logischquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Verwachte reacties, maar tot iedereens teleurstelling natuurlijk is het EHV.
Enkhuizen Heel Ver?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
waarschijnlijk ben je zelf het meest teleurgesteldquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Lelijke kutstad joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Goede tweede.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Gast in Eindhoven is echt niks te doen, stad zonder historie, zonder binnenstad. Niet eens een centrum.quote:
Klopt, een beetje chillen aan de Waterkant na een wandeling door de Palmentuinquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weleens op een terras gezeten daar, best leuk
Echt wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast in Eindhoven is echt niks te doen
Echt wel.quote:stad zonder historie
Echt wel.quote:zonder binnenstad
Echt wel.quote:Niet eens een centrum.
Jij was, en bent toch ook Surinamer? Als ik me goed herrinerquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, een beetje chillen aan de Waterkant na een wandeling door de Palmentuin
Surinaamse roots inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij was, en bent toch ook Surinamer? Als ik me goed herriner...
Tuurlijk ben ik er wel eens geweest, maar heeft totaal geen sfeer. Heb ik liever een Breda.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Pizza, Rens.. zijn jullie uberhaubt ooit in Eindhoven geweest of praten jullie gewoon mee met de stoere boys?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Enkele ajacieden die er niet geweest zijn zullen het wel gezegd hebben en op die manier weet de rest van de kudde het natuurlijk ook hequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Pizza, Rens.. zijn jullie uberhaubt ooit in Eindhoven geweest of praten jullie gewoon mee met de stoere boys?
Rens komt uit Amsterdam. Hij vind straten vol coffeshops, junks, hoeren mcdonalds en burger kings mooi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Naah, de Grote Markt kan ook leuk zijn hoor. Maar het ziet er allemaal te nieuw uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er wel eens geweest, maar heeft totaal geen sfeer. Heb ik liever een Breda.
Amsterdam heeft tenminste sfeer in de binnenstadquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rens komt uit Amsterdam. Hij vind straten vol coffeshops, junks, hoeren mcdonalds en burger kings mooi.
Ja 'sfeer'quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdam heeft tenminste sfeer in de binnenstad
zit daar 100 keer liever op een terras dan in Eindhovenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, een beetje chillen aan de Waterkant na een wandeling door de Palmentuin
Sfeer is wel iets subjectief.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest. Hopelijk ook een van de laatste kerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt er beetje aan welke kroeg of tent je gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Eindhoven is best leuk hoor. Alleen uitgaan is kut.
Wat is die sfeer dan? Vertel het eens, probeer het me eens uit te leggen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Same here, op de Pier van Torarica een paar Borgoes wegtikkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit daar 100 keer liever op een terras dan in Eindhoven
Geef ik toe, is meer waar je van houd. Een Utrecht of een Amsterdam dat heeft in mijn ogen een leukere sfeer in het centrum. Weet niet is gewoon je gevoel.quote:
Begin niet over Tilburg Pizza...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest. Hopelijk ook een van de laatste keren
Net als Tilburg trouwens, ook écht een kutstad. Wel kut, want de studie die ik zou willen doen is óf in Tilburg óf in Rotterdam, maar Rotterdam is als stad ook niet alles, al ligt dat er ook wel aan waar je zit...
Ik ben weleens in Eindhoven geweest: een bijeengeraapt zooitje van dorpjes dat door ome Frits een stad is geworden, niet mooi, weinig te doen en geen leuke mensenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Enkele ajacieden die er niet geweest zijn zullen het wel gezegd hebben en op die manier weet de rest van de kudde het natuurlijk ook he
Ze gaan vroeg dicht of er is ruzie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan welke kroeg of tent je gaat.
Utrecht is baas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geef ik toe, is meer waar je van houd. Een Utrecht of een Amsterdam dat heeft in mijn ogen een leukere sfeer in het centrum. Weet niet is gewoon je gevoel.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Same here, op de Pier van Torarica een paar Borgoes wegtikken
Vroeger was het anders.quote:
Gewoon als je er doorheen loopt, de terrasjes pakt. Er is leven op straat. Ik waardeer straatmuzikanten etc. wel. Je kan in Amsterdam je aan alles irriteren maar dat is ook het leuke eraan vind ik dan. Gewoon op alles kunnen kankeren maar toch niks liever willen dan terug komen in Amsterdam. Dat heb je met Utrecht ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is die sfeer dan? Vertel het eens, probeer het me eens uit te leggen?
Neem wraak voor onze voor oudersquote:
Maastrichtquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Guys. Er is maar een gezellige stad in Nederland en dat is Maastricht. Dat moet iedereen kunnen beamen.
Tilburg een stad waar de inwoners zó lelijk zijn en zó een lelijk dialect hebben dat het samen de mooiste stad van Nederland wordt.quote:
Ik heb een scheet gelaten. Is dat goed?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem wraak voor onze voor ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |