Ja... niet zover van hier (ben wel een van de vroege vogels die daar gaat shoppen). Maar gelet op mijn vorige post sommige liggen echt al voor de deur en dan komen ze bij de kassa met euroshopper bier.quote:
En jou?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij voelt het verschil toch niet tussen een bezem.
Ik heb hier nog wel wat staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, vanavond maar eens een legertje speciaalbier inslaan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef betyar het volgende:
En de 0,0 witbier raak ik kwijt aan mijn zoontje
Luxe hoor, een supermarkt die zo vroeg open is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja... niet zover van hier (ben wel een van de vroege vogels die daar gaat shoppen). Maar gelet op mijn vorige post sommige liggen echt al voor de deur en dan komen ze bij de kassa met euroshopper bier.
Die gasten kijken altijd smerig naar mij.... (omdat ik wel smaak heb, en het kan betalen)
07:00...is voor mij een uitkomst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Luxe hoor, een supermarkt die zo vroeg open is.
Ik heb vernomen dat het nog wel redelijk meevalt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ramadan moet wel heel zwaar zijn met dit weer.
De eetlust is ook wat minder met dit weer. Dan is het tot 22 uur volhouden nog wel te doen lijkt me (althans in theorie, heb geen ervaringquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het nog wel redelijk meevalt.
Pff, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ramadan moet wel heel zwaar zijn met dit weer.
Kan nog wel eens een mooi buitje wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Drugshond het volgende:
boem....
De atmosfeer staat op ontploffen #539 Tommyguns Superstorm! (moving out)
Hier doen we het voor.... er zijn een paar dingen waarvoor ze me (at any time) wakker mogen maken. Onweer zit daarbij,quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan nog wel eens een mooi buitje worden![]()
Het zal vannacht flink tekeer gaan.
Die vond ik dus zo leuk. 14,5 centimeter, dat lijkt me wel een gepriegel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:55 schreef Auti het volgende:
Hey EG, ik heb deze gekocht.
[ afbeelding ]
Ik ga helikopters verzamelen
model madness (no shit amigo).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:55 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is ook weer een uitdaging, en een groter model is pas vanaf eind augustus leverbaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vond ik dus zo leuk. 14,5 centimeter, dat lijkt me wel een gepriegel.
Oh ja, dat las ik, dat je ze boven je fans gaat zetten. Ben benieuwd of dat werkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer een uitdaging, en een groter model is pas vanaf eind augustus leverbaar.
Maar deze is dus ook precies groot genoeg voor boven op mijn computer.. bovenop heb ik 2 platformpjes waaronder 2 grote ventilatoren zitten. Dus dan kan ik daar zo'n helikoptertje op zetten en met een beetje geluk gaat die rotor dan ook nog draaien door de luchtstroom.
Dan doe ik er 1 in politie-uitvoering en deze Lifeliner. Ik regel ook "decals" zodat het een replica is van de lifeliner 4 ipv een Duitse ADAC heli.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
Ome Titus eet kipsaucijs.Geen mosselsaus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu valt het wel mee. 1.69 euro voor zo'n klein potje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Drugshond het volgende:
o ja painten ook. En die verf was rette duur.
Dat deed ik ook, van de Sopwith Camel tot de SR-71, allemaal 1 op 72.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:01 schreef Drugshond het volgende:
revell... dat was vroeger lijmen en plakken en tegen het plafond aan hangen.
Toen (begin jaren 80) hetzelfde in guldens volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. 1.69 euro voor zo'n klein potje.
Ik ga het weer oppakken. Het is helemaal niet zo extreem duur en ik denk dat het een goede hobby voor mij is. Als je het netjes doet dan hou je er nog wat moois aan over ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, van de Sopwith Camel tot de SR-71, allemaal 1 op 72.
Ik heb er geen geduld meer voor. Doe nu pc's verhaspelen (bouwen tweaken, is meer mijn ding)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. 1.69 euro voor zo'n klein potje.
Oh dat is ook een passie ding van mij, maar dat is een fucking dure hobby.. ik heb nog een verlanglijstje voor mijn pc a dik 1500 euroquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb er geen geduld meer voor. Doe nu pc's verhaspelen (bouwen tweaken, is meer mijn ding)
Yep.... mijn broer was echt een artist met die dingen. Die kon echt goed painten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, van de Sopwith Camel tot de SR-71, allemaal 1 op 72.
Ik heb echt geen idee wat de prijzen vroeger waren, herinner me vaag iets van 2.99 gulden per potje, die miniblikjes heh. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker, ik kreeg dat toen altijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen (begin jaren 80) hetzelfde in guldens volgens mij.
Ik zou er ook wel weers eens eentje willen maken en beschilderen. Maar dan moet het wel een heel speciaal vliegtuig zijn, een Fokker G-1 ofzo, die heb ik nog nooit als bouwpakket gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ga het weer oppakken. Het is helemaal niet zo extreem duur en ik denk dat het een goede hobby voor mij is. Als je het netjes doet dan hou je er nog wat moois aan over ook.
Hoeft ook niet af te zijn.... en maak van 1500 maar bijna 3000 (zelfbouw) .. Ik ga redelijk ver hierin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh dat is ook een passie ding van mij, maar dat is een fucking dure hobby.. ik heb nog een verlanglijstje voor mijn pc a dik 1500 euroDat soort projecten zijn nooit af.
Die is er....no doubt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel weers eens eentje willen maken en beschilderen. Maar dan moet het wel een heel speciaal vliegtuig zijn, een Fokker G-1 ofzo, die heb ik nog nooit als bouwpakket gezien
I do.....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar als je 'm vindt, laat het weten!
Held ben je, het zelf in elkaar zetten van vliegtuigen heb ik ook jarenlang gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:55 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
huh ?!?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef Disana het volgende:
Ik wil niet luguber doen, maar was er laatst niet iemand die zijn overleden kat tot helicopter had omgebouwd?
Jaaa, das ook een leuk spel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:18 schreef Drugshond het volgende:
Ik vlieg die rommel digitaal in IL-2 (ook leuk)
Klinkt als bonzai kitten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Er moet een filmpje van zijn, maar ik wil het niet zien dus zoek ik er niet naar.
Zit nu te fokken op world of warplanes... heb bijna alles al.quote:
Nah, het zat meer tussen de P-38 Lightning en de Mosquito in:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Drugshond het volgende:
G-1... technisch equal/++ aan de me-109E (ghe)
Nah, ik heb al een hoop.. ik moet alleen nog voor zo'n 400 euro aan nieuwe waterkoeling (voor de show) en 2 x GTX680. En eigenlijk nog even een i7 ivy en 8gb extra RAM, dan ben ik wel weer ff klaar. Kosten voor netwerkschijven tel ik niet mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeft ook niet af te zijn.... en maak van 1500 maar bijna 3000 (zelfbouw) .. Ik ga redelijk ver hierin.
Maar omgekeerd...mijn huiskamer + slaapkamer lijkt op een serverpark.
Technisch was dit toestel oojk ahead of it's time... snelheid iets minder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, het zat meer tussen de P-38 Lightning en de Mosquito in:
[ afbeelding ]
Ik vind het een prachtig gevormd vliegtuig
Ik heb 12 GB.. maar ik verkloot het onder XP.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Nah, ik heb al een hoop.. ik moet alleen nog voor zo'n 400 euro aan nieuwe waterkoeling (voor de show) en 2 x GTX680. En eigenlijk nog even een i7 ivy en 8gb extra RAM, dan ben ik wel weer ff klaar. Kosten voor netwerkschijven tel ik niet mee.
Oh man. Ik zit er ook over te denken, maar onze router is niet zo snel. Dan is het gelijk weer zo veel geld allemaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:28 schreef Drugshond het volgende:
Maar mijn beste aanschaf is mijn NAS-server... Download and forget... (Stroomrekening)
In Jip & Janneke-taal graagquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Ik zit er ook over te denken, maar onze router is niet zo snel. Dan is het gelijk weer zo veel geld allemaal.
Heb je zo'n Popcorn Hour ding? Dat is een NAS en mediaspeler in een volgens mij.
Oh, en van die mediaplayers zijn overrated. Laptop met hdmi en in de tv. Hoppa.
Synology 211 trek ik alles mee binnen (goodkoop by night... stroomrekening). Via deze pc wat aanpassingen en dan schoppen naar een Dune HD Duo (4 T)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Ik zit er ook over te denken, maar onze router is niet zo snel. Dan is het gelijk weer zo veel geld allemaal.
Heb je zo'n Popcorn Hour ding?
Daar vergis je je eigen in. Ik trek mijn harde schijven leeg. En de grafka van dune is echt wel goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:30 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en van die mediaplayers zijn overrated. Laptop met hdmi en in de tv. Hoppa.
Ik moet ook maar eens een nieuwe HDD kopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:33 schreef Drugshond het volgende:
water
[..]
Synology 211 trek ik alles mee binnen (goodkoop by night... stroomrekening). Via deze pc wat aanpassingen en dan schoppen naar een Dune HD Duo (4 T)
Allemaal .75 liter molenbier. http://www.brouwerijdemolen.nl/index.php/nl.htmlquote:
SSD... doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een nieuwe HDD kopen.
[ afbeelding ]
Ik stel het alleen steeds uitIk ben erg zuinig.
0.75 bier.... jij slaapt vanavondquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Allemaal .75 liter molenbier. http://www.brouwerijdemolen.nl/index.php/nl.html
Die winnen elke keer prijzen en het is een dorpje hier een paar km vandaan. Ze zijn eigenlijk allemaal wel aan te raden. Zeker de Zomerhop.
I know maar als systeemschijf om mee op te starten...== subliem. Rest is gewoon verdeel en heersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh. De ruimte is niet toereikend genoeg voor mij.
I know, maar mijn moederbord heeft maar 2 sata-aansluitingenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
I know maar als systeemschijf om mee op te starten...== subliem. Rest is gewoon verdeel en heers
En.... dat is toch via PCI verder uit te breiden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar mijn moederbord heeft maar 2 sata-aansluitingen
Eerder een OEM mammaplankjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En.... dat is toch via PCI verder uit te breiden.
2x sata.... oud mammaplankje.
Een 1Tb schijf als bootdisk? Hang er inderdaad een 120Gb SSD in met daarop je OS en apps en schrijf al je data naar die 1Tb die je er dan naast hangt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een nieuwe HDD kopen.
[ afbeelding ]
Ik stel het alleen steeds uitIk ben erg zuinig.
Dan nog heb ik niet genoeg ruimte. En zoals Drugshond zegt komt een SSD niet helemaal tot zijn recht met SATA-IIquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Een 1Tb schijf als bootdisk? Hang er inderdaad een 120Gb SSD in met daarop je OS en apps en schrijf al je data naar die 1Tb die je er dan naast hangt.
Echt wel, afgaande op mijn Ubuntu media-pc die tegenwoordig ook op een SSD draait.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:55 schreef Drugshond het volgende:
tricky.... dan komt ssd ook niet tot zijn recht.
Ben wel voor...het kost ook wat maar de volgende HD (if any) is niet oldskool.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt wel, afgaande op mijn Ubuntu media-pc die tegenwoordig ook op een SSD draait.
Ik heb een Synology Diskstationquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:28 schreef Drugshond het volgende:
Maar mijn beste aanschaf is mijn NAS-server... Download and forget... (Stroomrekening)
Ik heb nu 2 x Crucial M4 64GB in RAID0 als Bootdisk. En voor BF3.quote:
Gaarne.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal de DIG SC weer eens afstoffen.
Ik heb een linux bak... staat nooit aan (alleen noodgevallen)... Downtime ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt wel, afgaande op mijn Ubuntu media-pc die tegenwoordig ook op een SSD draait.
Kssst, naar [DIG SC #265] Met streamende ballenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Auti het volgende:
[..]
2 TB + 2 x 2TB USB, I love de downloadserver.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Auti het volgende:
[..]
2 TB + 2 x 2TB USB, I love de downloadserver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |