Dat...weet bijna niemand.quote:
quote:
En dan hier ook even. Was te verwachten...quote:Estelle Cruijff officieel getuige
AMSTERDAM - Estelle Cruijff is sinds vrijdag officieel getuige in de zaak van haar geliefde, kickbokser Badr Hari. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie aan RTL Boulevard.
Estelle en Badri waren samen op het dancefeest Sensation White, waar miljonair Koen Everink ernstig werd mishandeld. Everink heeft verklaard dat Badr hem klappen heeft uitgedeeld.
Hari wordt bovendien verdacht van nog een mishandeling en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord.
Hari wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die gaat bekijken hoe lang de politie de kickbokser nog vast kan houden.
En dit is je taalbeheersing na 10 jaar?quote:
Ik ken mensen die hier minder dan een jaar wonen en op een gelijkwaardig niveau als jou schrijven. Zal wel aan de instelling liggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef zouzou het volgende:
hahaha! Waarom wil je mij weg Die_...H.. ?
Ik woon 10 jaar hier...hahaha, jullie zijn grappig
Zo een mooie vrouw als Zouzou???? dom dom dom.
Zeg jij nu dat ZouZou in een instelling zit? Dat zou wel een heleboel verklaren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ken mensen die hier minder dan een jaar wonen en op een gelijkwaardig niveau als jou schrijven. Zal wel aan de instelling liggen.
Dat doet me denken aan die verschrikkelijke film. http://en.wikipedia.org/wiki/Baise-moiquote:
Een snoeklepelquote:
Het is erg vermakelijk ja. Vooral na dat hele grote gedoe over 'zooo verliefd' en 'dat zijn allemaal roddels, hij is nog nooit veroordeeld! Er is zelfs nog nooit aangifte gedaan!!111!!111'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
On topic ben ik wel heel benieuwd hoe dat verhoor van Estelle verloopt. Ik denk dat die zich inmiddels wel voor haar hoofd kan slaan, vanwege haar blinde bakvissengedoe.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ZouZou in een instelling zit? Dat zou wel een heleboel verklaren.
Dit verhaal blijft haar eeuwig achtervolgen. Eerst die klucht met die vuilniscontainer enzo, en nu dit. Stom, stom, stom.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
On topic ben ik wel heel benieuwd hoe dat verhoor van Estelle verloopt. Ik denk dat die zich inmiddels wel voor haar hoofd kan slaan, vanwege haar blinde bakvissengedoe.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:06 schreef zouzou het volgende:
Dat Badr Hari iemand uit zijn mond slaan of dat iemand met een gebroken been en een gezicht
aan puim het ziekenhuis in slaan bewijs nog niet dat Badr zelf heeft het gedaan ,
Vanaf zijn relatie met Estelle wij horen teveel en een continu naam:Badr Hari dit Badr Hari Dat.......
In zijn heel leven, tot nu toe, heeft hij gehad 2 of 3 OFFiCIELE RUZIES,
voor een vechter van beroep,dat is niks!!
Maar bij Badr wordt nu meer kritiek ,meer gesproken dan met de Pedofiel met 80 misbruikte kinderen of bij de man met de zwaardse auto bij de koningindag....etc.....
Ik denk dat hier niet bewust ,Badr afkomst spelt een rol ,en niemand wil aan geven dat zo is.
Als in de plaats van Badr een Hans was, waren niet over zoveel publicaties en zoveel discuties.
En dat in Frankrijk kan ook gebeuren.
Alleen in Frankrijk en zeker Lyon,ze idoleren Badr.
In de wereld ,Badr is de beste kickbokser,maar niemand praat over zijn prestaties.
Badr geef aan kinderen gratis lees,
hij help met goede doelen etc...
Badr heeft 2 officiele ruzie, en er waren Menselijke ruzies,dat kan bij iederen gebeuren:.
en portier laat Badr en zijn vrienden niet binnen,hij word descrimineerd ,iederen kan boos worden.
De andere ruzie:kreegt hij een bel van een alleenstande moeder omdat haar 5 jarige kindje wordt
door een buurman geslaan.
(goede zoeken in internet, hij heeft niet zo een... ruzie gedaan)
Hij is niet zo een monster,hij is juist een goede mens.
En geloof mij, hij kan morgen of in een paar dagen ONSCHULDIG zijn
Omdat de verhalen met de 2 slachtoffers klopen niks van.
Afwachten,dat is de zoveel keer dat ik het zegt, klopt geen meter van.
Deze mensen zijn goede vrienden met mekaar,(fotos in de Arena)
ze zijn arivisten(net miljonair,dus gek met geld)
Of ze willen solidaires voor Ruud,hem helpen .
maar bij de kant van Ruud stil,te stil.(Deze man zelfs microfone geinstaleren en uren lang
verstoppen 4 uuren lang achter een container om Estelle te espionneren.) Is dat niet CRIMINEEL????
Dat is makkelijker liegen met vaste beschuldingen dan wat Ruud gedaan heeft???,
Fok mensen hier, heb ik er altijd respect voor jullie, omdat jullie hebben verstaande van rechte zaken,
jullie intelligente zijn,etc...Maar in deze zaal zien jullie niet dat iets KLOPT NIET???
Of jullie zijn verblind van de afkomst van Badr en niet denken dipper beter .
Geeft niks, ook als je niet plakt ben je vermakelijkamusant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:57 schreef zouzou het volgende:
Ik kan niet plakken om jullie te laten het lezen.
Helemaal nooit? Jeetje zeg. Zit er een burqa in de weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
Boris, ik heb altijd contact met Nederlanders die perfect Frans praaten,
ik ben hier voor werken, niet voor studieren.
En Ringo : je moet zo schrijven :qui baise zouzou?zonder de woord: la..
Mijn antwoord is: je ne baise jamais et surtout pas avec des anonymes!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
quote:
Sympatieke gast welquote:
Wat vind je zo verschrikkelijk aan die film? Ik vindt het eigenlijk wel een mooie film.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die verschrikkelijke film. http://en.wikipedia.org/wiki/Baise-moi
Zouzou, heb je zelf ook gebokst?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:38 schreef zouzou het volgende:
Ik n....k zeker nooit met onbekenden en zeker als ze anonym zijn.
Dat was mijn antwoord aan Ringo.
Nee, je weet dan dat er aanwijzingen zijn die een verlengd verblijf rechttvaardigen. Maar dan kan hij nog steeds onschuldig zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:24 schreef mossad_agent het volgende:
Badrtje moet dus nog twee weken blijven zitten. Dan weet je in ieder geval dat hij wat heeft gedaan.
Onschuldig in de trend dat ze het bewijs niet rond krijgen voor een klinkende zaak. Dat zegt in Nederland weinig over de werkelijke schuld helaas.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, je weet dan dat er aanwijzingen zijn die een verlengd verblijf rechttvaardigen. Maar dan kan hij nog steeds onschuldig zijn.
Dat is jouw mening en ik zie genoeg om het daar niet mee eens te zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:38 schreef 3-voud het volgende:
Onschuldig in de trend dat ze het bewijs niet rond krijgen voor een klinkende zaak. Dat zegt in Nederland weinig over de werkelijke schuld helaas.
Volgens mij ging het juist daar om.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:01 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat te kort door de bocht en daar ging het ook niet om.
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat die wel eens veel minder belastend zou kunnen zijn dan JvdH het doet voorkomen en hier wordt nageblaat.quote:Het ging erom dat jij uit de gang van zaken (geen actie ondernomen tegen Hari, geen letterlijk citaat van slachtoffer in media, enz.) opmaakte dat de verklaring van Everink (en/of andere getuigen) niet (noemenswaardig) belastend voor Hari zou zijn. Dat is klinkklare onzin.
Oh, je weet wat hij verklaard heeft? Vertel, ik moest het namelijk doen met het enige citaat van JvdH waarin hij stelt dat het hem niet alleen om Hari gaat en dat hij hoopt dat de daders worden gepakt en daartoe getuigen oproept om zich te melden, kennelijk op een vraag van JvdH naar Hari. Dat zou dan meteen verklaren waarom Hari niet meteen verdachte was.quote:Dat doet echter niets af aan het feit dat er inderdaad andere bewijzen zijn of kunnen komen die wijzen op een (iets of heel) andere gang van zaken dan door Everink verklaard is.
Er worden mensen voor minder opgepakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij ging het juist daar om.
[..]
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat die wel eens veel minder belastend zou kunnen zijn dan JvdH het doet voorkomen en hier wordt nageblaat.
[..]
Oh, je weet wat hij verklaard heeft? Vertel, ik moest het namelijk doen met het enige citaat van JvdH waarin hij stelt dat het hem niet alleen om Hari gaat en dat hij hoopt dat de daders worden gepakt en daartoe getuigen oproept om zich te melden, kennelijk op een vraag van JvdH naar Hari. Dat zou dan meteen verklaren waarom Hari niet meteen verdachte was.
Dat jij te dom bent om het te begrijpen maakt niet dat de hele wereld dat is. En dat kun jij inderdaad niet zelf bepalen.quote:
Nog steeds? Ik dacht dat je huisjesmelker was geworden, en als je even geen wc hoeft te ontstoppen je gezellig hier komt posten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt het bijna bij het juiste eind: ws is middelmatig en ik ben de jurist.
Volgens mij claimde ik ooit dat een getalenteerd student rechten in een jaartje zou kunnen doen als de universiteit zou meewerken. Nou snap ik best dat dat een verwarrende mededeling is voor iemand die niet weet wat het is om getalenteerd te zijn en een gevoel van eigenwaarde moet ontlenen aan de niveaudaling in het hoger onderwijs, maar deze gevolgtrekking kan ik niet relateren aan je leesvaardigheid en is zo ver heen dat ik wensdenken vermoed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij claimde ooit tegen mij dat hij een jaartje rechten heeft gestudeerd.
Dropout dus...
Hoor ik nou een zwijntje knorren dat het parels wil zien?quote:Ik denk dat zijn kennis wel eens praktijkkennis kan zijn, maar dat blijft gissen, want ws schaamt zich kennelijk voor zichzelf, aangezien hij als een oester is als het hemzelf betreft.
bronquote:Tweede aanhouding in zaak-Badr Hari
De politie heeft afgelopen maandag een tweede verdachte aangehouden in de zaak rond Badr Hari. Justitie verdenkt deze 34-jarige Eindhovenaar ook van betrokkenheid bij de zware mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA.
Hij werd gearresteerd op vliegveld Eindhoven, aldus het Openbaar Ministerie in Amsterdam vrijdag. De rechter-commissaris heeft de man inmiddels voor 14 dagen in bewaring gesteld.
Voorarrest
Ook kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vandaag bepaald bij Hari's voorgeleiding. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink in de Arena. Everink raakte zwaargewond. Eerder vandaag werd bekend dat Estelle Cruijff is opgeroepen als getuige in de zaak.
Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
Doodslag in vereniging
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor. De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat.
Van www.nu.nlquote:Verdenking
De formele verdenking tegen Hari luidt nu poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging.
Je ne veux que savoir who-le-fuck est zouzou.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
Logisch nadenken is moeilijk.quote:
Ik zal het nog een keer proberen.quote:Dat zou dan meteen verklaren waarom Hari niet meteen verdachte was.
bron nu.nlquote:De formele verdenking tegen Hari is naar aanleiding van de tweede aanhouding aangepast en luidt nu poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging.
Echte liefde overwint de diepste dalen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echte liefde overwint de diepste dalen.
Het lijkt mij dat je bij logisch nadenken vaststelt wat je weet en wat je niet weet. Dan moet je dus terug naar vóór de beeldvorming, en daarin faal je. Je doet immers of je al weet wat Everink verklaard heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Logisch nadenken is moeilijk.
Je hoeft niet te weten wat A verklaard heeft om te kunnen stellen dat B misschien iets anders gaat verklaren dan A verklaard heeft.
Niet zo'n goede poging. Het gaat er namelijk niet om wat de politie wanneer zegt, hoewel we daarin ook hebben gezien dat de beeldvorming op de feiten vooruit loopt, maar ook wat de politie doet.quote:Ik zal het nog een keer proberen.
a) Ja, de politie moet dat natuurlijk zeggen.
b) Nee, de politie hoeft dat niet te zeggen. De politie kan genoeg informatie denken te hebben voor een veroordeling, en dan nog mogen ze gewoon zeggen dat iemand geen verdachte is. Pas wanneer de politie het in het belang van het onderzoek acht, bijvoorbeeld als ze iemand willen gaan verhoren of DNA van iemand willen gaan afnemen, zal de politie aan iemand duidelijk moeten maken dat hij of zij verdachte is.
Tip: het langste antwoord is vaak het juiste.
Zo poging tot doodslag zelfs! Dat is veel meer dan ik had verwacht!quote:
Ik heb het idee dat het wat zwaar aanzetten. Als Badr Hari hem daadwerkelijk dood zou willen slaan zou hij wel andere verwondingen gehad hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo poging tot doodslag zelfs! Dat is veel meer dan ik had verwacht!
Laat Weltschmerz het maar niet horen.
Doen ze wel vaker bij mishandelingen, met name als je een liggende persoon tegen het hoofd schopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het wat zwaar aanzetten. Als Badr Hari hem daadwerkelijk dood zou willen slaan zou hij wel andere verwondingen gehad hebben.
Wat een overdreven gedoe. Ik vind poging tot doodslag een kwalificatie die alleen op gaat wanneer iemand de intentie had om iemand te doden, maar waarbij de persoon niet overleden is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker bij mishandelingen, met name als je een liggende persoon tegen het hoofd schopt.
Mwah, als jij als professioneel kickboxer iemand tegen zijn kop aantrapt terwijl hij weerloos op de grond ligt neem je op dat moment wel het risico dat je hem dood trapt, ook al is dat je intentie niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat een overdreven gedoe. Ik vind poging tot doodslag een kwalificatie die alleen op gaat wanneer iemand de intentie had om iemand te doden, maar waarbij de persoon niet overleden is.
Tja, als het niet je intentie is, is het ook geen poging.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, als jij als professioneel kickboxer iemand tegen zijn kop aantrapt terwijl hij weerloos op de grond ligt neem je op dat moment wel het risico dat je hem dood trapt, ook al is dat je intentie niet.
Oh jawel, je aanvaardt het risico dat het kan gebeuren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Tja, als het niet je intentie is, is het ook geen poging.
Nee hoor. Als X=3 dan is X^2 9, en ik weet totaal niet wat X is. Ik weet alleen dat áls X 3 zou zijn, dat dán X maal X op 9 uitkomt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt mij dat je bij logisch nadenken vaststelt wat je weet en wat je niet weet. Dan moet je dus terug naar vóór de beeldvorming, en daarin faal je. Je doet immers of je al weet wat Everink verklaard heeft.
Nu wordt het weer een aandoenlijk verhaaltje.quote:Een verdachte van een ernstige zaak met een nationaliteit van een land dat geen onderdanen uitlevert naar het buitenland laten vertrekken ligt niet zo voor de hand.
Woordenboek: po·ging (de; v; meervoud: pogingen) 1het streven; moeite die men aanwendt voor een bep. doel:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh jawel, je aanvaardt het risico dat het kan gebeuren.
Waarom dubieus, als iemand 180 rijdt door een woonwijk en iemand kapot rijdt zal het ook niet zijn intentie zijn. Lekker boeiend allemaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Woordenboek: po·ging (de; v; meervoud: pogingen) 1het streven; moeite die men aanwendt voor een bep. doel:
Aangezien het niet het streven is om iemand te doden, hoe kan het dan een poging tot doodslag zijn? Juridisch gezien zal het allemaal best zo zijn, maar ik vind het dubieus.
Noemen ze dat ook poging tot doodslag? Misschien moet de rechtspraak zich even verdiepen in wat poging betekent.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom dubieus, als iemand 180 rijdt door een woonwijk en iemand kapot rijdt zal het ook niet zijn intentie zijn. Lekker boeiend allemaal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enkhuizer_doodslagquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Noemen ze dat ook poging tot doodslag? Misschien moet de rechtspraak zich even verdiepen in wat poging betekent.
Poging tot dood door schuld kan natuurlijk niet, daarom zullen ze het etiketje poging tot doodslag wel lichtzinnig gebruiken.
Dat ze het doodrijden, in deze situatie, doodslag noemen lijkt me correct. Maar nogmaals als er geen intentie/streven is, kan er ook geen poging zijn. Lijkt me taalkundig gezien niet juist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enkhuizer_doodslag
pic's please.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef zouzou het volgende:
hahaha! Waarom wil je mij weg Die_...H.. ?
Ik woon 10 jaar hier...hahaha, jullie zijn grappig
Zo een mooie vrouw als Zouzou???? dom dom dom.
Nope, die ander was maandag al opgepakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:39 schreef YazooW het volgende:
Raar, Badr Hari wordt gepakt en 2 dagen later pakken ze ook meteen iemand anders. Zou Badr hem erbij hebben genaaid?
Die drol is zo geflipt als wat. Wat een drama.quote:
Ja maar begrijp het nou! Toen was hij nog jong! Nu heeft hij zichzelf helemaal in de hand hoor. Het is allemaal gelogen weet je...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Die drol is zo geflipt als wat. Wat een drama.
haha badr de hommoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Die drol is zo geflipt als wat. Wat een drama.
O! Doodsverwensing. BAN!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Mag zouzou een eigen topic, waar ze niemand lastig valt? Of forum. Of een nekschot?
Dan zou het moord of poging tot moord zijn, het verschil tussen moord en doodslag zit hem juist in de intentie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat een overdreven gedoe. Ik vind poging tot doodslag een kwalificatie die alleen op gaat wanneer iemand de intentie had om iemand te doden, maar waarbij de persoon niet overleden is.
De 1 vertegenwoordigd egypte, de ander marokko en dan gaan ze in het nls tegen elkaar scheldenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:10 schreef ukga het volgende:
[..]
haha badr de hommo
zn persco met Hesdy ging ook al zo sportief
dit is gedaan om meer variatie te brengen in afkomst van k1 deelnemers (lees: winnaars) omdat NL te hard heerste in de k1 (wgp)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De 1 vertegenwoordigd egypte, de ander marokko en dan gaan ze in het nls tegen elkaar schelden
Dat doen ze ook in schaatsen en korfbal, alleen bliven dergelijke acties daar uit,quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef ukga het volgende:
[..]
dit is gedaan om meer variatie te brengen in afkomst van k1 deelnemers (lees: winnaars) omdat NL te hard heerste in de k1 (wgp)
Maarja sneu is het wel
Eén van de voordelen van een multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De 1 vertegenwoordigd egypte, de ander marokko en dan gaan ze in het nls tegen elkaar schelden
Nadelen...vergis je niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Eén van de voordelen van een multiculturele samenleving.
Peter Grahamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef ukga het volgende:
Sven Kramer hakt er op los met zn klapschaats!
Ik zie de koppen al in de kranten :p
Maar had Badr ook niet een persco met Karejev, of Stefan Leko ofzo, dat ze gingen knokke?
Oja die was het idd ja (was hier boven al gepost, was ff in de warquote:
VertegenwoordigTquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
dit wilde ik ook zeggen jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou het moord of poging tot moord zijn, het verschil tussen moord en doodslag zit hem juist in de intentie.
Nee. De intentie om te doden is op zich hetzelfde bij moord en doodslag. Het verschil zit 'm eigenlijk alleen in de voorbedachte rade. Dat is ook een vorm van intentie, maar het leek me niet dat je dat bedoelde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou het moord of poging tot moord zijn, het verschil tussen moord en doodslag zit hem juist in de intentie.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wie maakt er een gifje van de knock-out van Hari bij 11:40.
Hij krijgt echt een heerlijke trap voor z'n smoel en gaat gestrekt hahaha!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach gut, het trolletje is hard op zijn bek gegaan en gaat wild om zich heen slaan... Wat lief!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat jij te dom bent om het te begrijpen maakt niet dat de hele wereld dat is. En dat kun jij inderdaad niet zelf bepalen.
[..]
Nog steeds? Ik dacht dat je huisjesmelker was geworden, en als je even geen wc hoeft te ontstoppen je gezellig hier komt posten.
[..]
Volgens mij claimde ik ooit dat een getalenteerd student rechten in een jaartje zou kunnen doen als de universiteit zou meewerken. Nou snap ik best dat dat een verwarrende mededeling is voor iemand die niet weet wat het is om getalenteerd te zijn en een gevoel van eigenwaarde moet ontlenen aan de niveaudaling in het hoger onderwijs, maar deze gevolgtrekking kan ik niet relateren aan je leesvaardigheid en is zo ver heen dat ik wensdenken vermoed.
[..]
Hoor ik nou een zwijntje knorren dat het parels wil zien?
Dat is een standaard truuk om iemand langer vast te kunnen houden... Rechters doen daar niet moeilijk over en het is een van de vele dagelijkse praktijken waaruit blijkt dat we in NL een loopje nemen met de rechten van verdachten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo poging tot doodslag zelfs! Dat is veel meer dan ik had verwacht!
Laat Weltschmerz het maar niet horen.
Uit de mishandeling kan de intentie ook blijken. Zgn voorwaardelijk opzet. B.v. als je iemand tegen het hoofd schopt: dan neem je de aanmerkelijke kans dat je hem dood schopt voor lief.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat ik dat nog mag meemaken! De ene juristenzuigtrol die de andere juristenzuigtrol ervan beschuldigt een "trolletje" te zijn!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 06:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach gut, het trolletje is hard op zijn bek gegaan en gaat wild om zich heen slaan... Wat lief!
quote:Nog meer problemen voor de al van twee zware mishandelingen verdachte kickbokser Bard Hari!
Dan is die 'ware liefde' natuurlijk snel over.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou als Badr jaartje of 2 mag brommen, hoe komt Estelle dan aan dr centen???
Terug naar Ruud?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan is die 'ware liefde' natuurlijk snel over.
En haar dagelijkse portie keyharde nueckseqs??quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Alimentatie... voor de kinderen en haarzelf, wat dat betreft is het voor haar wel handig als hij veroordeeld wordt voor ze samenwonen, want als ze samenwonen hoeft Ruud geen partneralimentatie te betalen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat ligt aan de organisatie. En gezien de manager van Hari wel wat in de pap te brokkelen heeft bij Glory (hij was eigenaar van voorganger It's Showtime, heeft de boel verkocht maar blijft wel werken voor Glory), zal het wel niet zo snel gebeuren. Wat het beleid van K1 is zou ik niet weten, maar die bestaan toch niet meer op het moment dat dit eventueel van toepassing zou worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wordt hij trouwens echt van alle toernooien geweerd als hij veroordeeld wordt?
Jah, wordt wel eens tijd, ze heeft ons nu lang genoeg aan het lijntje gehoudenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou Estelle, laat eens wat van je horen
dus nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:50 schreef zouzou het volgende:
hahaha..@Cynix...het is een vecht.....echte leuke reactie.
"De beul van Amsterdam" ,deze man is gepakt in Airport van Einthoven.
hij zal op vakantie gaan naar Spanje.
Badr? Die komt uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:53 schreef Leandra het volgende:
Het is echter ook een man uit Eindhoven, dus ik ben benieuwd waar die bijnaam vandaan komt.
Nee, er waren al geruchten dat eerder deze week een man gearresteerd was, een man die "de beul van Amsterdam" genoemd werd, nu blijkt dat maandag een 34-jarige Eindhovenaar gearresteerd is, maar dan vraag ik me af hoe die aan de bijnaam "de beul van Amsterdam" komt...quote:
come againquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:59 schreef zouzou het volgende:
In begin met de affaire van Sensation,politie waren teveel bla bla bla,
nu de absoluut stil en naturlijk bij, ook stil bij Van den Heuvel, klopt dat?
Gaat het dan toch om 3 personen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er waren al geruchten dat eerder deze week een man gearresteerd was, een man die "de beul van Amsterdam" genoemd werd, nu blijkt dat maandag een 34-jarige Eindhovenaar gearresteerd is, maar dan vraag ik me af hoe die aan de bijnaam "de beul van Amsterdam" komt...
Wellicht dat zijn 'werkterrein' in Amsterdam ligt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er waren al geruchten dat eerder deze week een man gearresteerd was, een man die "de beul van Amsterdam" genoemd werd, nu blijkt dat maandag een 34-jarige Eindhovenaar gearresteerd is, maar dan vraag ik me af hoe die aan de bijnaam "de beul van Amsterdam" komt...
Nee, dat denk ik eigenlijk niet, want men heeft het duidelijk over een tweede arrestatie, maar dat die eerder deze week al plaatsvond, dus ik denk dat de Eindhovenaar bedoeld werd met die "beul van Amsterdam", maar dat laatste kan ook wel gewoon blaat uit de geruchtenmachine zijn.quote:
Ja dat zag ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens leverde Google op die term alleen een hele strenge rechter op
Showtime zal geen enorme vetpot zijn. De nieuwe k1 is volgens mij al weer failliet voor hij opgestart is en in mma gaat hij echt niet. Rest hem de Amerikaanse boksbonden en geen idee hoe die daar tegenover staan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat ligt aan de organisatie. En gezien de manager van Hari wel wat in de pap te brokkelen heeft bij Glory (hij was eigenaar van voorganger It's Showtime, heeft de boel verkocht maar blijft wel werken voor Glory), zal het wel niet zo snel gebeuren. Wat het beleid van K1 is zou ik niet weten, maar die bestaan toch niet meer op het moment dat dit eventueel van toepassing zou worden.
Zou hij nog niet financieel onafhankelijk zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Showtime zal geen enorme vetpot zijn. De nieuwe k1 is volgens mij al weer failliet voor hij opgestart is en in mma gaat hij echt niet. Rest hem de Amerikaanse boksbonden en geen idee hoe die daar tegenover staan.
Anders kan een veroordeling het einde van zn carrière zijn en rest hem weinig anders bodyguard der onderwereld te worden.
Lekker dan zo'n bodyguard, als zijn werkgever in 'zijn space' komt ramt hij hem helemaal in elkaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Showtime zal geen enorme vetpot zijn. De nieuwe k1 is volgens mij al weer failliet voor hij opgestart is en in mma gaat hij echt niet. Rest hem de Amerikaanse boksbonden en geen idee hoe die daar tegenover staan.
Anders kan een veroordeling het einde van zn carrière zijn en rest hem weinig anders bodyguard der onderwereld te worden.
Met boksen zijn de bonden misschien niet echt een probleem, maar zal het überhaupt een probleem worden om de VS binnen te komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neh. Paar miljoen red je het niet lang meer mee tegenwoordig met rentes die lager dan de inflatie zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zou hij nog niet financieel onafhankelijk zijn?
Ligt aan je levenstandaard natuurlijk. Hoeveel mensen zijn er wel niet die uberhaupt nooit een paar miljoen gedurende hun werkzame leven verdienen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neh. Paar miljoen red je het niet lang meer mee tegenwoordig met rentes die lager dan de inflatie zijn.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Die willen je nog wel eens weigeren wegens strafblad. Als Marokkaan heeft hij een visum nodig als Nederlander niet. Weet niet of dat nog uitmaakt voor toegang.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Met boksen zijn de bonden misschien niet echt een probleem, maar zal het überhaupt een probleem worden om de VS binnen te komen.
Niet met Estelle als vriendin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ligt aan je levenstandaard natuurlijk. Hoeveel mensen zijn er wel niet die uberhaupt nooit een paar miljoen gedurende hun werkzame leven verdienen?
Met een paar miljoen kan hij volgens mij echt wel als God in Marokko leven hoor.
Haha, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet met Estelle als vriendin.
Juistquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet met Estelle als vriendin.
Ik denk niet dat dat zijn grootste zorg is.. Hij zou eens aan zijn zelfbeheersing moeten werken. Zou hem ook in de ring meer opleveren. Hij is denk ik de beste in zijn tak maar door gebrek aan dicipline laat hij het te vaak afweten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Die willen je nog wel eens weigeren wegens strafblad. Als Marokkaan heeft hij een visum nodig als Nederlander niet. Weet niet of dat nog uitmaakt voor toegang.
Vlak Ali B niet uit!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:47 schreef Marlan het volgende:
Jammer dat de enige succesvolle Marokkaan die geld, roem en gewillige Nederlandse vrouwen voor het rapen had en de jaloezie van de Nederlandse man ervoor terugkreeg, toch een rotte appel blijkt te zijn.
Ik denk dat dat zijn grootste zorg is. Waar wil hij nog geld mee verdienen als hij niet meer aan toernooien mee mag doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zijn grootste zorg is.. Hij zou eens aan zijn zelfbeheersing moeten werken. Zou hem ook in de ring meer opleveren. Hij is denk ik de beste in zij tak maar door gebrek aan dicipline laat hij het te vaak afweten.
Clinics, hij is buitengewoon populair in bepaalde landen. Eigen sportschool en traningen geven. Zich in elkaar laten beuken tijdens een MMA wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zijn grootste zorg is. Waar wil hij nog geld mee verdienen als hij niet meer aan toernooien mee mag doen?
Mede-collumnist bij de nieuwe revu?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat Holleeder nog wel wat voor hem te klussen heeft voor een zakcentje.
Quote schatte zijn vermogen op 6 miljoen, maar die namen aan dat hij 3 miljoen had verdiend met de K1 titel en dat ie datzelfde bedrag was misgelopen in de Grand Prix door diskwalificatie. Dat is echt onzin. Zoveel geld gaat er in K1 niet om en die wereldtitel was ook niet zo belangrijk voor K1 (dat was pas vrij laat opgezet om te kijken of er naast de K1 Grand Prix nog wat te marketen viel).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zou hij nog niet financieel onafhankelijk zijn?
Als Holleeder nog geld heeft. De staat eist nog altijd 17,5 miljoen terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn reputatie werkt dan tegen hem. Een ieder die weet dat Badr Hari op hem af gestuurd wordt pakt gelijk zijn pistool en zal niet wachten tot hij begint met slaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ach ja, de ene dag slaat hij iemand een kliniek in en vervolgens geeft hij clinics.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Ludd het volgende:
[..]
Clinics, hij is buitengewoon populair in bepaalde landen. Eigen sportschool en traningen geven. Zich in elkaar laten beuken tijdens een MMA wedstrijd?
Buiten dat moet er ook een heel team van betaald worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Quote schatte zijn vermogen op 6 miljoen, maar die namen aan dat hij 3 miljoen had verdiend met de K1 titel en dat ie datzelfde bedrag was misgelopen in de Grand Prix door diskwalificatie. Dat is echt onzin. Zoveel geld gaat er in K1 niet om en die wereldtitel was ook niet zo belangrijk voor K1 (dat was pas vrij laat opgezet om te kijken of er naast de K1 Grand Prix nog wat te marketen viel).
Zie hier de laatste K1 Grand Prix winaar met z'n check:
[ afbeelding ]
Dat is dus 4 ton US dollars (nog genoeg geld trouwens). Het zou me niets verbazen als het bij Hari in beide gevallen om 3 miljoen yen is gegaan, wat op ongeveer 30.000 euro uitkomt. Natuurlijk heeft Hari ook andere bronnen van inkomsten, maar die schatting van Quote slaat in ieder geval helemaal nergens op.
Die kosten worden meestal door sponsor gedragen. Toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Buiten dat moet er ook een heel team van betaald worden.
Via onderwereldrelaties voor wie hij af en toe wat bijklust waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Quote schatte zijn vermogen op 6 miljoen, maar die namen aan dat hij 3 miljoen had verdiend met de K1 titel en dat ie datzelfde bedrag was misgelopen in de Grand Prix door diskwalificatie. Dat is echt onzin. Zoveel geld gaat er in K1 niet om en die wereldtitel was ook niet zo belangrijk voor K1 (dat was pas vrij laat opgezet om te kijken of er naast de K1 Grand Prix nog wat te marketen viel).
Zie hier de laatste K1 Grand Prix winaar met z'n check:
[ afbeelding ]
Dat is dus 4 ton US dollars (nog genoeg geld trouwens). Het zou me niets verbazen als het bij Hari in beide gevallen om 3 miljoen yen is gegaan, wat op ongeveer 30.000 euro uitkomt. Natuurlijk heeft Hari ook andere bronnen van inkomsten, maar die schatting van Quote slaat in ieder geval helemaal nergens op.
K1 is vooral groot in landen waar geen PPV cultuur heerst (Japan, Nederland), Amerika is bekend met de PPV cultuur en daar kopen mensen massaal, PPV inkomsten bij K1 zullen niet gek hoog zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die kosten worden meestal door sponsor gedragen. Toch?
Ik ben verder niet zo thuis in het K1 gebeuren, maar krijgen de toppers ook niet een deel van de pay-per-view opbrengsten? Dat is in de UFC wel zo.
K1 is niet via PPV in Japan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die kosten worden meestal door sponsor gedragen. Toch?
Ik ben verder niet zo thuis in het K1 gebeuren, maar krijgen de toppers ook niet een deel van de pay-per-view opbrengsten? Dat is in de UFC wel zo.
Ok, dan heb ik me daar op verkeken. Niet dat ik het dan slecht betaald vind, vergeleken met Jan Modaal, maar als je kijkt wat een middelmatige voetballer verdient, had ik gedacht dat toppers in deze sport aan een hoger inkomen zouden zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
K1 is vooral groot in landen waar geen PPV cultuur heerst (Japan, Nederland), Amerika is bekend met de PPV cultuur en daar kopen mensen massaal, PPV inkomsten bij K1 zullen niet gek hoog zijn.
Daarbij is K1 een wanbetaler, ik denk dat Hari net miljonair is, maar 6 miljoen haalt hij nooit.
Daarnaast denk ik dat een grote organisatie hem uiteindelijk toch wel weer vraagt. Immers zijn die organisaties ook gewoon commercieel en zij weten dat een match-up met Badr Hari goede inkomsten met zich mee brengt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Droopie het volgende:
wat denk je van sponsordeals, reclamespotjes en idd. clinics.
badr gaf vaak clinics idd. Voornamelijk in nachtclubsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Droopie het volgende:
wat denk je van sponsordeals, reclamespotjes en idd. clinics.
Interactie met het publiek scheen een van zijn sterke punten te zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef ukga het volgende:
[..]
badr gaf vaak clinics idd. Voornamelijk in nachtclubs
Sporten in Nederland zijn ook snel populair omdat de Nederlanders het goed doen. Kickboksen is simpelweg niet zo'n grote sport waar enorm veel geld in omgaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik me daar op verkeken. Niet dat ik het dan slecht betaald vind, vergeleken met Jan Modaal, maar als je kijkt wat een middelmatige voetballer verdient, had ik gedacht dat toppers in deze sport aan een hoger inkomen zouden zitten.
Haha, sterke opmerking.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Interactie met het publiek scheen een van zijn sterke punten te zijn.
Ik begrijp niet helemaal wat je allemaal zegt, maar in ieder geval denk je dat hij op de Olympische Spelen groot geld kan gaan verdienen? Met welke sport dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef zouzou het volgende:
Weet jullie dat zijn zus is ook een basket kampioen van Afrika.?
Via Frankrijk,haar moeder woont in Frankrijk,ik zie hum 2 in een foto, ze is een halfzus.
Badr zal naar de olympische spelen,hij zal ook grote geld verdienen: Misschien staat ook in: ..NUjij.nl
Ik vind schoonzwemmen of snelwandelen wel iets voor hem. Ik zou het fotosjoppen als ik de skills had.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je allemaal zegt, maar in ieder geval denk je dat hij op de Olympische Spelen groot geld kan gaan verdienen? Met welke sport dan?
Ah, ok dat wist niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:49 schreef zouzou het volgende:
Ik weet niet lees : bij NUjij.nl
Hij heeft ook genoeg geld, goed kijken in internet.
hij heeft de mooie villa gekocht met prive beach,
hij heeft een Bentley gekregen van de koning etc...
Ik zeg dat zijn zus die woont in Frankrijk ook een kampioen van Afrika.
Met welke Olympische sport dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:52 schreef zouzou het volgende:
hij zal van Marokko gaan naar de olympische spelen.
hij kreegt meer dan 300.00 om mee te doen.
300 euro? Zoveel kost de benzine van zijn Porschequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:52 schreef zouzou het volgende:
Nu begrijp ik er niets meer van. Over welke Olympische Spelen heb je het en welke sport?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:52 schreef zouzou het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef zouzou het volgende:
Weet jullie dat zijn zus is ook een basket kampioen van Afrika.?
Via Frankrijk,haar moeder woont in Frankrijk,ik zie hum 2 in een foto, ze is een halfzus.
Badr zal naar de olympische spelen,hij zal ook grote geld verdienen: Misschien staat ook in: ..NUjij.nl
Hij draagt ook echt de Olympische gedachte uitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Helemaal in het geheim was hij bezig voor deze olympische spelen!
Hij wist zelf ook niet voor welke sport. Maar toch!
Heb je een bron? En nujij is geen bron.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:57 schreef zouzou het volgende:
Hello, deze olympische spelen maar door de affaire sensation is hij niet gegaan. De kickboksers zullen beginnen augustus.
quote:Marokko wil kickbokser Badr Hari als bokser op Spelen
Wil je dit artikel later lezen? BEWAAR
ARTIKEL
REACTIES
Door: redactie
16-3-10 - 11:37
AMSTERDAM - Het Marokkaans Olympisch Comité heeft bokser Badr Hari gepolst als bokser deel te nemen aan de Olympische Spelen in Londen (2012). De 25-jarige Amsterdamse K1-vechter van Marokkaanse afkomst heeft het bod in overweging, zo meldt de Telegraaf.
,,Badr staat er niet negatief tegenover en vindt het een grote eer dat hij gevraagd is,'' laat Hari's manager Simon Rutz in de Telegraaf weten. ,,Badr moet zelf beslissen. Ik kan me voorstellen dat deelname aan de Spelen voor hem een leuk avontuur is. Hij kan boksen als geen ander en wie weet dat hij in Londen een kanshebber voor eremetaal zal zijn."
Je hebt geen verstand van link?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef zouzou het volgende:
Er staat ook in veel Nederlandse kranten. Ik heb geen verstaand van link etc... gewoon zoeken.
quote:Komt Badr Hari zijn Olympische Spelen uitverkiezing voor Marokko in gevaar door geruchten?
11 juli 2012
By crimebron
5
Badr zit lekker aan zijn zwembad bij zijn villa in Marrakesh.
Badr geniet in Marokko van diplomatieke onschendbaarheid en lacht om de hetze uit Nederland.
Kleindenkendheid van hen die apartheid uitvonden,zoals hij het omschrijft.
Koen Everink was volledig de weg kwijt en zwaar wappie toen hij de verkeerde mensen begon te beledigen.
Dat kan nu eenmaal verkeerd uitvallen bij de verkeerde gasten.
Shit happens…
Dat zijn nu eenmaal lessen die je moet leren uit het leven.
Badr zal vermoedelijk uitkomen voor Marokko tijdens de olympische spelen in London.
Of deze situatie hier invloed op zal hebben zal nog moeten blijken…
quote:Politie wil afrekenen met Badr Hari
28 juli 2012
By crimebron
2
Daar zit je dan in een celletje van 2 bij 2,als superster K1.
Door honderduizenden bemind en verafgood,wat een afgang voor zo een superster.
De Politie en het OM willen Badr nu niet meer laten gaan en de kansen voor een showproces nemen aanzienlijk toe.
Badr Hari ,een voorbeeld voor velen word in de cel gegooid en gecriminaliseerd.
In Nederland houden ze niet van geweld ,licht dan maar een bank op voor miljarden ,maar geen geweld.
Ze houden Badr Hari in beperking om zoveel mogelijk verklaringen te verzamelen tegen de superster.
Badr Hari zit inmiddels in een huis van bewaring die (nog) niet bekend is gemaakt.
Badr Hari is echt ontzettend verliefd op Estelle .
Volgens verhalen van getuigen begon Koen Everink ,Badr Hari en Estelle te vernederen.
Zonder reden en enkel en alleen met als bedoeling om de superster uit te lokken.
Hij kon het niet aanzien ,een jonge zeer geslaagde Mocro ,met zo een lekker ding als Estelle.
Dat kan toch niet ,denken veel Nederlanders.
Badr Hari voelde de bui al aankomen ,en weet dat ze deze keer met scherp gaan schieten.
Ze zijn klaar met Badr Hari ,en bij het OM denken ze al aan jaren celstraf.
Bij het OM zijn ze er heilig van overtuigd dat de maten van Badr de getuigen zullen gaan opzoeken.
Koen Everink zal er waarschijnlijk niet makkelijk van afkomen en heeft nu al spijt van zijn rol als informant.
Jeroen van den Berg van Club Air is spijtoptant nummer 2 ,en misschien kan er voor de volgende informanten een aardig slaatje uit de openbare terechtstelling worden gehaald.
tldr: hij had de kans om 5 miljoen dollar te krijgen om prof te worden en tegen Mohammed Ali te vechten maar dan zou hij z'n amateurstatus moeten opgeven en niet meer mogen meedoen met toekomstige Olympische Spelen.quote:Stevenson did the same at the inaugural 1974 World Championships in Havana, Cuba, and then in the 1976 Summer Olympics, held in Montreal, Stevenson repeated the feat once again. By then, he had become a national hero in Cuba, where he had become a household name. This was the point where he was the closest to signing a professional contract, as American fight promoters offered him US$ 5 million to challenge world heavyweight champion Muhammad Ali.[9] If he had accepted, it would have made Stevenson the second boxer to go straight from the Olympics into a professional debut with the world's Heavyweight crown on the line, after Pete Rademacher. Stevenson refused the offer, however, asking "What is one million dollars compared to the love of eight million Cubans?"[10] Stevenson went to the 1980 Summer Olympics in Moscow and became the second boxer ever, after Papp, to win three Olympic boxing gold medals
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Hathor het volgende:
De Olympische spelen draaien sowieso om sportiviteit en en verbroedring, dus had die randdebiel van huis uit al niet mee mogen doen,
Dat was vandaag bij het wielrennen duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Hathor het volgende:
De Olympische spelen draaien sowieso om sportiviteit en en verbroedring
Daar gaat het volgens het olympisch comittee wel over ja.quote:
Sorry, maar een "sport" die word gedomineerd door leugenaars, fraudeurs, en junkies kan ik niet serieus nemen, en dat zou niemand moeten doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was vandaag bij het wielrennen duidelijk te zien.
Ja en Blatter is altijd tegen de elektronische innovatie binnen het voetbal geweest vanwege 'de charme'.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar gaat het volgens het olympisch comittee wel over ja.
Hij is nu voor, toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef sp3c het volgende:
ik kan serieus geen zinnige reden bedenken waarom Blatter tegen electronische innovatie is
geld heeft er iig niets mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zie edit plus http://www.dailymail.co.u(...)raine-v-England.htmlquote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef sp3c het volgende:
weet ik eigenlijk niet
zou wel tijd worden zeg ...
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef sp3c het volgende:
ok terug ontopic!
Badr in de bak!FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oprotten met mensen die denken dat ze met alles weg kunnen komen.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef sp3c het volgende:
ok terug ontopic!
Badr in de bak!Ik moet nog maar zien dat hij ook daadwerkelijk veroordeeld gaat worden voor alle vergrijpen én een behoorlijke straf gaat krijgen. Als er geen beelden van zijn denk ik dat het in sommige gevallen nog wel eens moeilijk kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, die zal nu wel balen van z'n gedrag. Zoveel geld om zoveel leuke dingen mee te kunnen doen en dan achter de dikke deur zitten. Dat moet pijn doen.
Kijk Frankrijk - Ierland even terug ter bevestiging van mijn eerdere puntquote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef sp3c het volgende:
ik kan serieus geen zinnige reden bedenken waarom Blatter tegen electronische innovatie is
geld heeft er iig niets mee te maken
Hoewel het natuurlijk van de inhoud van het dossier afhangt, is het geen enkel probleem om een veroordeling af te dwingen zonder beelden te hebben. Ook voordat dingen als smartphones of digitale camera's er waren, werden er gewoon mensen veroordeeld.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien dat hij ook daadwerkelijk veroordeeld gaat worden voor alle vergrijpen én een behoorlijke straf gaat krijgen. Als er geen beelden van zijn denk ik dat het in sommige gevallen nog wel eens moeilijk kan worden.
Maar goed, die zal nu wel balen van z'n gedrag. Zoveel geld om zoveel leuke dingen mee te kunnen doen en dan achter de dikke deur zitten. Dat moet pijn doen.
Dat snap ik, daarom zeg ik ook dat het moeilijk zou kunnen worden, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk van de inhoud van het dossier afhangt, is het geen enkel probleem om een veroordeling af te dwingen zonder beelden te hebben. Ook voordat dingen als smartphones of digitale camera's er waren, werden er gewoon mensen veroordeeld.
Een paar op elkaar aansluitende verklaringen en wat aanvullend bewijs (en dat hoeft echt niet veel te zijn) is in veel gevallen meer dan voldoende voor een veroordeling.
Als attente, lieve lover zal hij Estelle zijn creditcard wel hebben meegegeven.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien krijgt hij wel schadevergoeding terwijl iedereen weet dat hij schuldig is.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:00 schreef psychosomatic het volgende:
Dat snap ik, daarom zeg ik ook dat het moeilijk zou kunnen worden, maar je hebt helemaal gelijk.
Ik zie gewoon heel veel mensen nu al juichen alsof hij al veroordeeld is omdat hij nog twee weken vast blijft zitten, maar zo ver is het nog lang niet.
Dus iemand is pas schuldig zodra er videomateriaal van is?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:53 schreef zouzou het volgende:
Iedereen? Ik niet, eerst zie ik Badr schuldig dan zeg ik ,ok!
Ik heb geen videos-camera gezien,geen films over de ruzie, niks...
Ik hoor over aangifte ..ja,en meer dan dat niks!!.
Ik heb niks gezien die bewijst dat Badr schuldig is..
Ik kan niet wachten op de film!quote:Op zondag 29 juli 2012 11:56 schreef mootie het volgende:
Dus iemand is pas schuldig zodra er videomateriaal van is?
Het moet toch niet gekker worden.
Nee, je leest en hoort dat er nu drie aangiftes zijn gedaan, dat is wat anders dan critique madame.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
Toen ik zie in een film een schoppende agente, geloof ik direct!
Dat was een bewijs.
Bij Badr ik hoor kritiek en kritiek maar ik heb geen films gezien.
geen schoppende Badr, niks.
Dus?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
Toen ik zie in een film een schoppende agente, geloof ik direct!
Dat was een bewijs.
Bij Badr ik hoor kritiek en kritiek maar ik heb geen films gezien.
geen schoppende Badr, niks.
Wat een sukkel ben jijquote:Op zondag 29 juli 2012 12:06 schreef zouzou het volgende:
Dus is dat logisch dat iedereen doet aangift zonder geen een bewis is ?
Dat iemand komt en zegt ik ben 1 jaar geleden geschopt door Badr,
Dat zegt de een man het is nu een nieuwe rage:
Laten zich meppen door Badr dan zit je goed....hahaha
Geen rechter gaat dat accepteren, absoluut niet.
dat is een kenmerk van tokkies. Je zegt het zelf al.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:22 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom hebben criminele tokkies zelden tot nooit ook maar enige basiskennis van de Nederlandse taal?
Die dingen ga je niet in de reacties van een artikel op zo'n domme site lezen als ze waar zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat commentaar onder dit bericht.
http://crime-bron.nl/crim(...)kenen-met-badr-hari/
breekijzer on 28 juli 2012 at 11:29
ik hoorde net in amsterdam kroeg dat koen everink op de dode lijst staat of op zijn misnt als hij geluk
heeft totaal bewerkt gaat worden .
ik sta niet graag in zijn schoenen het eindde van koen everink
Gewoon mensen die interessant willen doen.quote:Het schijnt dat meneer Hari bij zijn formele arrestatie op het bureau als een klein kind heeft zitten janken en een plasje in zijn broek gedaan heeft van de zenuwen.
Waar of niet waar, het geeft precies weer waarom mensen geen aangifte durven te doen. De vriendjes van Badr zullen het er denk ik niet bij laten zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik hoorde net in amsterdam kroeg dat koen everink op de dode lijst staat of op zijn misnt als hij geluk
Of wel vaak zijn dit soort figuren zo stoer totdat er iemand voor een jaartje of 15 achter de tralies verdwijnt zoals badgast harri.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef eskil het volgende:
[..]
Waar of niet waar, het geeft precies weer waarom mensen geen aangifte durven te doen. De vriendjes van Badr zullen het er denk ik niet bij laten zitten.
Hij stond sowieso op een lijst, die 2 (waarvan 1 met bijnaam "beul van Amsterdam) die binnenkwamen om hem in elkaar te trappen deden dat niet spontaan, daar zit meer achter. Ik gok nog steeds op afpersing waar hij niet op inging waarna er een knokploeg langskwam om hem in elkaar te trappen, volgens mij speelt Hari een bijrol hierin en niet een hoofdrol.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben alleen bang dat Hari geen 15 maar max 2 jaar krijgt.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:42 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Of wel vaak zijn dit soort figuren zo stoer totdat er iemand voor een jaartje of 15 achter de tralies verdwijnt zoals badgast harri.
Onzin, dat doe je niet in een skybox tijdens sensation met tig getuigen erbij inclusief je nieuwe vriendin.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij stond sowieso op een lijst, die 2 (waarvan 1 met bijnaam "beul van Amsterdam) die binnenkwamen om hem in elkaar te trappen deden dat niet spontaan, daar zit meer achter. Ik gok nog steeds op afpersing waar hij niet op inging waarna er een knokploeg langskwam om hem in elkaar te trappen, volgens mij speelt Hari een bijrol hierin en niet een hoofdrol.
poging tot doodslaan... + 2 keer zware mishandelingen na eerdere veroordelingen van zwaar zinloos geweld?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Hari geen 15 maar max 2 jaar krijgt.
Dit kon wel eens een heel plausibele verklaring zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik gok nog steeds op afpersing waar hij niet op inging waarna er een knokploeg langskwam om hem in elkaar te trappen, volgens mij speelt Hari een bijrol hierin en niet een hoofdrol.
Dan had die zelf wel de eerste oorvijg uitgedeeld in plaats van als laatste een gewond slachtoffer zijn been te breken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dit kon wel eens een heel plausibele verklaring zijn.
Al staat de optie dat Koen iets negatiefs over Badr en/of Estelle zei wat mij betreft ook nog steeds open.
Badr (b)lijkt niet veel nodig te hebben om te ontploffen, hij geeft immers zelf al toe dat hij zijn agressie niet onder controle heeft.
Tsja, de rechtbank houdt al jaren geen rekening meer met wat beter voor de maatschappij is.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:55 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Lijkt me een gevalletje veelpleger met weinig uitzicht op verbetering en om de samenleving te beschermen zou die beter opgesloten kunnen blijven.
Of juist wel zodat iedereen denkt dat het een ordinaire ruzie is.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin, dat doe je niet in een skybox tijdens sensation met tig getuigen erbij inclusief je nieuwe vriendin.
Tenzij hij de man met geen vinger aangeraakt heeft had hij ook wel kunnen bedenken dat dat zou gebeuren, en niet eens omdat hij kickbokser is (andere incidenten haalden het nieuws immers amper) maar vooral omdat hij tegenwoordig de verkering van Estelle is....quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, de rechtbank houdt al jaren geen rekening meer met wat beter voor de maatschappij is.
Badr is eigenlijk al gestraft door de media, hij is Marokkaan, diverse zaken zijn niet waterdicht te bewijzen of 100% aan hem toe te rekenen en de onvermijdelijke moeilijke jeugd tenslotte is voldoende voor een bescheiden taakstrafje.
Zoals ik het geinterpreteerd heb kwamen die 2 eerst de box in waarna het matten begon (wat er daarna gebeurd is onduidelijk).quote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin, dat doe je niet in een skybox tijdens sensation met tig getuigen erbij inclusief je nieuwe vriendin.
Everink zal wel tegen Hari aangelopen zijn of Estelle te lang afgekeken hebben. Er is niet zoveel nodig om hem te laten ontploffen.
Het lijkt me het type dat niet echt nadenkt over consequenties in zulke situaties.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want in NL is Estelle bij het grote publiek bekender dan Badr, hij heeft zich dus een beetje verkeken op waar hij nu niet meer mee wegkomt, en dan niet juridisch maar qua media.
De politie verricht geen aanhoudingen zonder aanleiding. Als het voor arrest met 2 weken verlengt wordt is er dus behoorlijk bewijs aanwezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:06 schreef zouzou het volgende:
Dus is dat logisch dat iedereen doet aangift zonder geen een bewis is ?
Dat iemand komt en zegt ik ben 1 jaar geleden geschopt door Badr,
Dat zegt de een man het is nu een nieuwe rage:
Laten zich meppen door Badr dan zit je goed....hahaha
Geen rechter gaat dat accepteren, absoluut niet.
Er hangen toch beveiligingscamera's in de Arena?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De politie verricht geen aanhoudingen zonder aanleiding. Als het voor arrest met 2 weken verlengt wordt is er dus behoorlijk bewijs aanwezig.
Ik denk het ook, maar je hoeft het óns niet te vragen. Wij waren er ook niet bij, weet je nog?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit hele verhaal verzonnen is er zal wel IETS van waar zijn
toch?
Da's waarquote:Op zondag 29 juli 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar je hoeft het óns niet te vragen. Wij waren er ook niet bij, weet je nog?
Waarschijnlijk ook nog eens alleen voorwaardelijk. Mss 2 maanden onvoorwaardelijk minus voorarrest = 0. zoiets halfzacht wat weer mooi laat zien dat de Nederlandse justitie geen fuck doet aan geweldsdelicten.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Hari geen 15 maar max 2 jaar krijgt.
Dit dus. Plus publiekelijk figuur die een voorbeeldfunctie heeft voor opgroeiende Marokkanen, blabla enz, en meer van dat soort excuses.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, de rechtbank houdt al jaren geen rekening meer met wat beter voor de maatschappij is.
Badr is eigenlijk al gestraft door de media, hij is Marokkaan, diverse zaken zijn niet waterdicht te bewijzen of 100% aan hem toe te rekenen en de onvermijdelijke moeilijke jeugd tenslotte is voldoende voor een bescheiden taakstrafje.
Krijg je dit weer: boehoe, Nederland straft zo soft.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog eens alleen voorwaardelijk. Mss 2 maanden onvoorwaardelijk minus voorarrest = 0. zoiets halfzacht wat weer mooi laat zien dat de Nederlandse justitie geen fuck doet aan geweldsdelicten.
Dat heeft me toch eens 80 euro gekost.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je dit weer: boehoe, Nederland straft zo soft.
Moet jij je vulliszak eens een uur te vroeg buiten zetten.
Ik moet opeens denken aan die short van the punisher die laatst gemaakt is.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dán weten ze ons wel te vinden. Of als we 3 km/u te hard rijden.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
Er wordt de laatste jaren juist steeds strenger gestraft in vergelijkbare gevallen. Dat kun je misschien nog steeds te soft vinden, maar het is echt niet zo dat rechters steeds minder streng gaan straffen, integendeel.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:29 schreef probeer het volgende:
Maar men gaat tegenwoordig echt compleet voorbij aan het 'straffen' aspect.
Dat vind ik een beetje een raar argument. Als je zorgt dat mensen goed terugkeren in de maatschappij, zorg je er voor dat er in de toekomst minder slachtoffers zijn. Dat lijkt me in het voordeel van de andere deelnemers in die maatschappij.quote:En dan is zelfs nog te discussiëren over 'justice', als men zich alleen maar op 'terugkeer in de maatschappij' focust, zonder te denken aan de andere deelnemers van die maatschappij.
Als je denkt dat Hari alleen een taakstrafje krijgt als hij voor deze feiten veroordeeld wordt, dan heb je wat mij betreft gewoon wat teveel naar verjaardagpraatjes geluisterd over softe rechters die iedereen op het minste vormfoutje naar huis sturen.quote:Badr loopt over 6 maanden gewoon weer een grote bek te hebben. Dit wordt over een jaartje weer een topic op FOK!, waarin we allemaal 'I told you so! / spugen op justitie' mogen roepen als Badr weer iemand toegetakeld heeft, wat voorkomen had kunnen worden door hem nu fatsoenlijk te straffen.
Als er iets is wat Nl zou kunnen gebruiken is het wel een Punisher.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan die short van the punisher die laatst gemaakt is.
"Do you know the difference between justice and punishment?"
Niet dat ik vind dat misdadigers genadeloos hard gestraft moeten worden, botten breken en in de hens zetten met Jack Daniels en een zippo. Maar men gaat tegenwoordig echt compleet voorbij aan het 'straffen' aspect. En dan is zelfs nog te discussiëren over 'justice', als men zich alleen maar op 'terugkeer in de maatschappij' focust, zonder te denken aan de andere deelnemers van die maatschappij.
Badr loopt over 6 maanden gewoon weer een grote bek te hebben. Dit wordt over een jaartje weer een topic op FOK!, waarin we allemaal 'I told you so! / spugen op justitie' mogen roepen als Badr weer iemand toegetakeld heeft, wat voorkomen had kunnen worden door hem nu fatsoenlijk te straffen.
Edit:
Bron?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Er wordt de laatste jaren juist steeds strenger gestraft in vergelijkbare gevallen. Dat kun je misschien nog steeds te soft vinden, maar het is echt niet zo dat rechters steeds minder streng gaan straffen, integendeel.
Nogal een grote 'ALS', ofniet? Of ligt de kans op recidive tegenwoordig rond de 0? Is het dan niet voordeliger voor de andere deelnemers in die maatschappij als je ze gewoon vast blijft houden?quote:Dat vind ik een beetje een raar argument. Als je zorgt dat mensen goed terugkeren in de maatschappij, zorg je er voor dat er in de toekomst minder slachtoffers zijn. Dat lijkt me in het voordeel van de andere deelnemers in die maatschappij.
lage onvoorwaardelijke straf minus voorarrest (waardoor het vrijwel op 0 nog te zitten dagen uitkomt), plus paar maanden voorwaardelijk en eventueel een taakstraf en/of hoge boete. Ja dat denk ik ja.quote:Als je denkt dat Hari alleen een taakstrafje krijgt als hij voor deze feiten veroordeeld wordt, dan heb je wat mij betreft gewoon wat teveel naar verjaardagpraatjes geluisterd over softe rechters die iedereen op het minste vormfoutje naar huis sturen.
PS: het feit dat Hari een voorbeeldfunctie heeft, zou in het geval van een veroordeling in zijn nadeel werken. Het feit dat hij een professioneel kickbokser is ook trouwens.
Zie bijvoorbeeld hier (pagina 6) en hier.quote:
Voorop staat dat een vonnis waarin iemand tot een bepaalde straf wordt veroordeeld primair tot degene is gericht. En hoe je het ook wendt of keert, de persoon van de dader (en dus ook zijn persoonlijke omstandigheden) zijn relevant voor de straftoemeting. Bovendien, als de verdachte bepaalde persoonlijke omstandigheden aanvoert dan zul je daar als rechter toch ook op moeten ingaan - of je er nu in meegaat of niet.quote:Kijk maar de onderbouwingen van de strafmaat in processtukken, waar verzachtende omstandigheden aangevoerd worden als argumenten om niet aan de eis van het OM te voldoen.
Nee, juist niet. Die "als" is iets dat je in de hand hebt.quote:Nogal een grote 'ALS', ofniet?
Iedereen vasthouden voor het leven is inderdaad het beste als je alleen naar het recidivegevaar kijkt. Van de andere kant zullen de criminelen die overblijven veel sneller dodelijk geweld gaan aanwenden om getuigen uit de weg te ruimen.quote:Of ligt de kans op recidive tegenwoordig rond de 0? Is het dan niet voordeliger voor de andere deelnemers in die maatschappij als je ze gewoon vast blijft houden?
Stel nu dit dit niet gebeurt. Stel je dan je mening bij?quote:lage onvoorwaardelijke straf minus voorarrest (waardoor het vrijwel op 0 nog te zitten dagen uitkomt), plus paar maanden voorwaardelijk en eventueel een taakstraf en/of hoge boete. Ja dat denk ik ja.
1. Ok, ok, wellicht meer mijn onderbuik gevoel. Al is 'ze straffen nu zwaarder dan vroeger' geen argument dat de straffen nu goed zijn. Alleen dat ze al wat hoger zijn dan eerst. Dan zitten we dus imo op de goede weg.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld hier (pagina 6) en hier.
[..]
Voorop staat dat een vonnis waarin iemand tot een bepaalde straf wordt veroordeeld primair tot degene is gericht. En hoe je het ook wendt of keert, de persoon van de dader (en dus ook zijn persoonlijke omstandigheden) zijn relevant voor de straftoemeting. Bovendien, als de verdachte bepaalde persoonlijke omstandigheden aanvoert dan zul je daar als rechter toch ook op moeten ingaan - of je er nu in meegaat of niet.
Maar laten we het omdraaien: heb jij enig bewijs voor de bewering dat de laatste jaren de persoonlijke omstandigheden van de dader veel sterker meewegen in de strafmaat in het voordeel van de verdachte?
[..]
Nee, juist niet. Die "als" is iets dat je in de hand hebt.
Iemand die begeleid wordt keert beter voorbereid in de maatschappij terug dan iemand die je "gewoon" 5 jaar laat doen en weer op straat zet. Daardoor heb je minder kans op recidive.
[..]
Iedereen vasthouden voor het leven is inderdaad het beste als je alleen naar het recidivegevaar kijkt. Van de andere kant zullen de criminelen die overblijven veel sneller dodelijk geweld gaan aanwenden om getuigen uit de weg te ruimen.
Maar ik denk dat je zelf ook wel beseft dat levenslang straffen in veel gevallen niet echt een oplossing is (naast het feit dat dit vrij kostbaar is). En als je criminelen niet voor elk delict voor het leven opsluit, dan zul je ervoor moeten zorgen dat die mensen die terugkeren, goed terugkeren. In ieders belang.
[..]
Stel nu dit dit niet gebeurt. Stel je dan je mening bij?
Zou dit kwalificeren als een sprookje?quote:Estelle Gullit hoopt op een sprookjesleventje met haar nieuwe kerel, Badr Hari. Tegenover Beau Monde geeft de 34-jarige aan dat het de bedoeling is dat ze nog lang en gelukkig met hem zal leven.
Nieuwe wat?quote:
Nieuwe slachtoffers die ook nu ook opeens aangifte durven te doen. Bijvoorbeeld die in elkaar geslagen portiers waarbij de bewakingscamera beelden opeens verdwenen waren.quote:
Want het is allemaal angst en afwegingen maken. Gelukkig zijn er nu aangiftes, dus durven meer slachtoffers zich te melden.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nieuwe slachtoffers die ook nu ook opeens aangifte durven te doen. Bijvoorbeeld die in elkaar geslagen portiers waarbij de bewakingscamera beelden opeens verdwenen waren.
Kunnen ze mooi met Hari doen. Ik heb 'm ooit eens op het Stratumseind gespot. Hij zei toen tegen iemand "jij krijgt van mij straks schoppen-boer" en was op zoek naar een dealer, dus ik denk dat ie wel van kaarten houdt.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt nog druk met aangiftes. Het klaverjassen schiet er wel bij in zo op de bureaus.
Voor doodslag plus een aantal andere mensen mishandelen, ja. Ik denk dat Badr echt maximaal 2 jaar cel krijgt. In het ergste geval (Dus dat hij in zijn eentje alles deed en dat het vast ligt op video).quote:Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef slashdotter3 het volgende:
frontpage: Tien jaar cel voor fatale vechtpartij Drachten
Deze knakker krijgt 10 jaar als ervaren vechtsporter
quote:Estelle door politie gehoord over Badr Hari
maandag 30 juli 2012 | 16:42 | Laatst bijgewerkt op: maandag 30 juli 2012 | 16:43
Tekstgrootte
Estelle Gullit. Foto: ANP
Estelle Gullit is door de politie gehoord over de mishandeling van Koen Everink tijdens het feest Sensation White. Dat meldt RTL Boulevard.
"Iedereen die aanwezig was in de skybox is gehoord, dus ook Estelle.'' Dat heeft het Openbaar Ministerie bevestigd tegenover Boulevard. Estelle haar nieuwe vriend Badr Hari zou verantwoordelijk zijn voor de ernstige mishandeling van Everink op 9 juli in de Amsterdam ArenA.
Hari wordt ook nog verdacht van een tweede mishandelingszaak. De kickbokser zou vorig jaar de eigenaar van club Air in Amsterdam, Jeroen van den Berg, hebben mishandeld. Daarnaast wordt hij in verband gebracht met de mishandeling van de broer van zijn ex, maar in deze zaak is geen aangifte gedaan.
De 27-jarige Badr zit in ieder geval de komende twee weken nog vast. De rechter-commissaris bepaalde dit vrijdag bij de voorgeleiding van Hari.
In twee gevallen één iemand mishandelen is in het algemeen (en in uiteraard verder vrij vergelijkbare gevallen) erger in de ogen van de rechter dan in één geval twee personen mishandelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Voor doodslag plus een aantal andere mensen mishandelen, ja.
Hoewel het plegen met anderen in het in het geval van (zware) mishandeling geen wettelijke strafverzwaringsgrond is, werkt een mishandeling door meer personen in het algemeen juist strafverzwarend. Dit blijkt ook wel uit het feit dat het bij sommige andere delicten (zie b.v. diefstal met geweld) wel in de wet genoemd wordt als strafverzwarende omstandigheid.quote:Ik denk dat Badr echt maximaal 2 jaar cel krijgt. In het ergste geval (Dus dat hij in zijn eentje alles deed en dat het vast ligt op video).
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom is dit topique bezig aan nummer 8 in de reeks. Waarom is dit in godsnaam boeiend???
Lekker roddelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom is dit topique bezig aan nummer 8 in de reeks. Waarom is dit in godsnaam boeiend???
je hoeft hier niet te lezen he...quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
want het is boeiendquote:
Ik stopte met lezen, schrijf dan gewoon geen column.quote:Tot voor kort had ik nog nooit van Badr Hari gehoord.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Inderdaad. Zelfs Badr Hari schijnt dit topic geboeid te volgen
quote:
Nee, niet. Het is in het nieuws ook oorverdovend stil... En dat is na alle ophef misschien niet gek, wel opvallend.quote:
99% van dit forum kende Badr Hari in 2006 nog nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen, schrijf dan gewoon geen column.
Omdat Badr fucking Hari nog steeds fucking aangeslagen is! Dat is de nieuwswaarde!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |