ah k.quote:
Was toch 2 weken wat ie had?quote:
Ok(k)iesquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
lekker natte okies van 10 minuten buiten werken
kom haten brandje.quote:
en GGMM mij niet geloven dat het hem wasquote:
Hij was het (toen) ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en GGMM mij niet geloven dat het hem was
Goh verassendquote:
hoe is het met je duitse eindbaas.quote:
Rotterdam was niet hmf ?quote:
Van geo3kant naar geo4kant is ook best opvallend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had een keer een ban van een week, toen ging ik ook clonen.. toen werd het een maand
Jij leeft wel op het richeltje he?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had een keer een ban van een week, toen ging ik ook clonen.. toen werd het een maand
Dus per kloon 3 weken erbij. Dan zien we HMF in 2013 weer terug.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zozo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Ik ging toen naar een andere naam natuurlijk, ik heb 4 accounts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van geo3kant naar geo4kant is ook best opvallend.
Ook echt niet opvallend neequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
hij was wel goed, klonen kan die beste man wel.
Nee was toevallig hier.quote:
Ik vertel mijn war stories om jullie te behoeden.. je wilt niet in fok! jilla zitten joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij leeft wel op het richeltje he?
Bazinquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe is het met je duitse eindbaas.
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging toen naar een andere naam natuurlijk, ik heb 4 accounts.
Pics?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bazin
En ze was lekker niet zo lelijk
heb mijn tijd al twee keer gedaan man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vertel mijn war stories om jullie te behoeden.. je wilt niet in fok! jilla zitten joh.
alsnog, duits?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bazin
En ze was lekker niet zo lelijk
Ik ben altijd erg gezellig ja.quote:
Dan hebben we nooit meer sterke verhalenquote:
Nou zeg...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurd dat ook een keer bij jou
Nope geen pics, gelukkig waren de activiteiten van de vrijgezel op dat moment vele malen interessanterquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Maar Geo3kant heeft geen ban, waarom toch overgestapt?
[..]
Pics?
Wel mooi voor jou.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope geen pics, gelukkig waren de activiteiten van de vrijgezel op dat moment vele malen interessanter
Nu moet je achter alles wat een beetje fout klinkt 'no homo' typen/zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat wel, al blijft dat andere verhaal nu wat moeilijker te ontkrachten.
Neuh, ik ben niet zo foob.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu moet je achter alles wat een beetje fout klinkt 'no homo' typen/zeggen.
ze vindt het niet erg dat je hebt gezoend met een ander?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo foob.
Ik vind het vooral jammer dat mijn vrouw hardnekkig het eerste verhaal blijft rondbazuinen aan haar vriendinnen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat mijn vrouw hardnekkig het eerste verhaal blijft rondbazuinen aan haar vriendinnen
Nee, het is geen affaire hequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze vindt het niet erg dat je hebt gezoend met een ander?
Ik heb weer wat gemist maar je vrouw vind het dus wel leuk dat jij met mannen zoentquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ah, en het was met een man he?quote:
...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist maar je vrouw vind het dus wel leuk dat jij met mannen zoent
Feit blijft dat ie met een man heeft staan tongworstelen.quote:
Dat heeft ie niet in dat gtst topic gedaan tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij noemde Static een kankermongool. Ik zie het probleem er niet zo van.
Ik had je gewaarschuwd.quote:
Ik heb geen idee waar dat gebeurd is eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet in dat gtst topic gedaan toch
Nog niet zo ver, ben vandaag begonnen, zit nu bij 3.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd.
Welke aflevering ben je nu?
Oh oké. Het wordt steeds beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog niet zo ver, ben vandaag begonnen, zit nu bij 3.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga maar verder kijken
Ja dat zou het zijn :pquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]P
Ik had je ook helemaal duizelig gespeeld he gister.
Nee, het is warm en ik ben aan het werk.quote:
Beetje hetzelfde. Het is idd veel te warm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, het is warm en ik ben aan het werk.
Oh, en mijn ventilator doet het niet goed
'sup met jou dan?
Nergens last van met mijn aircoquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde. Het is idd veel te warm.
Radio aanzetten op Radio1: werkt bij mij perfectquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Heb daar echt last van. Die hitte helpt ook niet trouwens.
Suits is goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga maar verder kijken
Gewoon een filmhuis film opzetten en je ligt zo in slaap.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Radio aanzetten op Radio1: werkt bij mij perfect
Donna.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Suits is goed.
Zeker met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
er in
Nee, daar komt nogal eens 'functioneel' naakt in voor....quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon een filmhuis film opzetten en je ligt zo in slaap.
Ja moeilijk om uit te leggen waarom het zo goed is, maar check het gewoon.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Waar gaat dat suits over? Ben net klaar met Eureka en kwam er bij de laatste aflevering achter dat het best wel kut was, en eigenlijk een slap aftreksel van Fringe
Je had hem dan ook in de bios moeten zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb eindelijk The Avengers gezien, na (door) alle hosanna verhalen vond ik hem toch wel tegenvallen.
Jawel hoor, maar mijn mind was pre-blownquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
Ja die moet ik ook nog kijken, niet de moeite waard dus?
De laatste film die ik in de bios heb gezien (nachtpremiere van Harry Potter niet meegeteld) was Lost in Translation.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had hem dan ook in de bios moeten zien.
Denk eigenlijk ook wel.quote:
Toch had je hem in de bios moeten zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De laatste film die ik in de bios heb gezien (nachtpremiere van Harry Potter niet meegeteld) was Lost in Translation.
Leukste stukjes:quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch had je hem in de bios moeten zienik was er ook 3 jaar niet geweest.. maar die wilde ik in de bios zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Gayquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leukste stukjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, waarom klik ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verklapt niets van het klein beetje verhaal in The Avengers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gay
Al besloten of je naar De Kuip gaat vanavond?
[..]
Damn, waarom klik ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |