Kan je zeker goed bijverdienen aan die Duitsers daar? Ben er volgens mij nooit geweest dus kan niet oordelen over de stad zelfquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Guys. Er is maar een gezellige stad in Nederland en dat is Maastricht. Dat moet iedereen kunnen beamen.
Zij deden het ook met gasquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een scheet gelaten. Is dat goed?
Wat hebben ze de Ieren nou weer aangedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem wraak voor onze voor ouders
Vind ik wel een leuke stad, maar teveel ons kent onsquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Guys. Er is maar een gezellige stad in Nederland en dat is Maastricht. Dat moet iedereen kunnen beamen.
Komen verrassend weinig Dietsers. Wel best veel Belgen. Is gewoon een gezellige stad. Lekker bourgondisch. Cafeetjes zitten nagenoeg altijd goed vol. Maastrichtenaren zelf zijn vaak wel wat arrogant, maar dat moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je zeker goed bijverdienen aan die Duitsers daar? Ben er volgens mij nooit geweest dus kan niet oordelen over de stad zelf
Davy staat nu te juichen voor z'n pc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, gezelligheid typeert aan hoeveel je je stoort?
Nou, dan had Davy toch gelijk..dan vind ik hem dus echt aardig.
Jezus wat een dom gelul zegik vind Eindhoven juist fijn omdat ik me weinig aan mensen stoor, niet op elke hoek groepen buitenlanders die vrouwen lastig vallen, die je smerig aan kijken, schooiende kut zwervers en muziekkanten.
En nee, Arnold Kox vind ik niet leuk, bloed irritant.
Kom eens naar Brussel en je zal nooit meer klagen over welke stad dan ook in NLquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus wat een dom gelul zegik vind Eindhoven juist fijn omdat ik me weinig aan mensen stoor, niet op elke hoek groepen buitenlanders die vrouwen lastig vallen, die je smerig aan kijken, schooiende kut zwervers en muziekkanten.
Gast iedereen heeft wel een stad wat bij je past. Meningen kunnen verschillen, veranderd niks door een gesprek op Fok!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ieren en moffen waren vriendenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat hebben ze de Ieren nou weer aangedaan?
Die Duitsers worden ook maar lukraak gedemoniseerd hier
Ieren zijn cool...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ieren en moffen waren vrienden
Waarom denk je dat het uit shirt van de duitsers groen is
tja je moet wat he wanneer je zelf geen leger op de Ira na hebtquote:
Nee, maar ik zeg al ik heb weinig met andere mensen.. als ik op een terras zit ga ik niet met de mensen langs mij buurten zeker niet een paar tafels verder op.. en ik denk ook niet dat veel mensen dat ergens anders doen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast iedereen heeft wel een stad wat bij je past. Meningen kunnen verschillen, veranderd niks door een gesprek op Fok!
Dat verklaart jouw tweede naam natuurlijk...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ieren en moffen waren vrienden
Waarom denk je dat het uit shirt van de duitsers groen is
Mijn 2e naam is ook gewoon Iersquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat verklaart jouw tweede naam natuurlijk...
quote:
Dat is amerikaans lulquote:
Dat ligt eraan wie, ik praat meer over een aantal maar om mijn verhaal duidelijk temaken is het makkelijker om te generaliseren.. of had ik '7 donkere jongens' moeten zeggen?quote:
Het gebruik van Mc is afkomstig uit Schotland & Ierland en het betekent "zoon van". De zoon van iemand met de naam Cartney kreeg dus de achternaam McCartney.quote:
Dat is underdeed een pauperstad. Daar loop je 's avonds alleen met je meisje met schrik rond hoor. Is gewoon een complete banlieu.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom eens naar Brussel en je zal nooit meer klagen over welke stad dan ook in NL
McDonald was een Amerikaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gebruik van Mc is afkomstig uit Schotland & Ierland en het betekent "zoon van". De zoon van iemand met de naam Cartney kreeg dus de achternaam McCartney.
Banlieu 13quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is underdeed een pauperstad. Daar loop je 's avonds alleen met je meisje met schrik rond hoor. Is gewoon een complete banlieu.
ja beter welquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie, ik praat meer over een aantal maar om mijn verhaal duidelijk temaken is het makkelijker om te generaliseren.. of had ik '7 donkere jongens' moeten zeggen?
Kijk eens goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ok. Ik kon zo snel geen andere McNaam vinden.
Het is hier nu kermis in Brussel Zuid, ik ben met de Tilburgse kermis wel wat gewend. Maar het volk dat hier rondlooptquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is underdeed een pauperstad. Daar loop je 's avonds alleen met je meisje met schrik rond hoor. Is gewoon een complete banlieu.
Joh, zoals iemand anders al zei; iedereen heeft een stad die beter/minder bij hem past. Wat boeit het verder?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM vertel, hoe typeer jij gezelligheid in een stad?
Neequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dus daar komt dat vandaan
Ik dacht dat je dol op vuurwapens was.
Bijna jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, dus het is Patrick Friedrich MacSteven
Tja, misschien is het de formulering .. ik vind ipv het is een kut stad..quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, zoals iemand anders al zei; iedereen heeft een stad die beter/minder bij hem past. Wat boeit het verder?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Is een deel van mijn achternaam
Ik wou iets anders als username doen en ik had dit als wachtwoord op mijn werkpc en dacht dat ik op fok ook, echter was ik dronken en deed ik het verkeerd om
Best ernstigquote:
Meer een gevoel dan iets aanwijsbaars. Verder volkomen subjectief, dus heeft ook geen zin om het aan te wijzen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, misschien is het de formulering .. ik vind ipv het is een kut stad..
Maar niemand die dus kan uitleggen waarom iets nou gezellig is..
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gelijk alle wachtwoorden die je op i'net gebruikt kunnen wijzigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |