Ik vraag me af waar zo iets begonnen isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wel met 100 kilo he.
Sorry, ik wordt een beetje melig van dit soort onzin.
Hoe ziet die er zelf uit?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:43 schreef Neraice het volgende:
1x 30 ja, want dan "hoef je maar n keer". Aldus de instructeur.
Ik had al een vermoeden dat er niet zoveel van waar was. Helaas zijn de squat- en deadliftmogelijkheden nogal beperkt in mijn sportschool. Er ligt n barbell en wat gewichten en that's it. En een benchpress machine.
Effe kijken hoe ik zo vlak na hun uitgebreide uitleg m'n schema compleet omgooi zonder ze boos te maken.
Amper breder dan ikquote:
Begin eens met ze een dikke middelvinger te geven, en een ander sportschool te vinden. Met dit soort gasten om je heen wil je echt niet trainen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:43 schreef Neraice het volgende:
1x 30 ja, want dan "hoef je maar n keer". Aldus de instructeur.
Ik had al een vermoeden dat er niet zoveel van waar was. Helaas zijn de squat- en deadliftmogelijkheden nogal beperkt in mijn sportschool. Er ligt n barbell en wat gewichten en that's it. En een benchpress machine.
Effe kijken hoe ik zo vlak na hun uitgebreide uitleg m'n schema compleet omgooi zonder ze boos te maken.
Volgens mij is dit een vakantiekracht, dus ik geef ze nog een kans. Zolang ik mag doen wat ik wil is het wel uit te houden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Begin eens met ze een dikke middelvinger te geven, en een ander sportschool te vinden. Met dit soort gasten om je heen wil je echt niet trainen.
succesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:49 schreef Neraice het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een vakantiekracht, dus ik geef ze nog een kans. Zolang ik mag doen wat ik wil is het wel uit te houden.
Ik wacht even de andere instructeurs af, maar ik denk dat ik sowieso na deze maand weg ben. Ze zijn nog reteduur ook.quote:
Schrijf je inderdaad maar uit. Domme instructeurs is nog tot daar aan toe, maar gebrek aan materiaal is funest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:51 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik wacht even de andere instructeurs af, maar ik denk dat ik sowieso na deze maand weg ben. Ze zijn nog reteduur ook.
Ga ik doen, bedankt!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Schrijf je inderdaad maar uit. Domme instructeurs is nog tot daar aan toe, maar gebrek aan materiaal is funest.
Zelfeducatie is in dit gebied het belangrijkste. Begin dus aan de OP, kies een goed* beginnersschema en het allerbelangrijkste, lees je in over voeding.
* eentje die geen apparaat aanraakt.
Succes!![]()
Geen idee, hoe zou ik die moeten vinden?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef McNulty het volgende:
Is er geen "hardcore" gym te vinden daar? Dan zit je meer onder gelijkgestemden.
haha, ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef MrGuma het volgende:
Tegenwoordig, als ik buiten loop en ik zie van die dikke mensen lopen met zakken chips of een pizza halen voel ik een soort afkeer tegen ze. Zo'n gevoel van 'ze zijn te zwak om af te vallen, waardeloos'.
Hebben jullie dit gevoel ook wel eens?
Top, mooie calorische waarde ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:50 schreef seto het volgende:
Mensen hier zijn heel positief over nootjes, zijn goede vetten.
Schijt aan die instructeurs. Bij mij zijn er ook een paar die de grootste bro-science lopen te verkondigen. Gewoon je eigen schema opstellen en die ene barbell claimen om de juiste oefeningen te doen. Ik ben ook de enige die staat te squatten/deadliften in zo'n mooie healthcenter.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:51 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik wacht even de andere instructeurs af, maar ik denk dat ik sowieso na deze maand weg ben. Ze zijn nog reteduur ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |