn borst veel en veel beter bij de fly en mijn rear delts ook bij de rear delt row.
Cat. I studenten UvA en HvAquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet daarvoor wel ingeschreven staan bij de HvA of UvA.
Toch goedkoper dan mn huidige stek. En dichterbij. Whoei!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:44 schreef duncannn het volgende:
[..]
Cat. I studenten UvA en HvA
Cat. II medewerkers UvA en HvA
Cat. III overigen
Duur Cat. I Cat. II Cat. III
Jaar ¤ 147,- ¤ 243,- ¤ 470,-
Is dus voor iedereen
Ja klopt. Ik bedoelde dat je ingeschreven moet staan voor dat gereduceerde tarief. Beetje fout verwoord.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:44 schreef duncannn het volgende:
[..]
Cat. I studenten UvA en HvA
Cat. II medewerkers UvA en HvA
Cat. III overigen
Duur Cat. I Cat. II Cat. III
Jaar ¤ 147,- ¤ 243,- ¤ 470,-
Is dus voor iedereen
Qua barbells en dumbbels maakt het uiteraard niet veel uit, maar de machines zijn goed ivm twee losse weightstacks voor links en rechts.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmmm, hoor net van een vriend van me dat mijn gym sinds vandaag ook allerlei spul van Hammer Strength heeft. Is wel goede kwaliteit toch?
ik krijg dan altijd zin om op stap te gaan. Vanavond dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:37 schreef fathank het volgende:
lekker die tintelingen. krijg dan gelijk zin om naar de gym te gaan
Oké, dadelijk even kijken. Al gebruik ik alleen machines voor benen en soms eentje voor borstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua barbells en dumbbels maakt het uiteraard niet veel uit, maar de machines zijn goed ivm twee losse weightstacks voor links en rechts.
Ik wissel mijn compounds met losse gewichten waar mogelijk af met machines (squat en deadlift lukt uiteraard niet, maar bench, shoulder, rows etc. maken een onderdeel uit van hoe ik train).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké, dadelijk even kijken. Al gebruik ik alleen machines voor benen en soms eentje voor borst
Ze zijn geweldig. Het mooie vind ik dat je de grootste ROM hebt wanneer je op het uiterste puntje ook nog eens je armen kruistquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:18 schreef Ethanolic het volgende:
Cable flyes.Meest populaire borstoefening die er is en met recht.
Dat is echt lekker ja. Kun je ook lekkere dropsets mee doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn geweldig. Het mooie vind ik dat je de grootste ROM hebt wanneer je op het uiterste puntje ook nog eens je armen kruist, dan gaan ze nog een stukje verder dan db flies of de pec deck, met maximale belasting en contractie van de pecs
![]()
hebbie nog ge-21't ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:31 schreef kevin_ het volgende:
Even een deload training gedaan vanochtend sinds ik maar 2 uur had geslapen en gister ook al getraind had. Alle oefeningen 2 sets gedaan en gepakt in de rep range van 12-14 en benen 25. Het was verrassend zwaar eigenlijk.![]()
Wel een aardige tip trouwens om eens flink te minderen in gewicht en je te concentreren op je vorm eens in de zoveel maanden. Ik voelde mijn borst veel en veel beter bij de fly en mijn rear delts ook bij de rear delt row.
Niet tijdens een deload. Maar 21-en is de volgende in rij als ik de incline dumbbell curl zat ben.quote:
Hoeveel gyms in NL zijn er waar je dit kunt doen? Ik schat niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Prowler, prowler, prowlerNothing compares
Als ik nog een keer die kant op moet laat ik het weten. Voor de rest: vraag het eens op DBB.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
wie komt xtje mee traine in 030
zoek nog een trainings maat, maar bij mij in de sportschool doet niemand anders rows, deadlift en squat.
+ dit:
[..]
Ivosnivo: dat is lang geleden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ivoniso deed het wel eens. Weet niet meer goed hoe hij het deed...
Als ik 't zou doen, dan in de ochtend squats en in de namiddag armen of borst / schouders.
Denk dat rug sowieso uitgesloten is, en deads misschien / waarschijnlijk te zwaar.
En goed vreten, écht goed vreten. Geen gezever met n handje noten of n halve liter melk, maar echt bulken, je verbrandt alleen 1500 - 2000 kcal aan trenen.
Oh, en natuurlijk niet veel woeste plannen hebben voor de avond (bier / drugs / weinig slaap), want anders is 't toch (groten)deels voor niets geweest.
Succes!
Dit is toch wel erg triest. Wat een pruts0r. Harry de Jonge schreef ooit in de M&F dat veel Fitness Instructeurs eigenlijk voetballer wilden worden, maar omdat daar geen werk in was maar Fitness Instructeur zijn geworden. Tot nu toe geef ik hem gelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Neraice het volgende:
Net voor de tweede keer bij de sportschool geweest. Moest de volgende oefeningen doen:
Leg press
Hip abductor/adductor
Pec fly
Rear delt
Abs:
Crunch
Bicycle
Benen strekken
En dan alles 30x. Is dit wat?
Dat wel, maar het wordt aangeraden om het ook op niet-trainingsdagen te nemen. Heb zelf zonder de tintelingen ook gewoon zin om te trainen. Scheelt dat de tintelingen na iets meer dan een half uur al weer op houden, dus zo erg is het niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:37 schreef fathank het volgende:
lekker die tintelingen. krijg dan gelijk zin om naar de gym te gaan
Nope, zelf gemaaktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoeveel gyms in NL zijn er waar je dit kunt doen? Ik schat niet zo heel veel.
of 't werkt weet ik niet want ik heb het zelf niet gedaan, maar ken de tip wel. Denk 't wel dus eigenlijk...quote:
ja ik ben hier een dino ondertussen. Maar in 't begin als n complete debiel tekeer gegaan in de gym, weinig tot geen results in de eerste jaren. Gelukkig nu beter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ivosnivo: dat is lang geleden.
Ik zie in je history dat je hier nog langer rondloopt dan ik.
Ah okee. Eens proberen maandag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
of 't werkt weet ik niet want ik heb het zelf niet gedaan, maar ken de tip wel. Denk 't wel dus eigenlijk...
Ik zie dit in bijna elk stukje "how to bench big etc" ook terugkomen.
Benchpress machine?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:43 schreef Neraice het volgende:
1x 30 ja, want dan "hoef je maar één keer". Aldus de instructeur.
Ik had al een vermoeden dat er niet zoveel van waar was. Helaas zijn de squat- en deadliftmogelijkheden nogal beperkt in mijn sportschool. Er ligt één barbell en wat gewichten en that's it. En een benchpress machine.
Effe kijken hoe ik zo vlak na hun uitgebreide uitleg m'n schema compleet omgooi zonder ze boos te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |