SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
AFCA!
Nee niet gezien, daarom vraag ik hetquote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Daar kan je toch niet kampioen mee worden?
Prima wedstrijd, niks mis mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is jouw mening geen feit, zieligste topic start sinds een hele tijd als je het mij vraagtquote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)%20over%20Matavz.phpquote:Advocaat hard over Matavz
22 juli 2012
Dick Advocaat was na afloop van het duel tegen Benfica tegenover de PSV watchers Thijs Slegers en Rik Elfrink hard over de ontwikkeling van Tim Matavz. Al tijdens de eerste training liet de coach zien allerminst blij te zijn dat de Sloveense aanvaller het tempo niet kon bijbenen. Tijdens de eerste weken heeft de aanvaller het niet genoeg opgepakt. Advocaat gaat komende week het gesprek aan met de spits.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:18:14#advocaat fileert matavz. 'hij pikt het niet op, dit gaan we anders aanpakken', zegt de trainer. 'in Eindhoven ga ik gesprek met hem aan.' reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:18:21Matavz haakt niet aan, vindt Advocaaten dat moet snel veranderen. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:38:28#Matavz snel de bus in, geen reactie helaas. De fletse #PSV-spits krijgt een verbale dreun van #Advocaat. Morgen meer in het ED. reageer retweet
Het is toch een mooi teken dat Ajacieden hier het topic komen verneuken? Geeft aan dat ze jaloers zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:42 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Dat is jouw mening geen feit, zieligste topic start sinds een hele tijd als je het mij vraagt
En dat vind jij dan een goede reden. Ok, dat niveau.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overigens lopen er genoeg PSV-fans rond in het Ajax topic.
Je loopt hier gewoon te trollen man.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar lekker in zijn eigen hok blijven? Beetje kritiek mag hier blijkbaar niet?
Stuur maar door naar Enschede voor een paar miljoen, zullen we eens kijken of we daar nog chocola van kunnen maken.quote:Advocaat hard over Matavz
22 juli 2012
Dick Advocaat was na afloop van het duel tegen Benfica tegenover de PSV watchers Thijs Slegers en Rik Elfrink hard over de ontwikkeling van Tim Matavz. Al tijdens de eerste training liet de coach zien allerminst blij te zijn dat de Sloveense aanvaller het tempo niet kon bijbenen. Tijdens de eerste weken heeft de aanvaller het niet genoeg opgepakt. Advocaat gaat komende week het gesprek aan met de spits.
Reeds gemeld. En a.u.b. een bronvermelding.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Stuur maar door naar Enschede voor een paar miljoen, zullen we eens kijken of we daar nog chocola van kunnen maken.
Niet lopen trollen jij.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar lekker in zijn eigen hok blijven? Beetje kritiek mag hier blijkbaar niet?
Vooral niet. Ik kom in eenieders hok.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zegt beiden helemaal niks, twee wedstrijden binnen 2 dagen spelen is al vreemdquote:Op zondag 22 juli 2012 17:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik hecht meer waarde aan de overwinning van PSV dan aan die van Ajax gisteren. Benfica is een club in opkomst, Celtic het karkas van een reus die ooit was.
Ach, je kan ook overdrijven. TT is al weg.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Dit was precies de reden waarom ik een hele tijd niet meer hier gepost heb. Houd het dan nooit op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |