Waarom specifiek de Spaanse pers?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Mariposas het volgende:
Shakira, de Spaanse pers houdt zich er al weken mee bezig.
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Mariposas het volgende:
En zeker erg zwanger:
[ afbeelding ]
Kristin Cavallari, via twitter.
Klodderquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
(Bron: Take That facebookpage...in vredesnaam waarom krijg ik daar berichten van)
Done.quote:
Nu twee stuks maar liefst. Stoerquote:
En gecentreerd.quote:
Wiew... Zo'n buik bij acht maanden! En geen striae te zien volgens mij!quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:45 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Vannessa Lachey, en ze moet in elk geval nog ruim een maand, pfoe.
En dat is ook een hoop!quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:45 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Vannessa Lachey, en ze moet in elk geval nog ruim een maand, pfoe.
quote:It seems congratulations are in order for Elton John and husband David Furnish!
The couple have “hired the same surrogate to make another baby” and she is in “her first trimester of pregnancy,” Daily Mail reports. The happy news might come as no surprise, since just last week the Rocket Man singer, 65, said they are “definitely” going to be adding to their brood one day.
Elton said, “At what stage we don’t know, but we definitely will. I don’t want him to be an only child.”
The legendary musician was referring to their 2-year-old son Zachary, whom he said “has changed our lives. Everything is about him now. He’s gorgeous, he travels brilliantly, he so loves people, and it makes our lives – he’s the icing on the cake.”
Ja, het is wel een beetje van huuuuuu hequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hahaha, mij valt nu dat gezicht van die Nick pas op! Alsof hij het heel vies vindt en haar daarom maar een heel klein beetje aanraakt
.
Scherp ja!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wow, die buik van Vanessa Lachey! Zouden ze dat niet expres zeggen zodat men nog niet verwacht dat ze bevalt? Vind het echt zo'n 9 maandenbuik.
dat wisten we al, alleen de naam is nog een raadselquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:28 schreef amaranta het volgende:
In datzelfde blad staat ook dat Uma Thurman haar derde kind heeft gehad op 42 jarige leeftijd. Vader is Arpad Busson.
Ik zag het in de OP jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat wisten we al, alleen de naam is nog een raadsel
quote:Idols-Nathalie moeder!
AMSTERDAM - Idols 4-zangeres Nathalie Makoma heeft een zoontje! Het ventje heeft Giovanni Claudio en is vernoemd naar zijn vader, Nathalies vriend Jean-Claude.
Helemaal volgens plan verliep de bevalling niet, zo weet RTL Boulevard. Toen Nathalie en haar vriend zich meldden bij het ziekenhuis, vond de artsen daar dat de bevalling nog wel even op zich zou laten wachten. Toen de twee onverrichter zake thuis waren aangekomen, liet de kleine echter weten toch echt niet langer te willen wachten.
Een tweede ritje naar het ziekenhuis duurde echter te lang. Nathalie beviel in de auto. Giovanni Claudio maakte dat weinig uit. Hij kwam kerngezond ter wereld.
Welke x-factor/idols/whatever deelnemer niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooh die! Die herinner ik mij nog wel. Zou die niet een enorm (commercieel) succes worden?
quote:Veldrijdster Daphny van den Brand in verwachting van eerste kindje
ZEELAND - Daphny van den Brand is zwanger. Dat vertelde de voormalige veldrijdster uit Zeeland zondagavond in Olympisch Brabant. Van den Brand (34) is al achttien weken in verwachting.
Dat Van den Brand graag moeder wilde worden, was al duidelijk bij haar afscheid bij het WK Veldrijden in Koksijde. Daar noemde ze het moederschap de volgende uitdaging in haar leven.
Van den Brand is blij dat haar nieuwe missie zo snel is geslaagd. "Zoiets kan je niet plannen, maar het was wel vlug raak" De voormalige veldrijdster zal haar kind niet gaan aanzetten om topsport te gaan bedrijven. "Dat hoeft voor mij niet hoor."
quote:Bill Hader Welcomes Daughter Harper
Saturday nights are looking a whole lot livelier for Bill Hader.
The Saturday Night Live star, 34, and his wife Maggie welcomed their second daughter on Saturday, July 28, his rep tells PEOPLE exclusively.
Harper Hader was born in New York City and joins big sister Hannah Kathryn, 2½.”
Een nog zwangere Elizabeth Berkley met smakelijk hapje ernaastquote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Zoontje voor Elizabeth Berkley AMSTERDAM - Elizabeth Berkley is moeder geworden. De actrice, die bekend werd door Saved by the Bell, heeft een zoontje gekregen. Sky Cole werd vrijdag geboren
Sky is het eerste kindje van Berkley en haar man, kunstenaar en ontworper, Greg Lauren, met wie ze in 2003 trouwde. "Op het moment dat we hem zagen waren we tot over onze oren verliefd", jubelt de actrice tegenover People. "Wij zijn dolgelukkig en dankbaar dat ons avontuur als gezin nu kan beginnen
Die hebben best lang gewacht.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Zoontje voor Elizabeth Berkley AMSTERDAM - Elizabeth Berkley is moeder geworden. De actrice, die bekend werd door Saved by the Bell, heeft een zoontje gekregen. Sky Cole werd vrijdag geboren
Sky is het eerste kindje van Berkley en haar man, kunstenaar en ontworper, Greg Lauren, met wie ze in 2003 trouwde. "Op het moment dat we hem zagen waren we tot over onze oren verliefd", jubelt de actrice tegenover People. "Wij zijn dolgelukkig en dankbaar dat ons avontuur als gezin nu kan beginnen
Harper is de nieuwe hippe Hollywoodnaam?quote:
ik val meer over de combinatie voor- en achternaam, Harper Hader....het bekt niet echt lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die hebben best lang gewacht.
Maar ik ben niet zo'n fan van de naam.
[..]
Harper is de nieuwe hippe Hollywoodnaam?
Ook haar zus' naam begint met een H. Lijkt me inderdaad niet lekker bekken. Soms vraag ik me wel eens af of celebs (of stellen in het algemeen) de voor + achternaam wel eens uitspreken voordat ze hun zoon of dochter een naam geven.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:25 schreef kvd het volgende:
[..]
ik val meer over de combinatie voor- en achternaam, Harper Hader....het bekt niet echt lekker
Edit...helemaal nu ik foto's van haar aan het zoeken ben, de laatste tijd veel tassen voor haar buik, vreemde objecten op jurken precies op haar buik, zich half achter mensen verschuilen....ik zeg op dit moment preggerssssquote:Emma Bunton wil een dochter
AMSTERDAM - Emma Bunton wil dolgraag een dochter. De Spice Girl is al moeder van twee zoons, maar Bunton zou haar gezin graag uitbreiden met een meisje.
"Jade en ik hebben het erover gehad en het zou geweldig zijn als we nog een dochter krijgen", vertelt de 36-jarige Bunton aan de Britse boulevardkrant The Sun.
De zangeres heeft ruim tien jaar een relatie met Damage-zanger Jade Jones. Ze hebben twee zoons, Beau van 4 jaar en Tate van 15 maanden.
Baby Spice en Jones zijn sinds vorig jaar verloofd, maar de twee hebben nog geen datum geprikt voor de trouwerij.
"We hebben er elf jaar over gedaan om ons te verloven, dus wie weet hoelang het gaat duren voor er een bruiloft komt!"
quote:Barbie op punt van bevallen
van onze redactie
AMSTERDAM - Oh oh Cherso's Samantha de Jong, oftewel Barbie, staat op springen. Haar kindje kan morgen al ter wereld komen.
Volgens de manager van de blondine is de baby al goed ingedaald en zou het kindje morgen al kunnen komen, maar het zou ook nog een week kunnen duren meldt Omroep West.
Met Barbie gaat het naar verluid goed al doet ze het wel rustig aan. Haar realityserie Barbies Baby staat even op een laag pitje.
Het is de eerste keer dat Samantha en haar man Michael van der Plas papa en mama worden. Afgelopen april stapten de twee in het huwelijksbootje, compleet in barbiestijl met veel roze accenten en een glazen koets.
Oh, wat ontzettend erg!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef Bamba het volgende:
De baby van Gary Barlow en zijn vrouw is afgelopen doodgeboren![]()
http://www.itv.com/news/u(...)ted-at-loss-of-baby/
Ahquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef Bamba het volgende:
De baby van Gary Barlow en zijn vrouw is afgelopen doodgeboren![]()
Oh nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef Bamba het volgende:
De baby van Gary Barlow en zijn vrouw is afgelopen zaterdag doodgeboren![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef Bamba het volgende:
wat ergquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef Bamba het volgende:
twitter:Veldhuis_Kemper twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 09:46:28V: ...waren we net een beetje uit de luiers, zitten we er over 6 maanden weer middenin! #yesss! #hoera #eentweede #heelblijmee #!!! reageer retweet
quote:Realityster Kristin Cavallari bevallen van zoon
AMSTERDAM - Kristin Cavallari is woensdag moeder geworden van een zoon.
"We zijn dolblij om Camden Jack Cutler te verwelkomen in deze wereld", meldde de realityster via Twitter. "Het gaat fantastisch met iedereen!"
De Laguna Beach-ster maakte in januari bekend dat zij zwanger was van haar verloofde Jay Cutler. Het is het eerste kind van de twee, die vorig jaar in juli hun verloving verbraken. In november kondigde het stel aan dat het huwelijk toch doorgaat.
.
De 25-jarige Cavallari liet voor haar bevalling al weten dat ze het niet bij een kind wil laten. "We willen vier kinderen", zei ze. "Dus we denken erover om nog een kind te krijgen, daarna te trouwen en er dan nog twee te krijgen."
Bron: http://www.heleweekweeken(...)e_vries_zwanger.htmlquote:Vriendin Peter R. de Vries zwanger
Het is de zwangerschap waar heel Hilversum over praat. Leonie Kragt, de vriendin Peter R. de Vries, verwacht nog dit jaar haar eerste kindje. Het is echter onduidelijk wie de vader is...
Over de relatie tussen Leonie en de beroemde misdaadverslaggever, die overigens nog steeds getrouwd is met zijn vrouw Jaqueline, is in de afgelopen jaren het nodige gezegd en geschreven. Leonie en Peter zelf hebben echter altijd hun lippen stijf op elkaar gehouden, omdat zij geen reden zien om over hun privéleven tekst en uitleg te moeten geven. Ook nu Leonie Kragt zwanger is, is dat van kracht. ’Ik kan bevestigen dat ik zwanger ben, maar wil er verder niks over zeggen,’ aldus Leonie vanuit Barcelona. In de extra dikke Weekend deze week het hele verhaal.
Van de Break Out! destijds.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef DjinN het volgende:
Leonie Kragt werkte toch ooit voor zo'n jongerenblad? Weet alleen niet meer welke het was
Binnen klinkt dat hele leven waarschijnlijk idd al erg genoeg...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Misschien klemt de baby zich met beide voeten en handen vast om maar niet geboren te hoeven worden.
twitter:howied twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:53:36Thanks to family, friends & fans for all the amazing birthday wishes. This year I'm receiving the best gift from my wife another baby boy! reageer retweet
OOOH! Weer een BackstreetBoyBaby!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef massy het volgende:
twitter:howied twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:53:36Thanks to family, friends & fans for all the amazing birthday wishes. This year I'm receiving the best gift from my wife another baby boy! reageer retweet
Waarschijnlijk al lang geboren, maar nog lekker rustig zonder pers. Al kan ik me Barbie niet niet-aandachtsgeil voorstellenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Die baby van Barbie heeft geen haast.
Daarom.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al lang geboren, maar nog lekker rustig zonder pers. Al kan ik me Barbie niet niet-aandachtsgeil voorstellen
quote:AMSTERDAM - Gisele Bündchen heeft bevestigd dat ze haar tweede kindje verwacht. Het 32-jarige model is nu vijf maanden zwanger.
Dat schrijft de Britse krant The Daily Telegraph.
Bündchen maakte het nieuws zondag bekend in een interview met de Braziliaanse zender TV Globo. Zij en haar echtgenoot, de American footballspeler Tom Brady, zijn 'erg blij' met de komst van hun tweede kind.
Bündchen trouwde in het voorjaar van 2009 met Brady en beviel in december van dat jaar van zoon Benjamin.
De geruchten van een tweede zwangerschap gingen al enige tijd en een babybuikje was al zichtbaar.
Volgens mij gaat de aankondiging van de geboorte perfect samenvallen met de premiere van het nieuwe seizoen van haar real life soap; gezien de promo's waar je momenteel mee doodgegooid wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij is Barbie pas om en nabij zondag uitgerekend. Is mijn eigen verjaardag en dat is blijven hangen.
Weet je wel wat het kost om een cameraploeg in te huren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet het nou weer gepland worden?
Leuk voor SHO, don't get me wrong, maar die vriend heeft geen Eed van Hippocrates afgelegd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:05 schreef Korreltje-zout het volgende:
Een vriend van mij werkt op de afdeling waar de baby van Barbie geboren gaat worden, en de planning is nu zo dat de bevalling voor morgen (woensdag) gepland staat.
misschien is die vriend geen artsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk voor SHO, don't get me wrong, maar die vriend heeft geen Eed van Hippocrates afgelegd?
Mijn zusje, verpleegkundige, heeft 'm ook moeten afleggen. Of althans moeten zweren/verklaren/beloven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
misschien is die vriend geen arts
http://www.telegraaf.nl/p(...)el_ongeduldig__.htmlquote:di 21 aug 2012, 14:47
Barbie en Michael ongeduldig
AMSTERDAM - Samantha 'Barbie' de Jong en haar man Michael kunnen niet wachten tot ze hun eerste kindje in hun armen mogen houden.
"Ik heb heel veel zin om vader te worden", vertelt Michael dinsdag aan De Telegraaf. "Het is heel erg spannend. Ze is op 23 augustus uitgerekend, maar het mag nu wel komen. Het duurt veel te lang."
Op het moment suprême wil Barbie er tiptop uitzien: inclusief nepwimpers en haar lokken in de krul. "Helemaal in de stijl van een echte barbie." Er is namelijk een camerploeg aanwezig die de bevalling vastlegt voor Barbies realityserie 'Barbie's Baby'.
Barbie is sinds haar zwangerschap verzot op ijsjes en augurken met salami. Michael: "Er gebeurt weinig in de keuken. Samantha kookt weinig, dus dat is heel erg jammer."
Barbie en Michael hebben al wel een naam voor hun toekomstige prinsesje. De naam staat namelijk over de volle breedte op Michaels rug getatoeëerd. Hoe het meisje gaat heten blijft nog even tussen de twee tortelduifjes.
Barbie's Baby is vanaf dinsdag 28 augustus te zien bij RTL 5.
Oh die naam staat al op zijn rug?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Poeke het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)el_ongeduldig__.html
Er was net een stukje bij Boulevard over de naam. Een ooggetuige heeft gezien dat de naam in de tatoo Angelina is, ze hadden zelf al aangegeven dat het de naam van een actrice zou worden...ik wacht afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hahaha, die eerste, wat was wel een van de favoriete namen van Michael, samen met Sophia/Sofia...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die naam staat al op zijn rug?
Ik zet in op:
1. Shayenne
2. Jessica
3. Britney
4. Shania
5. Jenneefffuurrrr
6. Sjanigguqaaa
Angelina vind ik persoonlijk best wel een leuke naam. Niet verwacht van B en partner, toch nog een beetje niveau.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Er was net een stukje bij Boulevard over de naam. Een ooggetuige heeft gezien dat de naam in de tatoo Angelina is, ze hadden zelf al aangegeven dat het de naam van een actrice zou worden...ik wacht af
Skipper?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Poeke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef [url=http://forum.fok.nl/
user/profile/6067]Turbomuis[/url] het volgende:
[..]
Skipper?
pffff, echt wel, heb je die kamer gezien?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef Kuukske het volgende:
En nu maar hopen dat het echt echt echt een meisje wordt. En dat de echoscopist het goed gezien heeft.
Ik vind Angelina (als naam in NL) niet bepaald een naam van niveauquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef Poeke het volgende:
[..]
Angelina vind ik persoonlijk best wel een leuke naam. Niet verwacht van B en partner, toch nog een beetje niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |