Dat...weet bijna niemand.quote:
quote:
En dan hier ook even. Was te verwachten...quote:Estelle Cruijff officieel getuige
AMSTERDAM - Estelle Cruijff is sinds vrijdag officieel getuige in de zaak van haar geliefde, kickbokser Badr Hari. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie aan RTL Boulevard.
Estelle en Badri waren samen op het dancefeest Sensation White, waar miljonair Koen Everink ernstig werd mishandeld. Everink heeft verklaard dat Badr hem klappen heeft uitgedeeld.
Hari wordt bovendien verdacht van nog een mishandeling en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord.
Hari wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die gaat bekijken hoe lang de politie de kickbokser nog vast kan houden.
En dit is je taalbeheersing na 10 jaar?quote:
Ik ken mensen die hier minder dan een jaar wonen en op een gelijkwaardig niveau als jou schrijven. Zal wel aan de instelling liggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef zouzou het volgende:
hahaha! Waarom wil je mij weg Die_...H.. ?
Ik woon 10 jaar hier...hahaha, jullie zijn grappig
Zo een mooie vrouw als Zouzou???? dom dom dom.
Zeg jij nu dat ZouZou in een instelling zit? Dat zou wel een heleboel verklaren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ken mensen die hier minder dan een jaar wonen en op een gelijkwaardig niveau als jou schrijven. Zal wel aan de instelling liggen.
Dat doet me denken aan die verschrikkelijke film. http://en.wikipedia.org/wiki/Baise-moiquote:
Een snoeklepelquote:
Het is erg vermakelijk ja. Vooral na dat hele grote gedoe over 'zooo verliefd' en 'dat zijn allemaal roddels, hij is nog nooit veroordeeld! Er is zelfs nog nooit aangifte gedaan!!111!!111'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
On topic ben ik wel heel benieuwd hoe dat verhoor van Estelle verloopt. Ik denk dat die zich inmiddels wel voor haar hoofd kan slaan, vanwege haar blinde bakvissengedoe.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ZouZou in een instelling zit? Dat zou wel een heleboel verklaren.
Dit verhaal blijft haar eeuwig achtervolgen. Eerst die klucht met die vuilniscontainer enzo, en nu dit. Stom, stom, stom.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
On topic ben ik wel heel benieuwd hoe dat verhoor van Estelle verloopt. Ik denk dat die zich inmiddels wel voor haar hoofd kan slaan, vanwege haar blinde bakvissengedoe.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:06 schreef zouzou het volgende:
Dat Badr Hari iemand uit zijn mond slaan of dat iemand met een gebroken been en een gezicht
aan puim het ziekenhuis in slaan bewijs nog niet dat Badr zelf heeft het gedaan ,
Vanaf zijn relatie met Estelle wij horen teveel en een continu naam:Badr Hari dit Badr Hari Dat.......
In zijn heel leven, tot nu toe, heeft hij gehad 2 of 3 OFFiCIELE RUZIES,
voor een vechter van beroep,dat is niks!!
Maar bij Badr wordt nu meer kritiek ,meer gesproken dan met de Pedofiel met 80 misbruikte kinderen of bij de man met de zwaardse auto bij de koningindag....etc.....
Ik denk dat hier niet bewust ,Badr afkomst spelt een rol ,en niemand wil aan geven dat zo is.
Als in de plaats van Badr een Hans was, waren niet over zoveel publicaties en zoveel discuties.
En dat in Frankrijk kan ook gebeuren.
Alleen in Frankrijk en zeker Lyon,ze idoleren Badr.
In de wereld ,Badr is de beste kickbokser,maar niemand praat over zijn prestaties.
Badr geef aan kinderen gratis lees,
hij help met goede doelen etc...
Badr heeft 2 officiele ruzie, en er waren Menselijke ruzies,dat kan bij iederen gebeuren:.
en portier laat Badr en zijn vrienden niet binnen,hij word descrimineerd ,iederen kan boos worden.
De andere ruzie:kreegt hij een bel van een alleenstande moeder omdat haar 5 jarige kindje wordt
door een buurman geslaan.
(goede zoeken in internet, hij heeft niet zo een... ruzie gedaan)
Hij is niet zo een monster,hij is juist een goede mens.
En geloof mij, hij kan morgen of in een paar dagen ONSCHULDIG zijn
Omdat de verhalen met de 2 slachtoffers klopen niks van.
Afwachten,dat is de zoveel keer dat ik het zegt, klopt geen meter van.
Deze mensen zijn goede vrienden met mekaar,(fotos in de Arena)
ze zijn arivisten(net miljonair,dus gek met geld)
Of ze willen solidaires voor Ruud,hem helpen .
maar bij de kant van Ruud stil,te stil.(Deze man zelfs microfone geinstaleren en uren lang
verstoppen 4 uuren lang achter een container om Estelle te espionneren.) Is dat niet CRIMINEEL????
Dat is makkelijker liegen met vaste beschuldingen dan wat Ruud gedaan heeft???,
Fok mensen hier, heb ik er altijd respect voor jullie, omdat jullie hebben verstaande van rechte zaken,
jullie intelligente zijn,etc...Maar in deze zaal zien jullie niet dat iets KLOPT NIET???
Of jullie zijn verblind van de afkomst van Badr en niet denken dipper beter .
Geeft niks, ook als je niet plakt ben je vermakelijkamusant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:57 schreef zouzou het volgende:
Ik kan niet plakken om jullie te laten het lezen.
Helemaal nooit? Jeetje zeg. Zit er een burqa in de weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
Boris, ik heb altijd contact met Nederlanders die perfect Frans praaten,
ik ben hier voor werken, niet voor studieren.
En Ringo : je moet zo schrijven :qui baise zouzou?zonder de woord: la..
Mijn antwoord is: je ne baise jamais et surtout pas avec des anonymes!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
Boris, ik heb altijd contact met Nederlanders die perfect Frans praaten,
ik ben hier voor werken, niet voor studieren.
En Ringo : je moet zo schrijven :qui baise zouzou?zonder de woord: la..
Mijn antwoord is: je ne baise jamais et surtout pas avec des anonymes!
quote:
Sympatieke gast welquote:
Wat vind je zo verschrikkelijk aan die film? Ik vindt het eigenlijk wel een mooie film.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die verschrikkelijke film. http://en.wikipedia.org/wiki/Baise-moi
Zouzou, heb je zelf ook gebokst?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:38 schreef zouzou het volgende:
Ik n....k zeker nooit met onbekenden en zeker als ze anonym zijn.
Dat was mijn antwoord aan Ringo.
Nee, je weet dan dat er aanwijzingen zijn die een verlengd verblijf rechttvaardigen. Maar dan kan hij nog steeds onschuldig zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:24 schreef mossad_agent het volgende:
Badrtje moet dus nog twee weken blijven zitten. Dan weet je in ieder geval dat hij wat heeft gedaan.
Onschuldig in de trend dat ze het bewijs niet rond krijgen voor een klinkende zaak. Dat zegt in Nederland weinig over de werkelijke schuld helaas.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, je weet dan dat er aanwijzingen zijn die een verlengd verblijf rechttvaardigen. Maar dan kan hij nog steeds onschuldig zijn.
Dat is jouw mening en ik zie genoeg om het daar niet mee eens te zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:38 schreef 3-voud het volgende:
Onschuldig in de trend dat ze het bewijs niet rond krijgen voor een klinkende zaak. Dat zegt in Nederland weinig over de werkelijke schuld helaas.
Volgens mij ging het juist daar om.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:01 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat te kort door de bocht en daar ging het ook niet om.
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat die wel eens veel minder belastend zou kunnen zijn dan JvdH het doet voorkomen en hier wordt nageblaat.quote:Het ging erom dat jij uit de gang van zaken (geen actie ondernomen tegen Hari, geen letterlijk citaat van slachtoffer in media, enz.) opmaakte dat de verklaring van Everink (en/of andere getuigen) niet (noemenswaardig) belastend voor Hari zou zijn. Dat is klinkklare onzin.
Oh, je weet wat hij verklaard heeft? Vertel, ik moest het namelijk doen met het enige citaat van JvdH waarin hij stelt dat het hem niet alleen om Hari gaat en dat hij hoopt dat de daders worden gepakt en daartoe getuigen oproept om zich te melden, kennelijk op een vraag van JvdH naar Hari. Dat zou dan meteen verklaren waarom Hari niet meteen verdachte was.quote:Dat doet echter niets af aan het feit dat er inderdaad andere bewijzen zijn of kunnen komen die wijzen op een (iets of heel) andere gang van zaken dan door Everink verklaard is.
Er worden mensen voor minder opgepakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij ging het juist daar om.
[..]
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat die wel eens veel minder belastend zou kunnen zijn dan JvdH het doet voorkomen en hier wordt nageblaat.
[..]
Oh, je weet wat hij verklaard heeft? Vertel, ik moest het namelijk doen met het enige citaat van JvdH waarin hij stelt dat het hem niet alleen om Hari gaat en dat hij hoopt dat de daders worden gepakt en daartoe getuigen oproept om zich te melden, kennelijk op een vraag van JvdH naar Hari. Dat zou dan meteen verklaren waarom Hari niet meteen verdachte was.
Dat jij te dom bent om het te begrijpen maakt niet dat de hele wereld dat is. En dat kun jij inderdaad niet zelf bepalen.quote:
Nog steeds? Ik dacht dat je huisjesmelker was geworden, en als je even geen wc hoeft te ontstoppen je gezellig hier komt posten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt het bijna bij het juiste eind: ws is middelmatig en ik ben de jurist.
Volgens mij claimde ik ooit dat een getalenteerd student rechten in een jaartje zou kunnen doen als de universiteit zou meewerken. Nou snap ik best dat dat een verwarrende mededeling is voor iemand die niet weet wat het is om getalenteerd te zijn en een gevoel van eigenwaarde moet ontlenen aan de niveaudaling in het hoger onderwijs, maar deze gevolgtrekking kan ik niet relateren aan je leesvaardigheid en is zo ver heen dat ik wensdenken vermoed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij claimde ooit tegen mij dat hij een jaartje rechten heeft gestudeerd.
Dropout dus...
Hoor ik nou een zwijntje knorren dat het parels wil zien?quote:Ik denk dat zijn kennis wel eens praktijkkennis kan zijn, maar dat blijft gissen, want ws schaamt zich kennelijk voor zichzelf, aangezien hij als een oester is als het hemzelf betreft.
bronquote:Tweede aanhouding in zaak-Badr Hari
De politie heeft afgelopen maandag een tweede verdachte aangehouden in de zaak rond Badr Hari. Justitie verdenkt deze 34-jarige Eindhovenaar ook van betrokkenheid bij de zware mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA.
Hij werd gearresteerd op vliegveld Eindhoven, aldus het Openbaar Ministerie in Amsterdam vrijdag. De rechter-commissaris heeft de man inmiddels voor 14 dagen in bewaring gesteld.
Voorarrest
Ook kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vandaag bepaald bij Hari's voorgeleiding. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink in de Arena. Everink raakte zwaargewond. Eerder vandaag werd bekend dat Estelle Cruijff is opgeroepen als getuige in de zaak.
Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
Doodslag in vereniging
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor. De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat.
Van www.nu.nlquote:Verdenking
De formele verdenking tegen Hari luidt nu poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |