Ik heb geen idee waar dat gebeurd is eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet in dat gtst topic gedaan toch
Nog niet zo ver, ben vandaag begonnen, zit nu bij 3.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd.
Welke aflevering ben je nu?
Oh oké. Het wordt steeds beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog niet zo ver, ben vandaag begonnen, zit nu bij 3.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga maar verder kijken
Ja dat zou het zijn :pquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]P
Ik had je ook helemaal duizelig gespeeld he gister.
Nee, het is warm en ik ben aan het werk.quote:
Beetje hetzelfde. Het is idd veel te warm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, het is warm en ik ben aan het werk.
Oh, en mijn ventilator doet het niet goed
'sup met jou dan?
Nergens last van met mijn aircoquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde. Het is idd veel te warm.
Radio aanzetten op Radio1: werkt bij mij perfectquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Heb daar echt last van. Die hitte helpt ook niet trouwens.
Suits is goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga maar verder kijken
Gewoon een filmhuis film opzetten en je ligt zo in slaap.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Radio aanzetten op Radio1: werkt bij mij perfect
Donna.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Suits is goed.
Zeker met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
er in
Nee, daar komt nogal eens 'functioneel' naakt in voor....quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon een filmhuis film opzetten en je ligt zo in slaap.
Ja moeilijk om uit te leggen waarom het zo goed is, maar check het gewoon.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Waar gaat dat suits over? Ben net klaar met Eureka en kwam er bij de laatste aflevering achter dat het best wel kut was, en eigenlijk een slap aftreksel van Fringe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |