Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef JDude het volgende:
[..]
En de "Hoe laat begint het in Schubbekuttenveen?" "Kan ik om 17:53 nog fietsen?" posts natuurlijk.
Zal wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef zlotka het volgende:
Benieuwd wat er gaat komen vanmiddag hier in het oosten
Je kan wel de OP aanpassenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Meh, vergeet ik de title aan te passen
Kan een modje er wat moois van maken?![]()
Title niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kan wel de OP aanpassen![]()
Verander Foto selectie in Fotoselectie. Aan elkaar dus. Anders is het een foto van de selectie
Oh fuckquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Title niet?
En dat is een plaatje, pas maar aan
Die is daarin tegen stukke beter en best een aardige verwachting.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:04 schreef Maron het volgende:
[..]
Moet je de 24 uur vooruit eens bekijken..
De elite van de elite. Vergis je nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Damn, in dit topic zit echt de weerelite. Weersnobben
dat is welke noodweer-voorspelling de discussie hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Scheer je weg pauperquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Mijn digitaal weerstation op de vensterbank meldt nog niet dat het gaat regenen. Mijn dierbare CRESTA zit er niet vaak naastquote:
Regenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:11 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Mijn digitaal weerstation op de vensterbank meldt nog niet dat het gaat regenen.
Moeten we dit serieus nemen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef Scrummie het volgende:
GEBEURTNIKSXONEONE! Stelletje paniekzaaidersdst! PRFFF! ALTIJD HETZELFDE LIDJE DR KMT GEWN NIKS HIER! AL DIE ophef voor nix!
Vele weten niet eens wat dat nou inhoudt zonder de uitleg van Estofex erbij te lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:17 schreef Frutsel het volgende:
Een 'Level 1' nemen we toch ook al niet meer serieus?
Precies voor een level 1 kom ik eigenlijk mijn bed niet meer uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:17 schreef Frutsel het volgende:
Een 'Level 1' nemen we toch ook al niet meer serieus?
Daarvoor is dan ook dit topicquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:18 schreef Narasan het volgende:
[..]
Vele weten niet eens wat dat nou inhoudt zonder de uitleg van Estofex erbij te lezen.
Het zal me benieuwenquote:Ze gaan vanmiddag een mogelijke upgrade naar level 2 doen...
Dat staat zelf in hun verwachtingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarvoor is dan ook dit topic
[..]
Het zal me benieuwen
sommige mensen kunnen geen Engels of hebben alsnog vragenquote:
Dat zeg jij! HAAAARP!quote:We zien wel wat er gebeurt. Kunnen het toch niet veranderen..
Gewoon lekker thuis blijven, niets aan het handje!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ben thuis vanavond. Wie kan mij vertellen of ik veilig ben in mijn appartement drie hoog in Veenendaal? Ben beetje bang voor scenario's zoals wind met omvallende muren, bolbliksem (die dan gelukkig meteen de problemen met de bovenbuurman oplost) en overstromingen.![]()
Ik overweeg daarom om buiten te gaan staan, lijkt me veiliger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel onder een boom toch zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik overweeg daarom om buiten te gaan staan, lijkt me veiliger
En dan hopen dat er geen bliksem in slaat...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:23 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Wel onder een boom toch zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn de sensatiezoekers vast niet met je eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:24 schreef Narasan het volgende:
[..]
En dan hopen dat er geen bliksem in slaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |