Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef JDude het volgende:
[..]
En de "Hoe laat begint het in Schubbekuttenveen?" "Kan ik om 17:53 nog fietsen?" posts natuurlijk.
Zal wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef zlotka het volgende:
Benieuwd wat er gaat komen vanmiddag hier in het oosten
Je kan wel de OP aanpassenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Meh, vergeet ik de title aan te passen
Kan een modje er wat moois van maken?![]()
Title niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kan wel de OP aanpassen![]()
Verander Foto selectie in Fotoselectie. Aan elkaar dus. Anders is het een foto van de selectie
Oh fuckquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Title niet?
En dat is een plaatje, pas maar aan
Die is daarin tegen stukke beter en best een aardige verwachting.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:04 schreef Maron het volgende:
[..]
Moet je de 24 uur vooruit eens bekijken..
De elite van de elite. Vergis je nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Damn, in dit topic zit echt de weerelite. Weersnobben
dat is welke noodweer-voorspelling de discussie hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Scheer je weg pauperquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Mijn digitaal weerstation op de vensterbank meldt nog niet dat het gaat regenen. Mijn dierbare CRESTA zit er niet vaak naastquote:
Regenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:11 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Mijn digitaal weerstation op de vensterbank meldt nog niet dat het gaat regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |