ah k.quote:
Was toch 2 weken wat ie had?quote:
Ok(k)iesquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
lekker natte okies van 10 minuten buiten werken
kom haten brandje.quote:
en GGMM mij niet geloven dat het hem wasquote:
Hij was het (toen) ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en GGMM mij niet geloven dat het hem was
Goh verassendquote:
hoe is het met je duitse eindbaas.quote:
Rotterdam was niet hmf ?quote:
Van geo3kant naar geo4kant is ook best opvallend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had een keer een ban van een week, toen ging ik ook clonen.. toen werd het een maand
Jij leeft wel op het richeltje he?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had een keer een ban van een week, toen ging ik ook clonen.. toen werd het een maand
Dus per kloon 3 weken erbij. Dan zien we HMF in 2013 weer terug.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zozo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Ik ging toen naar een andere naam natuurlijk, ik heb 4 accounts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van geo3kant naar geo4kant is ook best opvallend.
Ook echt niet opvallend neequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
hij was wel goed, klonen kan die beste man wel.
Nee was toevallig hier.quote:
Ik vertel mijn war stories om jullie te behoeden.. je wilt niet in fok! jilla zitten joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij leeft wel op het richeltje he?
Bazinquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe is het met je duitse eindbaas.
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging toen naar een andere naam natuurlijk, ik heb 4 accounts.
Pics?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bazin
En ze was lekker niet zo lelijk
heb mijn tijd al twee keer gedaan man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vertel mijn war stories om jullie te behoeden.. je wilt niet in fok! jilla zitten joh.
alsnog, duits?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bazin
En ze was lekker niet zo lelijk
Ik ben altijd erg gezellig ja.quote:
Dan hebben we nooit meer sterke verhalenquote:
Nou zeg...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurd dat ook een keer bij jou
Nope geen pics, gelukkig waren de activiteiten van de vrijgezel op dat moment vele malen interessanterquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Maar Geo3kant heeft geen ban, waarom toch overgestapt?
[..]
Pics?
Wel mooi voor jou.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope geen pics, gelukkig waren de activiteiten van de vrijgezel op dat moment vele malen interessanter
Nu moet je achter alles wat een beetje fout klinkt 'no homo' typen/zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat wel, al blijft dat andere verhaal nu wat moeilijker te ontkrachten.
Neuh, ik ben niet zo foob.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu moet je achter alles wat een beetje fout klinkt 'no homo' typen/zeggen.
ze vindt het niet erg dat je hebt gezoend met een ander?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo foob.
Ik vind het vooral jammer dat mijn vrouw hardnekkig het eerste verhaal blijft rondbazuinen aan haar vriendinnen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat mijn vrouw hardnekkig het eerste verhaal blijft rondbazuinen aan haar vriendinnen
Nee, het is geen affaire hequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze vindt het niet erg dat je hebt gezoend met een ander?
Ik heb weer wat gemist maar je vrouw vind het dus wel leuk dat jij met mannen zoentquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ah, en het was met een man he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |