Nou...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Speciaal bier haal je niet bij de AH.
Misschien krijgen we dan groepskorting. Volgende meet bij mijn psych!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat jij de humor hier niet snapt. En helaas blijf jij FOK! gebruiken om jouw frustraties op te botvieren. Ga eens naar een zieleknijper, zal je goed doen
Wiens facebook hebt u nu weer gehackt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wiens vriendin zei dit ook gisteravond, toen ze door een niet nader te noemen heerschap werd besmeurd met een laag dunne stront?
Humor niet snappen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat jij de humor hier niet snapt. En helaas blijf jij FOK! gebruiken om jouw frustraties op te botvieren. Ga eens naar een zieleknijper, zal je goed doen
Oh, jij hebt een XL zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou...
Grand Cru, Verboden vrucht, Quaddruppel, Gulden Draak, Kanon... en wat vage blikjes gemaakt door heineken i guess.
Kom kom ouwe, jouw rug is al kromgetrokken, dan is het niet meer dan logisch welke positie jij gaat innemen. Hihihi "nemen". Love you!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom maar langs en buig je voorover. Dan voel je pas wat.
Jij voelt het verschil toch niet tussen een bezem.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom kom ouwe, jouw rug is al kromgetrokken, dan is het niet meer dan logisch welke positie jij gaat innemen. Hihihi "nemen". Love you!!!
Over wat voor tijdsbestek praten we?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:27 schreef Drugshond het volgende:
Grand Cru en verboden vrucht.... dat is altijd al mijn favo geweest. Gooide er ooit 14 achterover (met soortgelijk weer) en nog overeind staan. En kon alle gesprekken volgen en beantwoorden.
Ben zelfs nog thuis gekomen.
Ja... niet zover van hier (ben wel een van de vroege vogels die daar gaat shoppen). Maar gelet op mijn vorige post sommige liggen echt al voor de deur en dan komen ze bij de kassa met euroshopper bier.quote:
En jou?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij voelt het verschil toch niet tussen een bezem.
Ik heb hier nog wel wat staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, vanavond maar eens een legertje speciaalbier inslaan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef betyar het volgende:
En de 0,0 witbier raak ik kwijt aan mijn zoontje
Luxe hoor, een supermarkt die zo vroeg open is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja... niet zover van hier (ben wel een van de vroege vogels die daar gaat shoppen). Maar gelet op mijn vorige post sommige liggen echt al voor de deur en dan komen ze bij de kassa met euroshopper bier.
Die gasten kijken altijd smerig naar mij.... (omdat ik wel smaak heb, en het kan betalen)
07:00...is voor mij een uitkomst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Luxe hoor, een supermarkt die zo vroeg open is.
Ik heb vernomen dat het nog wel redelijk meevalt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ramadan moet wel heel zwaar zijn met dit weer.
De eetlust is ook wat minder met dit weer. Dan is het tot 22 uur volhouden nog wel te doen lijkt me (althans in theorie, heb geen ervaringquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het nog wel redelijk meevalt.
Pff, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ramadan moet wel heel zwaar zijn met dit weer.
Kan nog wel eens een mooi buitje wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Drugshond het volgende:
boem....
De atmosfeer staat op ontploffen #539 Tommyguns Superstorm! (moving out)
Hier doen we het voor.... er zijn een paar dingen waarvoor ze me (at any time) wakker mogen maken. Onweer zit daarbij,quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan nog wel eens een mooi buitje worden![]()
Het zal vannacht flink tekeer gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |