Een 1Tb schijf als bootdisk? Hang er inderdaad een 120Gb SSD in met daarop je OS en apps en schrijf al je data naar die 1Tb die je er dan naast hangt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een nieuwe HDD kopen.
[ afbeelding ]
Ik stel het alleen steeds uitIk ben erg zuinig.
Dan nog heb ik niet genoeg ruimte. En zoals Drugshond zegt komt een SSD niet helemaal tot zijn recht met SATA-IIquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Een 1Tb schijf als bootdisk? Hang er inderdaad een 120Gb SSD in met daarop je OS en apps en schrijf al je data naar die 1Tb die je er dan naast hangt.
Echt wel, afgaande op mijn Ubuntu media-pc die tegenwoordig ook op een SSD draait.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:55 schreef Drugshond het volgende:
tricky.... dan komt ssd ook niet tot zijn recht.
Ben wel voor...het kost ook wat maar de volgende HD (if any) is niet oldskool.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt wel, afgaande op mijn Ubuntu media-pc die tegenwoordig ook op een SSD draait.
Ik heb een Synology Diskstationquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:28 schreef Drugshond het volgende:
Maar mijn beste aanschaf is mijn NAS-server... Download and forget... (Stroomrekening)
Ik heb nu 2 x Crucial M4 64GB in RAID0 als Bootdisk. En voor BF3.quote:
Gaarne.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal de DIG SC weer eens afstoffen.
Ik heb een linux bak... staat nooit aan (alleen noodgevallen)... Downtime ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt wel, afgaande op mijn Ubuntu media-pc die tegenwoordig ook op een SSD draait.
Kssst, naar [DIG SC #265] Met streamende ballenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Auti het volgende:
[..]
2 TB + 2 x 2TB USB, I love de downloadserver.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Auti het volgende:
[..]
2 TB + 2 x 2TB USB, I love de downloadserver.
Jahaaa, ik had het al begrepen..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kssst, naar [DIG SC #265] Met streamende ballen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef 99.999 het volgende:
Die digitale ellende mag wel weg inderdaad. Naar India bijvoorbeeld
Wil je lachen.... ik heb bijna al zijn series.... Die gast is pulp-geniaal.quote:
Dat is niet lachen, dat is geweldig!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je lachen.... ik heb bijna al zijn series.... Die gast is pulp-geniaal.
Wij moesten zijn show verplicht kijken. Op school. De basisschool.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je lachen.... ik heb bijna al zijn series.... Die gast is pulp-geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |