Oh ja, dat las ik, dat je ze boven je fans gaat zetten. Ben benieuwd of dat werkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer een uitdaging, en een groter model is pas vanaf eind augustus leverbaar.
Maar deze is dus ook precies groot genoeg voor boven op mijn computer.. bovenop heb ik 2 platformpjes waaronder 2 grote ventilatoren zitten. Dus dan kan ik daar zo'n helikoptertje op zetten en met een beetje geluk gaat die rotor dan ook nog draaien door de luchtstroom.
Dan doe ik er 1 in politie-uitvoering en deze Lifeliner. Ik regel ook "decals" zodat het een replica is van de lifeliner 4 ipv een Duitse ADAC heli.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
Ome Titus eet kipsaucijs.Geen mosselsaus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu valt het wel mee. 1.69 euro voor zo'n klein potje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Drugshond het volgende:
o ja painten ook. En die verf was rette duur.
Dat deed ik ook, van de Sopwith Camel tot de SR-71, allemaal 1 op 72.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:01 schreef Drugshond het volgende:
revell... dat was vroeger lijmen en plakken en tegen het plafond aan hangen.
Toen (begin jaren 80) hetzelfde in guldens volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. 1.69 euro voor zo'n klein potje.
Ik ga het weer oppakken. Het is helemaal niet zo extreem duur en ik denk dat het een goede hobby voor mij is. Als je het netjes doet dan hou je er nog wat moois aan over ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, van de Sopwith Camel tot de SR-71, allemaal 1 op 72.
Ik heb er geen geduld meer voor. Doe nu pc's verhaspelen (bouwen tweaken, is meer mijn ding)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. 1.69 euro voor zo'n klein potje.
Oh dat is ook een passie ding van mij, maar dat is een fucking dure hobby.. ik heb nog een verlanglijstje voor mijn pc a dik 1500 euroquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb er geen geduld meer voor. Doe nu pc's verhaspelen (bouwen tweaken, is meer mijn ding)
Yep.... mijn broer was echt een artist met die dingen. Die kon echt goed painten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, van de Sopwith Camel tot de SR-71, allemaal 1 op 72.
Ik heb echt geen idee wat de prijzen vroeger waren, herinner me vaag iets van 2.99 gulden per potje, die miniblikjes heh. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker, ik kreeg dat toen altijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen (begin jaren 80) hetzelfde in guldens volgens mij.
Ik zou er ook wel weers eens eentje willen maken en beschilderen. Maar dan moet het wel een heel speciaal vliegtuig zijn, een Fokker G-1 ofzo, die heb ik nog nooit als bouwpakket gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ga het weer oppakken. Het is helemaal niet zo extreem duur en ik denk dat het een goede hobby voor mij is. Als je het netjes doet dan hou je er nog wat moois aan over ook.
Hoeft ook niet af te zijn.... en maak van 1500 maar bijna 3000 (zelfbouw) .. Ik ga redelijk ver hierin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh dat is ook een passie ding van mij, maar dat is een fucking dure hobby.. ik heb nog een verlanglijstje voor mijn pc a dik 1500 euroDat soort projecten zijn nooit af.
Die is er....no doubt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel weers eens eentje willen maken en beschilderen. Maar dan moet het wel een heel speciaal vliegtuig zijn, een Fokker G-1 ofzo, die heb ik nog nooit als bouwpakket gezien
I do.....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar als je 'm vindt, laat het weten!
Held ben je, het zelf in elkaar zetten van vliegtuigen heb ik ook jarenlang gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:55 schreef Auti het volgende:
Hey EG, ik heb deze gekocht.
[ afbeelding ]
Ik ga helikopters verzamelen
huh ?!?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef Disana het volgende:
Ik wil niet luguber doen, maar was er laatst niet iemand die zijn overleden kat tot helicopter had omgebouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |