Oh, dat is wel irritant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen dm's binnen tenzij ik op dm.fok.nl kijk
Je hebt er 2 van mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen dm's binnen tenzij ik op dm.fok.nl kijk
Het moet fucking hard regenen. Al ben ik zo op de fiets en heb ik niets langs aan, het interesseert me niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het moet fucking hard regenen. Al ben ik zo op de fiets en heb ik niets langs aan, het interesseert me niet.
Ik krijg ze wel.... maar sommige zijn echt : handle with care.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg sowieso geen dm's. Niemand mag mij kennelijk.
Een wit t-shirt zonder BH eronder doet het wel goed in de regenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het moet fucking hard regenen. Al ben ik zo op de fiets en heb ik niets langs aan, het interesseert me niet.
Kun je nu nooit eens een dag zonder die meid met dit soort flauwekul lastig te vallen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Een wit t-shirt zonder BH eronder doet het wel goed in de regen
Frank zappa...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit eens een dag zonder deze SC lastig te vallen met je zure inhoudsloze posts?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kun je nu nooit eens een dag zonder die meid met dit soort flauwekul lastig te vallen?
Was ist? Beetje seksueel gefrustreerd dat je te jonge meiden via fora moet uitdagen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit eens een dag zonder deze SC lastig te vallen met je zure inhoudsloze posts?
Ga jij nou maar met je xenofobe maatjes zuur op allochtonen lopen afgeven in NWS.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ist? Beetje seksueel gefrustreerd dat je te jonge meiden via fora moet uitdagen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ist? Beetje seksueel gefrustreerd dat je te jonge meiden Duitsers via fora moet uitdagen?
Je hebt er nou zelfs drie van mij gekregen, bofkont.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg sowieso geen dm's. Niemand mag mij kennelijk.
Jij zit constant mij uit te dagen via fora, seksueel gefrustreerd mannetje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ist? Beetje seksueel gefrustreerd dat je te jonge meiden via fora moet uitdagen?
quote:
Deed ik vanmorgen al om 07:00... lachen die gasten bij de kassa at AH.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, vanavond maar eens een legertje speciaalbier inslaan.
Dankjewel schatje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt er nou zelfs drie van mij gekregen, bofkont.
Speciaal bier haal je niet bij de AH.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Deed ik vanmorgen al om 07:00... lachen die gasten bij de kassa at AH.
Die gaan naar buiten... en pssst. Gelijk knallen met euro-shopper blikken.
I love you to.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij zit constant mij uit te dagen via fora, seksueel gefrustreerd mannetje.
Ik acht dit een bijzonder lage wijze van besmeuren.quote:
Jammer dat jij de humor hier niet snapt. En helaas blijf jij FOK! gebruiken om jouw frustraties op te botvieren. Ga eens naar een zieleknijper, zal je goed doenquote:
Hoe vond u mijn eerdere besmeuringen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik acht dit een bijzonder lage wijze van besmeuren.
Kom maar langs en buig je voorover. Dan voel je pas wat.quote:
Wiens vriendin zei dit ook gisteravond, toen ze door een niet nader te noemen heerschap werd besmeurd met een laag dunne stront?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik acht dit een bijzonder lage wijze van besmeuren.
Nou...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Speciaal bier haal je niet bij de AH.
Misschien krijgen we dan groepskorting. Volgende meet bij mijn psych!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat jij de humor hier niet snapt. En helaas blijf jij FOK! gebruiken om jouw frustraties op te botvieren. Ga eens naar een zieleknijper, zal je goed doen
Wiens facebook hebt u nu weer gehackt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wiens vriendin zei dit ook gisteravond, toen ze door een niet nader te noemen heerschap werd besmeurd met een laag dunne stront?
Humor niet snappen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat jij de humor hier niet snapt. En helaas blijf jij FOK! gebruiken om jouw frustraties op te botvieren. Ga eens naar een zieleknijper, zal je goed doen
Oh, jij hebt een XL zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou...
Grand Cru, Verboden vrucht, Quaddruppel, Gulden Draak, Kanon... en wat vage blikjes gemaakt door heineken i guess.
Kom kom ouwe, jouw rug is al kromgetrokken, dan is het niet meer dan logisch welke positie jij gaat innemen. Hihihi "nemen". Love you!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom maar langs en buig je voorover. Dan voel je pas wat.
Jij voelt het verschil toch niet tussen een bezem.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom kom ouwe, jouw rug is al kromgetrokken, dan is het niet meer dan logisch welke positie jij gaat innemen. Hihihi "nemen". Love you!!!
Over wat voor tijdsbestek praten we?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:27 schreef Drugshond het volgende:
Grand Cru en verboden vrucht.... dat is altijd al mijn favo geweest. Gooide er ooit 14 achterover (met soortgelijk weer) en nog overeind staan. En kon alle gesprekken volgen en beantwoorden.
Ben zelfs nog thuis gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |