ah k.quote:
Was toch 2 weken wat ie had?quote:
Ok(k)iesquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
lekker natte okies van 10 minuten buiten werken
kom haten brandje.quote:
en GGMM mij niet geloven dat het hem wasquote:
Hij was het (toen) ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en GGMM mij niet geloven dat het hem was
Goh verassendquote:
hoe is het met je duitse eindbaas.quote:
Rotterdam was niet hmf ?quote:
Van geo3kant naar geo4kant is ook best opvallend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had een keer een ban van een week, toen ging ik ook clonen.. toen werd het een maand
Jij leeft wel op het richeltje he?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had een keer een ban van een week, toen ging ik ook clonen.. toen werd het een maand
Dus per kloon 3 weken erbij. Dan zien we HMF in 2013 weer terug.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zozo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Ik ging toen naar een andere naam natuurlijk, ik heb 4 accounts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van geo3kant naar geo4kant is ook best opvallend.
Ook echt niet opvallend neequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
hij was wel goed, klonen kan die beste man wel.
Nee was toevallig hier.quote:
Ik vertel mijn war stories om jullie te behoeden.. je wilt niet in fok! jilla zitten joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij leeft wel op het richeltje he?
Bazinquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe is het met je duitse eindbaas.
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging toen naar een andere naam natuurlijk, ik heb 4 accounts.
Pics?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bazin
En ze was lekker niet zo lelijk
heb mijn tijd al twee keer gedaan man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vertel mijn war stories om jullie te behoeden.. je wilt niet in fok! jilla zitten joh.
alsnog, duits?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bazin
En ze was lekker niet zo lelijk
Ik ben altijd erg gezellig ja.quote:
Dan hebben we nooit meer sterke verhalenquote:
Nou zeg...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurd dat ook een keer bij jou
Nope geen pics, gelukkig waren de activiteiten van de vrijgezel op dat moment vele malen interessanterquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Maar Geo3kant heeft geen ban, waarom toch overgestapt?
[..]
Pics?
Wel mooi voor jou.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope geen pics, gelukkig waren de activiteiten van de vrijgezel op dat moment vele malen interessanter
Nu moet je achter alles wat een beetje fout klinkt 'no homo' typen/zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat wel, al blijft dat andere verhaal nu wat moeilijker te ontkrachten.
Neuh, ik ben niet zo foob.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu moet je achter alles wat een beetje fout klinkt 'no homo' typen/zeggen.
ze vindt het niet erg dat je hebt gezoend met een ander?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo foob.
Ik vind het vooral jammer dat mijn vrouw hardnekkig het eerste verhaal blijft rondbazuinen aan haar vriendinnen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat mijn vrouw hardnekkig het eerste verhaal blijft rondbazuinen aan haar vriendinnen
Nee, het is geen affaire hequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze vindt het niet erg dat je hebt gezoend met een ander?
Ik heb weer wat gemist maar je vrouw vind het dus wel leuk dat jij met mannen zoentquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ah, en het was met een man he?quote:
...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist maar je vrouw vind het dus wel leuk dat jij met mannen zoent
Feit blijft dat ie met een man heeft staan tongworstelen.quote:
Dat heeft ie niet in dat gtst topic gedaan tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij noemde Static een kankermongool. Ik zie het probleem er niet zo van.
Ik had je gewaarschuwd.quote:
Ik heb geen idee waar dat gebeurd is eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet in dat gtst topic gedaan toch
Nog niet zo ver, ben vandaag begonnen, zit nu bij 3.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd.
Welke aflevering ben je nu?
Oh oké. Het wordt steeds beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog niet zo ver, ben vandaag begonnen, zit nu bij 3.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga maar verder kijken
Ja dat zou het zijn :pquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]P
Ik had je ook helemaal duizelig gespeeld he gister.
Nee, het is warm en ik ben aan het werk.quote:
Beetje hetzelfde. Het is idd veel te warm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, het is warm en ik ben aan het werk.
Oh, en mijn ventilator doet het niet goed
'sup met jou dan?
Nergens last van met mijn aircoquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde. Het is idd veel te warm.
Radio aanzetten op Radio1: werkt bij mij perfectquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Heb daar echt last van. Die hitte helpt ook niet trouwens.
Suits is goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga maar verder kijken
Gewoon een filmhuis film opzetten en je ligt zo in slaap.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Radio aanzetten op Radio1: werkt bij mij perfect
Donna.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Suits is goed.
Zeker met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
er in
Nee, daar komt nogal eens 'functioneel' naakt in voor....quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon een filmhuis film opzetten en je ligt zo in slaap.
Ja moeilijk om uit te leggen waarom het zo goed is, maar check het gewoon.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Waar gaat dat suits over? Ben net klaar met Eureka en kwam er bij de laatste aflevering achter dat het best wel kut was, en eigenlijk een slap aftreksel van Fringe
Je had hem dan ook in de bios moeten zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb eindelijk The Avengers gezien, na (door) alle hosanna verhalen vond ik hem toch wel tegenvallen.
Jawel hoor, maar mijn mind was pre-blownquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
Ja die moet ik ook nog kijken, niet de moeite waard dus?
De laatste film die ik in de bios heb gezien (nachtpremiere van Harry Potter niet meegeteld) was Lost in Translation.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had hem dan ook in de bios moeten zien.
Denk eigenlijk ook wel.quote:
Toch had je hem in de bios moeten zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De laatste film die ik in de bios heb gezien (nachtpremiere van Harry Potter niet meegeteld) was Lost in Translation.
Leukste stukjes:quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch had je hem in de bios moeten zienik was er ook 3 jaar niet geweest.. maar die wilde ik in de bios zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Gayquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leukste stukjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, waarom klik ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verklapt niets van het klein beetje verhaal in The Avengers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gay
Al besloten of je naar De Kuip gaat vanavond?
[..]
Damn, waarom klik ik
Ook wel een mooi maar Avengers is echt zo een film die goed tot zijn recht komt op het grote scherm. The Dark Knight Rises eigenlijk ook maar die ga ik toch nog wel op blueray halen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De laatste film die ik in de bios heb gezien (nachtpremiere van Harry Potter niet meegeteld) was Lost in Translation.
Ja, ik ga er geen 22,50 voor betalen, vind ik afzetterijquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gay
Al besloten of je naar De Kuip gaat vanavond?
Was het maar waar.quote:
Morgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Monopoly het volgende:
Steven kut pussy hommo, waarom sta je nog op zwart ?
Gef met nieeuwe modschap man
Hou ons niet in spanning en vertel.quote:
36 graden hier. Ik word helemaal niet goed manquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Woaaah, zo lekker weer![]()
Kom alleen net pas mn kamer binnen, raam stond dicht
Kreeg gvd bijna een hartaanval van die hitte
I know, hitte enzo. Ik zweet me hier kapot.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dat hoeft nou ook weer nietik wou jullie er alleen op wijzen
op moet om zijn tog jwzquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, hitte enzo. Ik zweet me hier kapot.
Nou vertel.
Deze zin is sowieso krom:quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow maar dan snap ik de zin nietzou de alleswetende mod het mij uit kunnen leggen
That '70's showquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quote eerst eens de zin die je bedoelt, zodat we niet langs elkaar heen praten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow maar dan snap ik de zin nietzou de alleswetende mod het mij uit kunnen leggen
'is' moet er tussenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze zin is sowieso krom:
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!.
En komma voor dit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'is' moet er tussendit is een van de beste..
okiquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier Het grote PSV topic #609: Advocaat baalt van Matavz
Umh ja heb een foutje gemaakt, ik bedoelde de TT:quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote eerst eens de zin die je bedoelt, zodat we niet langs elkaar heen praten.
quote:Nooit te warm op te FOK!ken
Oh zoquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Umh ja heb een foutje gemaakt, ik bedoelde de TT:
[..]
Niemand geeft een neuk om TT's (behalve 422 en die is op vakantie)quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn hier allemaal doorgesnoven hooligans dus kijken niet naar een foutje meer of minder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
IS 442 OP VAKANTIE?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om TT's (behalve 422 en die is op vakantie)
Ik ben niet doorgesnovenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij zijn hier allemaal doorgesnoven hooligans dus kijken niet naar een foutje meer of minder.
Ja, alleen paste dat nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk had erachter gemoeten: maar verder geeft niemand een neuk.
Meer dan jij in 10 jaar aan uitkeringen trektquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
What's 50 grand to a mothafucka like me, can you please remind me
Maar jij bent toch een Admin.quote:
Ervaring?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meer dan jij in 10 jaar aan uitkeringen trekt
Quote nu mijn edit en geef daar antwoordt op.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
aan Admin?
Je typt soms echt krommere zinnen dan a422.
antwoordquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Quote nu mijn edit en geef daar antwoordt op.
Zelfs met een uitkering van 600 euro zou je al 72.000 euro hebben in 10 jaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meer dan jij in 10 jaar aan uitkeringen trekt
Ja, onze leider.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie is 422, een of andere gekke bajesklant?
Geen idee... 50000/10= 5000 5000/12= ~400 euro/maand. Nja beetje weinig voor uitkering, had iets lager moeten nemenquote:
Niet mee gekregen? Die jongen uit Leiden die meer dan 10 vrouwen had aangerand? Beetje aan de borsten zitten ensoquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie is 422, een of andere gekke bajesklant?
Gast ik typte zomaar watquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs met een uitkering van 600 euro zou je al 72.000 euro hebben in 10 jaarmoeilijk he rekenen. En 600 is volgens mij nog lager dan wat het minimum is.
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet mee gekregen? Die jongen uit Leiden die meer dan 10 vrouwen had aangerand? Beetje aan de borsten zitten enso
Hij loopt altijd voor op.quote:
Niceeeequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet mee gekregen? Die jongen uit Leiden die meer dan 10 vrouwen had aangerand? Beetje aan de borsten zitten enso
Ach laat Geo lekker joh. Als er iemand van 15 post heeft hij ook eens de kans een discussie te winnen.quote:
Mag ik een linkje dat zijn baasheid bevestigd?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo doen over onze leider.
Aanbid hem, zoals het hoort.
Ik win elke discussie van Geoquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach laat Geo lekker joh. Als er iemand van 15 post heeft hij ook eens de kans een discussie te winnen.
bevestigt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mag ik een linkje dat zijn baasheid bevestigd?
Onze leider zou zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mag ik een linkje dat zijn baasheid bevestigd?
Kom je naar Amsterdam?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen bier zuipen op het terras in de mooiste stad
Kom je ook naar Breda?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Je gaat naar Romequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Kom je naar Utrecht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Kom je naar Amersfoort?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ok, zal het doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet doen alsof je verliest? Is goed voor z'n zelfvertrouwen.
Paramaribo it isquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
logischquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Verwachte reacties, maar tot iedereens teleurstelling natuurlijk is het EHV.
Enkhuizen Heel Ver?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
waarschijnlijk ben je zelf het meest teleurgesteldquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Lelijke kutstad joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Goede tweede.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Gast in Eindhoven is echt niks te doen, stad zonder historie, zonder binnenstad. Niet eens een centrum.quote:
Klopt, een beetje chillen aan de Waterkant na een wandeling door de Palmentuinquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weleens op een terras gezeten daar, best leuk
Echt wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast in Eindhoven is echt niks te doen
Echt wel.quote:stad zonder historie
Echt wel.quote:zonder binnenstad
Echt wel.quote:Niet eens een centrum.
Jij was, en bent toch ook Surinamer? Als ik me goed herrinerquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, een beetje chillen aan de Waterkant na een wandeling door de Palmentuin
Surinaamse roots inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij was, en bent toch ook Surinamer? Als ik me goed herriner...
Tuurlijk ben ik er wel eens geweest, maar heeft totaal geen sfeer. Heb ik liever een Breda.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Pizza, Rens.. zijn jullie uberhaubt ooit in Eindhoven geweest of praten jullie gewoon mee met de stoere boys?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Enkele ajacieden die er niet geweest zijn zullen het wel gezegd hebben en op die manier weet de rest van de kudde het natuurlijk ook hequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Pizza, Rens.. zijn jullie uberhaubt ooit in Eindhoven geweest of praten jullie gewoon mee met de stoere boys?
Rens komt uit Amsterdam. Hij vind straten vol coffeshops, junks, hoeren mcdonalds en burger kings mooi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Naah, de Grote Markt kan ook leuk zijn hoor. Maar het ziet er allemaal te nieuw uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er wel eens geweest, maar heeft totaal geen sfeer. Heb ik liever een Breda.
Amsterdam heeft tenminste sfeer in de binnenstadquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rens komt uit Amsterdam. Hij vind straten vol coffeshops, junks, hoeren mcdonalds en burger kings mooi.
Ja 'sfeer'quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdam heeft tenminste sfeer in de binnenstad
zit daar 100 keer liever op een terras dan in Eindhovenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, een beetje chillen aan de Waterkant na een wandeling door de Palmentuin
Sfeer is wel iets subjectief.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest. Hopelijk ook een van de laatste kerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt er beetje aan welke kroeg of tent je gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Eindhoven is best leuk hoor. Alleen uitgaan is kut.
Wat is die sfeer dan? Vertel het eens, probeer het me eens uit te leggen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Same here, op de Pier van Torarica een paar Borgoes wegtikkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit daar 100 keer liever op een terras dan in Eindhoven
Geef ik toe, is meer waar je van houd. Een Utrecht of een Amsterdam dat heeft in mijn ogen een leukere sfeer in het centrum. Weet niet is gewoon je gevoel.quote:
Begin niet over Tilburg Pizza...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest. Hopelijk ook een van de laatste keren
Net als Tilburg trouwens, ook écht een kutstad. Wel kut, want de studie die ik zou willen doen is óf in Tilburg óf in Rotterdam, maar Rotterdam is als stad ook niet alles, al ligt dat er ook wel aan waar je zit...
Ik ben weleens in Eindhoven geweest: een bijeengeraapt zooitje van dorpjes dat door ome Frits een stad is geworden, niet mooi, weinig te doen en geen leuke mensenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Enkele ajacieden die er niet geweest zijn zullen het wel gezegd hebben en op die manier weet de rest van de kudde het natuurlijk ook he
Ze gaan vroeg dicht of er is ruzie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan welke kroeg of tent je gaat.
Utrecht is baas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geef ik toe, is meer waar je van houd. Een Utrecht of een Amsterdam dat heeft in mijn ogen een leukere sfeer in het centrum. Weet niet is gewoon je gevoel.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Same here, op de Pier van Torarica een paar Borgoes wegtikken
Vroeger was het anders.quote:
Gewoon als je er doorheen loopt, de terrasjes pakt. Er is leven op straat. Ik waardeer straatmuzikanten etc. wel. Je kan in Amsterdam je aan alles irriteren maar dat is ook het leuke eraan vind ik dan. Gewoon op alles kunnen kankeren maar toch niks liever willen dan terug komen in Amsterdam. Dat heb je met Utrecht ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is die sfeer dan? Vertel het eens, probeer het me eens uit te leggen?
Neem wraak voor onze voor oudersquote:
Maastrichtquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Guys. Er is maar een gezellige stad in Nederland en dat is Maastricht. Dat moet iedereen kunnen beamen.
Tilburg een stad waar de inwoners zó lelijk zijn en zó een lelijk dialect hebben dat het samen de mooiste stad van Nederland wordt.quote:
Ik heb een scheet gelaten. Is dat goed?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem wraak voor onze voor ouders
Kan je zeker goed bijverdienen aan die Duitsers daar? Ben er volgens mij nooit geweest dus kan niet oordelen over de stad zelfquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Guys. Er is maar een gezellige stad in Nederland en dat is Maastricht. Dat moet iedereen kunnen beamen.
Zij deden het ook met gasquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een scheet gelaten. Is dat goed?
Wat hebben ze de Ieren nou weer aangedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem wraak voor onze voor ouders
Vind ik wel een leuke stad, maar teveel ons kent onsquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Komen verrassend weinig Dietsers. Wel best veel Belgen. Is gewoon een gezellige stad. Lekker bourgondisch. Cafeetjes zitten nagenoeg altijd goed vol. Maastrichtenaren zelf zijn vaak wel wat arrogant, maar dat moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je zeker goed bijverdienen aan die Duitsers daar? Ben er volgens mij nooit geweest dus kan niet oordelen over de stad zelf
Davy staat nu te juichen voor z'n pc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, gezelligheid typeert aan hoeveel je je stoort?
Nou, dan had Davy toch gelijk..dan vind ik hem dus echt aardig.
Jezus wat een dom gelul zegik vind Eindhoven juist fijn omdat ik me weinig aan mensen stoor, niet op elke hoek groepen buitenlanders die vrouwen lastig vallen, die je smerig aan kijken, schooiende kut zwervers en muziekkanten.
En nee, Arnold Kox vind ik niet leuk, bloed irritant.
Kom eens naar Brussel en je zal nooit meer klagen over welke stad dan ook in NLquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus wat een dom gelul zegik vind Eindhoven juist fijn omdat ik me weinig aan mensen stoor, niet op elke hoek groepen buitenlanders die vrouwen lastig vallen, die je smerig aan kijken, schooiende kut zwervers en muziekkanten.
Gast iedereen heeft wel een stad wat bij je past. Meningen kunnen verschillen, veranderd niks door een gesprek op Fok!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ieren en moffen waren vriendenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat hebben ze de Ieren nou weer aangedaan?
Die Duitsers worden ook maar lukraak gedemoniseerd hier
Ieren zijn cool...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ieren en moffen waren vrienden
Waarom denk je dat het uit shirt van de duitsers groen is
tja je moet wat he wanneer je zelf geen leger op de Ira na hebtquote:
Nee, maar ik zeg al ik heb weinig met andere mensen.. als ik op een terras zit ga ik niet met de mensen langs mij buurten zeker niet een paar tafels verder op.. en ik denk ook niet dat veel mensen dat ergens anders doen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast iedereen heeft wel een stad wat bij je past. Meningen kunnen verschillen, veranderd niks door een gesprek op Fok!
Dat verklaart jouw tweede naam natuurlijk...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ieren en moffen waren vrienden
Waarom denk je dat het uit shirt van de duitsers groen is
Mijn 2e naam is ook gewoon Iersquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat verklaart jouw tweede naam natuurlijk...
quote:
Dat is amerikaans lulquote:
Dat ligt eraan wie, ik praat meer over een aantal maar om mijn verhaal duidelijk temaken is het makkelijker om te generaliseren.. of had ik '7 donkere jongens' moeten zeggen?quote:
Het gebruik van Mc is afkomstig uit Schotland & Ierland en het betekent "zoon van". De zoon van iemand met de naam Cartney kreeg dus de achternaam McCartney.quote:
Dat is underdeed een pauperstad. Daar loop je 's avonds alleen met je meisje met schrik rond hoor. Is gewoon een complete banlieu.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom eens naar Brussel en je zal nooit meer klagen over welke stad dan ook in NL
McDonald was een Amerikaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gebruik van Mc is afkomstig uit Schotland & Ierland en het betekent "zoon van". De zoon van iemand met de naam Cartney kreeg dus de achternaam McCartney.
Banlieu 13quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is underdeed een pauperstad. Daar loop je 's avonds alleen met je meisje met schrik rond hoor. Is gewoon een complete banlieu.
ja beter welquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie, ik praat meer over een aantal maar om mijn verhaal duidelijk temaken is het makkelijker om te generaliseren.. of had ik '7 donkere jongens' moeten zeggen?
Kijk eens goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ok. Ik kon zo snel geen andere McNaam vinden.
Het is hier nu kermis in Brussel Zuid, ik ben met de Tilburgse kermis wel wat gewend. Maar het volk dat hier rondlooptquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is underdeed een pauperstad. Daar loop je 's avonds alleen met je meisje met schrik rond hoor. Is gewoon een complete banlieu.
Joh, zoals iemand anders al zei; iedereen heeft een stad die beter/minder bij hem past. Wat boeit het verder?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM vertel, hoe typeer jij gezelligheid in een stad?
Neequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dus daar komt dat vandaan
Ik dacht dat je dol op vuurwapens was.
Bijna jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, dus het is Patrick Friedrich MacSteven
Tja, misschien is het de formulering .. ik vind ipv het is een kut stad..quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, zoals iemand anders al zei; iedereen heeft een stad die beter/minder bij hem past. Wat boeit het verder?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Is een deel van mijn achternaam
Ik wou iets anders als username doen en ik had dit als wachtwoord op mijn werkpc en dacht dat ik op fok ook, echter was ik dronken en deed ik het verkeerd om
Best ernstigquote:
Meer een gevoel dan iets aanwijsbaars. Verder volkomen subjectief, dus heeft ook geen zin om het aan te wijzen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, misschien is het de formulering .. ik vind ipv het is een kut stad..
Maar niemand die dus kan uitleggen waarom iets nou gezellig is..
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gelijk alle wachtwoorden die je op i'net gebruikt kunnen wijzigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |