Paprika opbakken... beetje gember +knoflook erbij. Rijstwijn + Soja over kant en klaar. Geen zin om moeilijk te doen in de keuken. En wat nootjes + knappertjes + kokus eroverquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk met dit weer. Ik heb macaroni, ook kant en klaar. Salade erbij, idem.
Nou, dat is altijd nog meer moeite dan ik met de magnetron doe. Hulde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Paprika opbakken... beetje gember +knoflook erbij. Rijstwijn + Soja over kant en klaar. Geen zin om moeilijk te doen in de keuken. En wat nootjes + knappertjes + kokus erover
Dan kan ik opdoeken.... ben echt behoorlijk (en gemeen) grof. Maar ik ben wel lief.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef Reya het volgende:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20120727_125
Seksistische opmerkingen strafbaar stellen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
Ome Titus eet kipsaucijs.The spoiler spoils it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch wel lui koken.. hoe kom je zo dichtbij mogelijk een authentieke afhaal chinees smaak zonder al te veel moeite.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat is altijd nog meer moeite dan ik met de magnetron doe. Hulde.
Signalement van de verdachte uit Etten-Leur: een Russische kolonelspet, een spijkerjack met de vlag van de zuidelijke Verenigde Staten, een camouflagebroek en kistjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan kan ik opdoeken.... ben echt behoorlijk (en gemeen) grof. Maar ik ben wel lief.
Dat hoopte ik al.quote:
Ik woon in Eindhoven... en die spijkerjas heb ik nog steeds. De rest is no problem.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Signalement van de verdachte uit Etten-Leur: een Russische kolonelspet, een spijkerjack met de vlag van de zuidelijke Verenigde Staten, een camouflagebroek en kistjes.
Daar gaan we straks naartoe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven... en die spijkerjas heb ik nog steeds. De rest is no problem.
Mocht iemand dat idee krijgen zal hij/zij jammerlijk falen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:05 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ga zo naar The Dark Knight Rises. Mocht er iemand behoefte hebben om wraak op mij te nemen, dan is 'ie van harte welkom.
owke.. kijken wat haar reaktie is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
++1 is niet nodig hé.
++ is genoeg
Oh, dat is wel irritant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen dm's binnen tenzij ik op dm.fok.nl kijk
Je hebt er 2 van mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen dm's binnen tenzij ik op dm.fok.nl kijk
Het moet fucking hard regenen. Al ben ik zo op de fiets en heb ik niets langs aan, het interesseert me niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het moet fucking hard regenen. Al ben ik zo op de fiets en heb ik niets langs aan, het interesseert me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |